Het Timor-nakomelingen topic
Re: Het Timor-nakomelingen topic
Ja daar moeten mooie fotos uitkomen!!!(ervaring hihi)
Ja in galop, wel maar 1 rondje op allebei de kanten, het begin is er hihi
Galop aan de longe gaat ook al beter, blijft ook lastig, maarja hij is nog jong he.
(en nee nu niet denken dat ik zoveel doe met Ekdal dat valt echt mee. 2 keer rijden, 2 keer longeren max 25 min en van de winter gaat ie tm maart op rust)
Ja in galop, wel maar 1 rondje op allebei de kanten, het begin is er hihi
Galop aan de longe gaat ook al beter, blijft ook lastig, maarja hij is nog jong he.
(en nee nu niet denken dat ik zoveel doe met Ekdal dat valt echt mee. 2 keer rijden, 2 keer longeren max 25 min en van de winter gaat ie tm maart op rust)
ik ben zo benieuwd naar de foto's die Evelien heeft gemaakt. We hebben Fatoush gewoon los gehad in het meertje
Hij ging er tot zijn buik in. Moet vast mooi zijn als hij in draf, zonder halster op Evelien af komt uit het water. Hij heeft toch zo'n fijn meewerkend karakter, het is mijn topper 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Net even foto's gemaakt van Fatoush. Hij wordt eindelijk wat breder. Volgens mij zijn de Timortjes wel laatbloeiers qua breed worden.
Ik vind zijn Timor-handvaatjes aan zijn hoofd toch zo grappig in de winter. Hebben jullie Timors dat nu ook zo duidelijk?

Vanmorgen met hem gewandeld. Hij was zo lekker braaf en rustig, heel ander temperament als Marga. Als ik met Marga wandel, bedrijf ik topsport. Fatoush is veel relaxter. Of dat door het Timor-bloed komt of omdat hij ruin is weet ik niet
Ik vind zijn Timor-handvaatjes aan zijn hoofd toch zo grappig in de winter. Hebben jullie Timors dat nu ook zo duidelijk?

Vanmorgen met hem gewandeld. Hij was zo lekker braaf en rustig, heel ander temperament als Marga. Als ik met Marga wandel, bedrijf ik topsport. Fatoush is veel relaxter. Of dat door het Timor-bloed komt of omdat hij ruin is weet ik niet
Baranna 13-5-2006
Ik heb de Fatoush foto's gezien, wat fijn dat het zo goed gaat Ivonne 

Lekker om te horen dat Fatoush het zo goed doet (zag net ook zijn topic al voorbijkomen)! Vind hem er heel tevreden uitzien.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet eens zou weten of Daan van die "vleugeltjes" heeft
Moet eerlijk zeggen dat ik niet eens zou weten of Daan van die "vleugeltjes" heeft

Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Ekdal wel 

Gaan hier de Timortjes in 2012 nog Abop doen?
Die van mij is al geweest, mooie A voor de trekproef gehaald. En Bink natuurlijk een AA zadelproef. Wat wil je nog meer!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Norvyn
Owh joh, dan gaat Ekkie vast zijn kleine
broers achterna 

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Fatoush 
Dieter en Bink hebben het goed gedaan zeg
Is weer mooi voor papa Timor!
En ook al een ggk. zoon in Duitsland erbij...gaat lekker! Las ik het nu goed dat Floris inmiddels bij Bart op stal staat, of gaat dit om een andere Floris?
Mijn Timortje gaat denk ik pas in 2014 ofzo voor de proef...volgend jaar sowieso niet en 2013 moeten we nog zien hoe het dan gaat

Dieter en Bink hebben het goed gedaan zeg

En ook al een ggk. zoon in Duitsland erbij...gaat lekker! Las ik het nu goed dat Floris inmiddels bij Bart op stal staat, of gaat dit om een andere Floris?
Mijn Timortje gaat denk ik pas in 2014 ofzo voor de proef...volgend jaar sowieso niet en 2013 moeten we nog zien hoe het dan gaat

@Reinou: Goed he van andere Floris...maar nee de Floris die hier nog staat is een Anton uit Yanneke. Floris van Wolly is als veulen (vond ik toen helaas) die kant al opgegaan!
Hier echt ubertrots op Bink-e-stink...
Geluk is de vrucht van intens werk
Enne....sinds vandaag ook een dochter in het Duitse stamboek opgenomen 

Ook nog ja
Gefeliciteerd Sandra! en een kleinkind...

Geluk is de vrucht van intens werk
Dank! Het prachtige jury-oordeel van het kleinkind heeft misschien ook iets met Drafur te maken maar Timor heeft zeker zijn steentje bijgedragen:D
Bella schreef:@Reinou: Goed he van andere Floris...maar nee de Floris die hier nog staat is een Anton uit Yanneke. Floris van Wolly is als veulen (vond ik toen helaas) die kant al opgegaan!

Ze geven beide goede gangen en dat was ook dik in orde bij Hamlet!! hihi..harsan schreef:Dank! Het prachtige jury-oordeel van het kleinkind heeft misschien ook iets met Drafur te maken maar Timor heeft zeker zijn steentje bijgedragen:D
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ekdal was gisteren precies 3,5 jaar 

Een schopje!
Hoe gaat het met de knapste fjordjes?
Hoe gaat het met de knapste fjordjes?
Prima! Vermaakt zich erg goed met zijn grote broer in de bak, lekker donderjagen en halsters mollen.
Daarnaast heeft Dieter vanmiddag ook weer mee geholpen een meisje erg blij te maken, die mocht even een aantal rondjes op hem zitten. Oh en hij wordt vaak gebruikt als poetspownie door de buurjongen haha. Die vind dat wel gezellig, alleen is het wel moeilijk poetsen als Dieter steeds de borstels van hem af pakt.
Het rijden gaat ook steeds beter, vooral samen met Manus en Lisa in de bak rijden wordt hij erg fanatiek van
, dan moet ik wel even goed mijn koppie erbij houden. Maar verder gaat alles wel zijn gangetje.
Dieter begint nu ook wat lekkerder te worden in de stelling en buiging, begrijpt het allemaal wat beter, pubert wat minder... etc. Komt allemaal wel goed, we hebben geen haast.
Daarnaast heeft Dieter vanmiddag ook weer mee geholpen een meisje erg blij te maken, die mocht even een aantal rondjes op hem zitten. Oh en hij wordt vaak gebruikt als poetspownie door de buurjongen haha. Die vind dat wel gezellig, alleen is het wel moeilijk poetsen als Dieter steeds de borstels van hem af pakt.
Het rijden gaat ook steeds beter, vooral samen met Manus en Lisa in de bak rijden wordt hij erg fanatiek van

Dieter begint nu ook wat lekkerder te worden in de stelling en buiging, begrijpt het allemaal wat beter, pubert wat minder... etc. Komt allemaal wel goed, we hebben geen haast.
Giel
Norvyn
Norvyn
hier ook alles goed met mijn Timortje
Ik baal alleen dat het weiland één groot zwembad is...maar daar zal iedereen wel last van hebben

Baranna 13-5-2006