het was het was heel vreemd, ik had wel een foto van hem gezien, maar toch is het raar als ineens een volwassen vent voor je neus staat. Het was een beetje aftasten van alle kanten, gelukkig hielden mijn moeder, zijn pleegmoeder en die vrouw van jeugdzorg het gesprek een beetje gaande.
Nou had ik vlak voor mijn vertrek nog een smsje van mijn vader gehad waar ik niet gelukkig mee was en wat me enorm dwars zat, dus dat heeft de dag een beetje verpest voor mij. Mijn pa vond het blijkbaar niet zo leuk dat er bij mijn ma was afgesproken en smste een beetje lullige tekst.
We zijn ook nog even naar mijn oma van 98 gegaan, die ligt nog in het ziekenhuis (zie topic bij ZJ). Zij roept al jaren dat ze nog 1 wens heeft en dat is Mitchell zien, vandaag is haar wens in vervulling gegaan
Ik heb de bal bij Mitchell gelegd, hij heeft een hoop informatie gehad vandaag en ik denk dat hij dat nog zal moeten verwerken, dus ik heb gezegd dat hij maar aan moet geven wanneer hij aan een nieuwe afspraak toe is. Heb hem ook gezegd dat ik hem niet van mijn msn heb verwijderd, dus dat hij me altijd kan vinden.
Een jaar of 2 terug heb ik 1 keer met hem op msn gesproken, had zijn msn adres van mijn dochter gehad. Ik denk dat hij mij geblokkeerd/verwijderd heeft na dat gesprek, maar aangezien ik hem niet verwijderd heb blijf ik bij zijn verwijderde personen staan.
We wachten maar heel geduldig af...................................... nouja geduldig..................... ik hoop snel wat van hem te vernemen