Hellloooo ladies!
Ben weer terug van Kos. Heerlijk genoten, maar ik weet heel zeker dat ik nooit weer naar Griekenland ga. Ik begrijp heel goed dat zo'n land failliet gaat

wat een lamzakken zeg... Gelukkig hadden we wel een fijn hotel, al was het z'n 5 sterren niet helemaal waard hihi
Ook weer even aan herinnerd hoe wachten voelt met op de heenreis 2 uur vertraging en in Kos nog 3 kwartier moeten wachten op de bagage (om 22u de lucht in en om half 5 lagen we in bed

) en op de terugweg ook weer een uur vertraging. Allemaal dankzij de fantastische regeling op de luchthaven van Kos. Maar gelukkig kwamen we donderdag niet terug want de mensen van Avia partner besloten maar weer eens te staken. Ik kwam mensen in ons hotel tegen die toen al wisten dat ze 4u vertraging hadden, dat was vast nog wel langer geworden...
Maargoed! We zijn weer in het land, ik ben m'n gele vriendje al gaan overstelpen met knuffels en kussen en ik had het idee dat hij me ook wel een beetje gemist had
Oeh Nathalie, niet doen hoor. Deze is heel schattig, maar een 2e fjord is toch nog veeeeeel leuker?
Zo, 10 weken met de ijzers! Daar droom ik van!
Ik had gehoopt dat Hay het ook zo lang zou uithouden, aangezien hij hele sterke en niet zo snel groeiende hoeven heeft. Maar ze zitten er amper 7 weken onder en de hoeven beginnen er langs op zij al over te groeien met de nodige scheuren er bij.. Morgen of maandag Hay weer verhuizen en dan de smid maar laten komen.
Nu ga ik weer wat bij lezen