Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl 11

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Jilly

Re: Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl

Bericht door Jilly » vr 03 jun 2011, 15:44

Wij doen het andersom haha. Deze vakantie hadden we in december al geboekt en toen was er nog geen sprake van huisje natuurlijk. Ik vind het zo wel super eigenlijk, nog even goed uitrusten en genieten van onze vakantie en dan vliegen we er in. (om vervolgens vanaf 11 juli weer 3 weken verlof te hebben _O- )

Oeh kamperen haha. Ik denk dat ik Edgars mening deel :+ ik vind er niet veel aan. Maar ik heb het ook maar een paar keer gedaan in Luxemburg op een camping met heel veel Nederlanders (vreselijk was dat haha). Een camping in Zuid-Frankrijk ofzo lijkt me dan wel weer leuker.

Ik was het nog helemaal vergeten te vertellen, maar Castor is vorige week oom geworden! Cura heeft een Tempo dochter, Mura ( :+ )

Om half 5 was ik weer even bij Hay om te kijken of alles oké was en Louis had nog niet gezien dat hij er al stond 8)7 dat belooft voor de volgende week HA-HA...
Ik lag helemaal in een deuk met Hay's nieuwe spelletje. Daar heeft hij zo'n oud bad om uit te drinken (thuis een klein automatisch vullend bakje op de wei) en daar stak hij dan z'n hoofd helemaal in om dan als een dolle in het rond te slaan :') zag er echt zo komisch uit, jammer dat ik geen camera mee had hihi
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Viv

Bericht door Viv » za 04 jun 2011, 06:58

Ilona schreef:We zouden ook nog eens een zadel switch kunnen doen om te proberen. Ik jouw fairfax, jij mijn western ;)
Oh das ook nog een idee :D
Moet je met castor ook fkes naar Starho komen zaterdag :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » za 04 jun 2011, 08:01

En dan tot de conclusie komen dat we meneer Starho kunnen bedanken voor het gebruik van de P-plaats en dan allebei wegrijden met ons geruilde zadel zeker _O-
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » za 04 jun 2011, 18:02

Terug! Helemaal ontspannen en klaar om volgende week met de klas naar Andalusie te vertrekken (jaja luxe leven voor het moment *D )
Vandaag de paarden naar de zomer wei aan de zee verzet, nu moeten we zo'n 2km en we staan op het strand, gaan we nog eens zwemmen!!

Viv, naar wat voor zadel zoek je dan? Je wil graag boomloos?

Nathalie, natuurlijk bedoelde ik jou!! Cos is veel te stoer en groot +:)+

Jilly, jij ook veel plezier op reis!! Zult een mooi weertje hebben. Geef je groot gelijk, uitrusten voor de werken, heb je een lekker fris hoofd :D
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Viv

Bericht door Viv » zo 05 jun 2011, 05:31

Ilona schreef:En dan tot de conclusie komen dat we meneer Starho kunnen bedanken voor het gebruik van de P-plaats en dan allebei wegrijden met ons geruilde zadel zeker _O-
Vergeet ook gebruik van de binnenbak niet :D _O-
Nee moet zowizo een dressuurzadel dus dat komt wel goed hahaha.

Aria, nee hoor niet per se boomloos. Gewoon een die past maar das best lastig op een nagenoeg platte rug.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » zo 05 jun 2011, 10:12

En je hebt er al redelijk wat uitgetest dus. Pfff, dat is ook niet simpel. Ik ben heel tevreden met mijn wintec, maar ook die lag niet goed bij jullie dus.
Zijn dressuur zadels dan korter dan andere? Ik vond die boomloos ook te lang bij Hil. Een ghost zou wel gepast hebben, maar ik kon er geen vinden om te passen in België.
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » ma 06 jun 2011, 20:07

Phoe het was hier ook stil vandaag, iedereen druk?
Even zeggen , jullie gaan een weekje niets van me horen, ik ben met de klas op reis.
Naar Andalusie, dus mooie paardjes gaan bekijken ook, whoehoe!!

Veel plezier hier nog, en tot after the holidays!!
Viv

Bericht door Viv » wo 08 jun 2011, 05:16

Druk druk druk met werk en nu met 2 stalgenootjes op vakantie ook met binnen en buitenzetten van de knollies.
Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » wo 08 jun 2011, 09:50

Veel plezier Aria! Of eigenlijk: was het leuk?? (voordat je dit leest ben je vast alweer terug)

Hier niet veel spannends te melden. Morgen gaan Castor z'n ijzers er weer af na 10! weken. Ze zitten nog steeds wel goed, maar voetjes mogen wel weer wat geknipt worden. Vind t niet verkeerd iig 10 weken met je eerste paar ijzers doen.
Voorlopig ga ik toch weer niet veel met hem doen (ivm die stomme lich klachten en leuker:vakantie!) dus er maar weer even af. Kan in juli altijd weer kijken of ze er weer onder gaan.

In juli eens voor een ander zadel gaan shoppen denk ik. Of zal ik toch Viv nog eens lief aankijken om haar Fairfax een keer te testen..? O:)
Ruil je je zadel zaterdag in eigenlijk als je een andere vindt?
Viv

Bericht door Viv » do 09 jun 2011, 04:39

ja als ze er een goede prijs voor geven ruil ik natuurlijk meteen in, heb hem al te lang in de verkoop en moet écht een ander zadel nu.
Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » za 11 jun 2011, 15:04

ik weet ook beter dan op marktplaats rond te kijken....
http://link.marktplaats.nl/455393812 ...zien jullie het voor jullie? in tweespan met P.C.?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ilona

Bericht door Ilona » za 11 jun 2011, 15:59

Ooooh Nathalie!! Wat doe je jezelf aan!!
Ik kan nu ook niets anders zeggen dan: DOEN! _/-o_ :=
Jilly

Bericht door Jilly » za 11 jun 2011, 19:36

Hellloooo ladies!
Ben weer terug van Kos. Heerlijk genoten, maar ik weet heel zeker dat ik nooit weer naar Griekenland ga. Ik begrijp heel goed dat zo'n land failliet gaat :x wat een lamzakken zeg... Gelukkig hadden we wel een fijn hotel, al was het z'n 5 sterren niet helemaal waard hihi
Ook weer even aan herinnerd hoe wachten voelt met op de heenreis 2 uur vertraging en in Kos nog 3 kwartier moeten wachten op de bagage (om 22u de lucht in en om half 5 lagen we in bed :Z ) en op de terugweg ook weer een uur vertraging. Allemaal dankzij de fantastische regeling op de luchthaven van Kos. Maar gelukkig kwamen we donderdag niet terug want de mensen van Avia partner besloten maar weer eens te staken. Ik kwam mensen in ons hotel tegen die toen al wisten dat ze 4u vertraging hadden, dat was vast nog wel langer geworden...

Maargoed! We zijn weer in het land, ik ben m'n gele vriendje al gaan overstelpen met knuffels en kussen en ik had het idee dat hij me ook wel een beetje gemist had O:)

Oeh Nathalie, niet doen hoor. Deze is heel schattig, maar een 2e fjord is toch nog veeeeeel leuker? :))

Zo, 10 weken met de ijzers! Daar droom ik van!
Ik had gehoopt dat Hay het ook zo lang zou uithouden, aangezien hij hele sterke en niet zo snel groeiende hoeven heeft. Maar ze zitten er amper 7 weken onder en de hoeven beginnen er langs op zij al over te groeien met de nodige scheuren er bij.. Morgen of maandag Hay weer verhuizen en dan de smid maar laten komen.

Nu ga ik weer wat bij lezen :D
Viv

Bericht door Viv » zo 12 jun 2011, 05:19

Welcome back vakantiegangster :D

Jill had jij nou je Wintec uit Duitsland vandaan?
Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 12 jun 2011, 06:01

ah Jilly een tweede fjord is ook veel leuker (maar wat kost zo'n shetje nou in onderhoud :') ) en we wachten hoe dan ook tot na de verhuizing en dan zou het echt een veulen worden.

Wat leuk om je zo vaak Kos te zien schrijven (ookal is het met een 'K') hehehehe, wel mooi weer gehad ook? Lekker bruin gezond en het belangrijkste..heb je lekker kunnen ontspannen voor jullie thuis flink aan de slag moeten?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jilly

Bericht door Jilly » zo 12 jun 2011, 07:28

Cos is leuker :+

Het weer was echt super. Van de zonbestemmingen toch wel een van de betere die we al gehad hebben. Een dag was in de namiddag wat minder, maar dat was dan weer ideaal om het stadje eens te gaan verkennen.
Helemaal ontspannen was ik tot ik gisteren van het vliegtuig stapte haha. M'n schoonvader haalde ons op en de hele rit terug (ong. een uur) ging het over welke verf, welke materialen daar, welke radiator hier. Het kwam me al m'n oren uit :+ maar goed dat we niet veel gaan verbouwen!
Ilona

Bericht door Ilona » zo 12 jun 2011, 07:49

Fijn dat je ondanks de lamzakken en de vertragingen toch een heerlijke vakantie hebt gehad :D
En nu gaat het beginnen; klussen!!
Jullie hebben een week amper aan jullie huis gedacht misschien, maar je vader was niet meer te houden hahaha. Gelijk weer terug in de realiteit.

IJzers zijn er nu onder vandaan bij Castor. Ja ruim 10 weken. En ze zaten echt nog prima eronder. Het is dat ik binnenkort op vakantie ga en ze er daarvoor echt onder vandaan moesten. Anders had ik ze nog zeker een week of misschien 2 kunnen laten zitten. Hoeven waren natuurlijk wel gegroeid, maar hingen nog niet over de ijzers en nergens scheuren.
Ben wel benieuwd hoe hij straks weer op de weg loopt opeens zonder klikklaks eronder.
Gaan we morgen denk ik eens testen, hè Viv O:)

Naar Kos kun je maar, zeg, 1x per jaar naar toe.. Kun je beter Cos hebben! Ook veel aaibaarder. Al hebben die Grieken misschien ook wel genoeg haar om te aaien?? 8) :')
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 12 jun 2011, 08:38

Ilona schreef: Al hebben die Grieken misschien ook wel genoeg haar om te aaien?? 8) :')
nou speciaal voor Ilona dan.... aai ze :D

Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » zo 12 jun 2011, 09:21

Oeh Nathalie! Heb je een nieuwe Cos/Kos??
Veel plezier ermee..... Brrrr
Die witte shet vond ik toch 'aaibaarder'... :(-
Jilly

Bericht door Jilly » zo 12 jun 2011, 10:18

:r doe mij dan ook maar een witte shet haha
Plaats reactie