B-tjes topic deel III; wie oh wie???

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
kristelhans

Re: B-tjes topic deel III; wie oh wie???

Bericht door kristelhans » di 09 mar 2010, 21:44

Dank..heb even bij gelezen maar even geen puf om overal op te reageren..erg he? De man is jarig en we hebben de hele avond visite gehad..was leuk maar blij dat ze weg zijn haha.. Was er met mijn hoofd ook niet helemaal bij.. Heb mijn lessen voor morgen ook niet helemaal goed kunnen voorbereiden..nouja, alles loopt lekker dus ik ga morgen wel iets eerder naar werk om even te kopiëren enzo..heb een hele fijne klas om mee te beginnen dus dat is fijn. Nu naar bed!
Anouska

Bericht door Anouska » di 09 mar 2010, 23:01

Gefeliciteerd met je man Kristel!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 10 mar 2010, 09:41

Oh 1 minuut te laat! ;)
Dankjewel!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 10 mar 2010, 10:50

Gefeliciteerd nog Kristel! Hoe is het nu met Beerke?

Anouska, ik zie (denk ik) wat je bedoelt, het lijkt net of ze haar knie wat naar binnen draait als ze hem naar voren zet? Bedoel je dat? Maar ik denk dat dat vertekent op de film hoor, mijn instructrice is heel oplettend wat dat betreft (heeft daar zelf veel (ook nare) ervaring mee), dus als het verkeerd zou zijn had ik het wel gehoord. Ik ga zo rijden en zal d'r eerst even longeren dan kan ik goed zien of het correct is of niet.
Ze werkt inderdaad graag voor me, Sterre! Dat zie ik zelf ook erg terug in het filmpje :D Ben ik erg blij mee! Ik merk onder het zadel ook dat ze het de laatste tijd weer érg leuk vind, de uitdaging zit er lekker in en we werken natuurlijk ook ergens naar toe, dan zit ik er ook al anders op uiteraard.

Wat lekker dat het rijden fijn ging, Tessa! :D
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 10 mar 2010, 11:11

Hee Marleeeen! Heb je mijn berichtje over 23 mei nog gehad? ;)
Heb niks van de stalbaas gehoord dus het zal wel goed zijn..gisterenavond begonnen met medicijnen en ga na werk zelf kijken hoe hij er bij staat.. tis niet besmettelijk ofzo dus dat scheelt! ;)
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 10 mar 2010, 15:39

nee precies ;) Heeee, nee ik heb geen berichtje gehad? sms? of pm? of hyves?
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Brittlover

Bericht door Brittlover » wo 10 mar 2010, 16:25

beetje bijgelezen, maar ben eigenlijk te moe...
drukke dag gehad in huis wat klussen en schoonmaken, tussendoor even gauw rijden voordat de lessen beginnen. maar ben wel tevreden met wat ik allemaal gedaan heb dus maar optijd naar mijn bedje.

gefeliciteerd nog met je vriend

benthe loopt netjes!
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 10 mar 2010, 16:33

Huh das raar, Marleen! Had je een pm gestuurd..nou dan doe ik het nog een keer! ;)

Net bij Beer geweest en die had geloof ik al in zijn nieuwe stal geslapen! Even een Himalaya-liksteen opgehangen en de oude, afgekloven, rode er ook maar naast haha.. Beer heeft weer een voerbak dus ik hoop dat hij wel zij knietjes heel houdt..hij heeft nogal voedernijd dus stond in een stal waar de stalbaas de voerbak had uitgehaald..pff hij heeft zijn handen wel vol aan Beer zo zeg.. mag hem wel weer een bloemetje brengen als dit over is! Heb hem wel 2 keer horen hoesten in de wei (kneep ook in zijn keel, niet eerlijk).

Nou, even eten koken en dan belasting aangifte doen, bleh!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 10 mar 2010, 16:35

:x ik heb nog steeds niets
Bodan

Bericht door Bodan » wo 10 mar 2010, 17:03

Hoi allemaal!

Ik ben gisteren weer terug van vakantie, was echt heerlijk alleen de reis is slopend.
Gelukkig hadden we een fijne reistijd, savonds om 18.00 lokale tijd vlogen we (hier was het 23.00, 5 uur tijdsverschil) dus kon je lekker slapen wat mij niet lukte := .
Ben nu gelukkig een beetje bij getrokken.

Ik ben vandaag weer naar bodan gegaan, en ik heb hem gemist hoor mijn lieve goedzak en volgens mij hij mij. :+:
Heb het zadel toch opgegooid er heeerlijk gereden zit helemaal op een roze wolk :#
Hij was zo licht in de hand en gaf gewoon na zonder te hangen naja het ging allemaal goed :D
Morgen even longeren aan de dubbele longe en dan vrijdag weer rijden :))

Ik heb tijdens mijn vakantie wel alles gelezen maar internet was zooo sloom dat het uren duurde om een berichtje te plaasten.
Ik heb jullie helemaal gevolgd kristel en Beer, wat rot zeg! Je hebt qua gezondheid van beer niet echt een fijne start gehad. :(:)
Hopelijk knapt beer weer helemaal op en sterkt hij lekker weer aan zodat hij niet meer ziek word

Leuke foto marleen jullie samen :+: , zo lijkt ze ineens heel erg luxe! :o
Elvina

Bericht door Elvina » wo 10 mar 2010, 17:03

Nog gefeliciteerd Kristel :) Hopelijk houdt Beer z'n knietjes heel!

Leuk toch, dat Benthe zo graag voor je wil werken :D Vind jullie een leuke combi!

Ik ga zo even bollie longeren met pessoa! Heb het nog steeds zo in m'n rug dus rijden is niet zo heel prettig..
Bodan

Bericht door Bodan » wo 10 mar 2010, 17:04

oja en nog gefeliciteerd met je man kristel
(dacht dat ik dat er albij had gezet :roll: )
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 10 mar 2010, 20:49

Danku, danku.. de man is nu belastingaangifte voor ons aan het doen..leeeuuuk! ;)

Ik ga morgen dingen uitzoeken voor marktplaats (en fw). Heb een vzh zadel in de aanbieding voor een prikkie en een vzh singel en nog wat spul..laarzen (gewone nette alledaagse laarzen, geen paardrijlaarzen). dus morgen alles op de kiek zetten..geld nodig! ;)
Anouska

Bericht door Anouska » wo 10 mar 2010, 21:26

Vondt juist dat de knie zelf iets naar buiten kwam, maar je weet iig wat ik bedoel. Zal ook wel door de film komen, net wat je zegt.

We willen wel vakantie foto's zien Florien!

Hoop ook dat Beer zijn knietjes heel houd Kristel! Hier vanavond ook belastingaangifte gedaan, ik krijg geld terug! *o/*

www.fitenvitaaldier.nl
Bailey

Bericht door Bailey » wo 10 mar 2010, 23:42

wat fijn dat Bodan na de vakantie zo goed heeft gelopen! Dat is nog eens een lekkere thuiskomst :)

Gefeliciteerd nog Kristel, ik hoop dat Beer zichzelf heel houdt. En succes met de belastingaangifte.

Kom net terug van een avondje falafels bakken en eten met vrienden, was erg gezellig.
Vanmiddag nog bij Bailey geweest en gereden. Had met mijn domme hoofd er niet aan gedacht dat ik z'n 'normale' hoofdstel (met de marylot bloem) thuis had liggen, domdom! Touwhalster er maar omgegooid dus, en daarmee gereden.
Meneer had de wind in de oren en was lekker uit aan't proberen wat er gebeurde als hij deed alsof z'n stuur defect was. Resultaat was toch niet zo lollig als hij had gehoopt dus stuur was al snel gerepareerd ;)
Iedere keer loopt hij weer meer ontspannen en iedere keer zit hij lekkerder, ik blijf het wonderbaarlijk vinden hoe snel het allemaal gaat.
Na het rijden nog een lekkere wandeling gemaakt met z'n tweetjes.
Anouska

Bericht door Anouska » do 11 mar 2010, 08:33

Fijn dat het zo goed gaat Sterre! Je had dus een tijdelijk probleem met je Toyota ;)

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 11 mar 2010, 10:03

Haa Sterre dat klinkt goed! En falafel is lekker!! Echt fijn dat Bailey alles zo goed oppakt! Hier ging dat ook zo..grondwerk doet wonderen! ;)

Ik ben echt net pas uit bed..donderdag is altijd mijn vrije dag..lekker! Nu in mijn badjas aan tafel met broodjes met banaan en suiker en een kop munt thee..mmmmm lekker keutelen!
Bodan

Bericht door Bodan » do 11 mar 2010, 11:41

ookal je spullen op Mp kristel, heb zelf ook nog een paar dingen te koop maar ik merk dat het nu lastiger is.
mensen willen nu ook veel voor weinig.. 8)7

Ja mijn vader gaat hopelijk 1 deze dagen de foto;s overplaatsen naar de huiscomputer en dan kan ik ze wel uploaden :)
Ik heb nog een hele gave foto van een dikke leguaan, echt zo gaaf. :))

Zit waarschijnlijk in de lucht Sterre, ik vergeet nu ook verschillende dingen.
Fijn dat het rijden goed gaat, naja dat uitproberen en jolig doen dat heeft ieder paard wel eens gedaan
dat maakt het ook wel leuk voor de afwisseling :P

O lekker joh kristel, lekker luierdagje
Dat had ik vandaag ook verwacht maar nee hoor ik maakte gisteravond een brief open en ik kon vandaag een alergietest doen om 11 uur.
Kon mijn bed niet uit komen lag pas om 2 uur te pitten, zit nog een beetje in het ritme van curacao 8-)
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 11 mar 2010, 11:52

Oh een allergietest? Heb je last van bulten en jeukogen? ;) Ik heb sinds 2 jaar last van zonne allergie geloof ik..vorig jaar een zalf gekregen maar dat hielp voor geen meter..pas een paar weken geleden zag ik plaatjes van zonne allergie en ik dacht; DAT heb ik ook! irritant!

Hoe ging de test dan? Wat doen ze dan? Ik heb inmiddels kleren aan haha..ga zo even lowbudget boodschappen doen (bodem is alweer in zicht haha) en dan even naar Beer (die gelukkig een eigen spaarpotje heeft;) ). Dan foto's maken van mijn spullen..moet het zadel wel een beetje invetten..bleeh een zin in! Bij mij mag alles voor een prikkie weg..laarzen voor 30 euro ofzo en het zadel voor 75 euro..
Bodan

Bericht door Bodan » do 11 mar 2010, 12:04

Nee daar heb ik geen last van, wel traanogen.
Ik heb altijd een verstopte neus, al jaren.
krijg er koppijn van ik ben erg gevoelig voor geuren (sigaretterook, uitlaatgassen, van dat vlas en hooi en stro) Ik kan nooit eens vrij ademen.
Daardoor gebruik ik nu ortivin (schrijf ik dat goed?) maar dat is op lange duur ook niet goed.
Ik krijg nu een neusspray die zorgt voor een beschermlaagje over mijn slijmvliezen.

Ik heb gewoon een standaard test gekregen dan krijg je druppels op je onderarm en word dan in geprikt en als je dan een rood jeukend bultje krijgt dat ben je er allergies voor.
Maar dat was bij mij niet te sprake, het was voor honden/katten/huismijt etc.

Meen je niet heb je zonneallergie? Vervelend joh.
Kan je dan wel in de zon komen in de zomer?
Plaats reactie