Alle B-tjes bij de les, we kakelen verder in deel 6!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Yfke-lover

Re: Alle B-tjes bij de les, we kakelen verder in deel 6!

Bericht door Yfke-lover » di 05 okt 2010, 10:41

Mooie Bjorn :~ :~ :~
Afbeelding
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 05 okt 2010, 11:51

Kinderpony Bjorn! Leuk hoor!

Tessa, is springles geen optie? Begin je gewoon met balkjes lopen..springen is zooo leuk! Of voor de kar laten beleren..ook leuk! Kan Mike er ook mee op pad. ;)
Elvina

Bericht door Elvina » di 05 okt 2010, 13:35

Knappe Bjorn :~

Endurance lijkt me leuk, maar heb geen bos in de buurt om te oefenen :P

Voor de wagen lijkt me ook gaaf maar paard is niet braaf in het verkeer :P

Zucht.. Lastig haha! Probeer al zoveel mogelijk af te wisselen, rij niet zo vaak dressuur meer omdat het een hopeloze zaak is.. Dan is het ook niet leuk meer..
Anouska

Bericht door Anouska » di 05 okt 2010, 16:13

Oeh, wat een knappe pony :~ ! Nu maar hopen dat ik snel een ander zadel heb.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 05 okt 2010, 17:04

Tessa, is verkeersmak/bomproof maken geen goed plan dan? Heb je wat te doen met Beauty en kweek je vertrouwen tussen jullie..schrikparcours en veel langs de weg gaan rijden..als je eenmaal over de drempel heen bent valt het misschien wel mee. Voltige in een tutu anders? :p

Ik heb net Beer gereden en die was echt ZEIKNAT voor het eerst..mijn god, arm peerd..van zijn oren tot zijn billen, boven en onder..hij deed wel goed zijn best..lief!
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 05 okt 2010, 18:53

sorry voor mijn afwezigheid, maar ben de laatste tijd enorm gespannen, want.......................

MORGEN GA IK MIJN ZOON ZIEN na 14 jaar *o/* *o/* *o/*
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Bailey

Bericht door Bailey » di 05 okt 2010, 19:43

Lastig Tessa! Aan de andere kant is het goed dat je het door hebt, dat ze andere dingen duidelijk wel leuk vindt. Misschien inderdaad afwisselen, veel andere dingen doen en dan later misschien terug naar dressuur? Je kunt ook kijken of je het dressuren leuker kunt maken door balkendoolhofjes, pionnetjes enzo... en bomproof maken kan natuurlijk helemaal geen kwaad en is superleuk om te doen!

Wat een gedoe met je zadel Anouska. Wel fijn dat je duidelijkheid hebt dat je huidige zadel iig niet goed zit en ook niet goed gaat zitten. Kun je in ieder geval verder kijken in plaats van te blijven aanklooien. Maar het blijft een gedoe en ik hoop dat je snel wat vindt.

Wat goed Kristel dat Beer zo hard gewerkt heeft!

En wat spannend Clau, heel veel plezier en succes morgen, dat wordt wel een heel erg bijzondere dag!!
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 05 okt 2010, 19:59

Ziggy schreef:sorry voor mijn afwezigheid, maar ben de laatste tijd enorm gespannen, want.......................

MORGEN GA IK MIJN ZOON ZIEN na 14 jaar *o/* *o/* *o/*

Succes, sterkte en geniet ervan..en 'stay cool'!
Anouska

Bericht door Anouska » di 05 okt 2010, 20:08

Spannend Clau! Succes morgen.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 06 okt 2010, 04:49

thnx meiden, ik ben gewoon stiknerveus, alsof ik op date ga :o
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » wo 06 okt 2010, 05:48

hoi hoi, Meestal lees ik hie ralleen en ben ik niet zo'n schrijver. Maar nu wil ik Claudiatochwel even heel vel succes wensen en heel veel plezier. Kan me voorstellen dat je bloednerveus bent. Maar wat super dat je al zover bent. Ik duim voor je, voor een super dag
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 06 okt 2010, 05:58

thnx Truus, hartstikke lief van je :)

Elvina

Bericht door Elvina » wo 06 okt 2010, 09:22

Succes Claudia!

Haha Kristel, ik ben zo'n stijve hark dus voltige wordt helemaal niks :P

In de bak is ze bomproef dus zo'n soort schriktraining zal niet veel uitmaken. Ze is op de weg geschrokken van vrachtwagens, brommers en motoren (omdat die haar expres lieten schrikken). Als ik ernaast loopt gaat het meestal wel, maar erop is een drama..
Leg weleens balkjes neer met rijden, rij er dan overheen, 8tjes omheen enzo, vind ze ook niet leuk. Ze is echt liever lui dan moe :P
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 06 okt 2010, 17:29

Even een uitprobeersel... Rondje van vanmiddag..13 km lekker rustig gereden..nieuwe route uitgeprobeerd..verdwaald haha! Maar wel weer een mooi rondje erbij! Hoop dat jullie 't kunnen zien...even op 'satelliet' klikken..mooi! ;)
http://www.worksmartlabs.com/cardiotrai ... caa787d5f7
Ilonka

Bericht door Ilonka » wo 06 okt 2010, 19:00

Hoe was het met je zoon Claudia?

Zo je rijdt lekker illegaal Kris. :D Leuk een gps, wil ik ook nog eens hebben.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 06 okt 2010, 19:02

Ja, Clau..hoe was het met je zoon?

Annalynn, superillegaal! Maar ben nog nooit iemand tegen gekomen (afkloppen) die er iets van zegt..ik ruim Beer's kak altijd netjes op en let er op dat ik bij drassige paden mooi in het midden loop. En anders zeg ik wel dat ik ben verdwaald ;) ,
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 06 okt 2010, 19:13

het was het was heel vreemd, ik had wel een foto van hem gezien, maar toch is het raar als ineens een volwassen vent voor je neus staat. Het was een beetje aftasten van alle kanten, gelukkig hielden mijn moeder, zijn pleegmoeder en die vrouw van jeugdzorg het gesprek een beetje gaande.
Nou had ik vlak voor mijn vertrek nog een smsje van mijn vader gehad waar ik niet gelukkig mee was en wat me enorm dwars zat, dus dat heeft de dag een beetje verpest voor mij. Mijn pa vond het blijkbaar niet zo leuk dat er bij mijn ma was afgesproken en smste een beetje lullige tekst.
We zijn ook nog even naar mijn oma van 98 gegaan, die ligt nog in het ziekenhuis (zie topic bij ZJ). Zij roept al jaren dat ze nog 1 wens heeft en dat is Mitchell zien, vandaag is haar wens in vervulling gegaan :D

Ik heb de bal bij Mitchell gelegd, hij heeft een hoop informatie gehad vandaag en ik denk dat hij dat nog zal moeten verwerken, dus ik heb gezegd dat hij maar aan moet geven wanneer hij aan een nieuwe afspraak toe is. Heb hem ook gezegd dat ik hem niet van mijn msn heb verwijderd, dus dat hij me altijd kan vinden.

Een jaar of 2 terug heb ik 1 keer met hem op msn gesproken, had zijn msn adres van mijn dochter gehad. Ik denk dat hij mij geblokkeerd/verwijderd heeft na dat gesprek, maar aangezien ik hem niet verwijderd heb blijf ik bij zijn verwijderde personen staan.

We wachten maar heel geduldig af...................................... nouja geduldig..................... ik hoop snel wat van hem te vernemen :o

kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 06 okt 2010, 19:20

Nou dat klinkt toch best positief allemaal..afwachten en aftasten is ook een beetje het enige dat je kunt doen denk ik.. vooral dat afwachten lijkt me inderdaad moeilijk..was het nou in Zwolle?
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 06 okt 2010, 19:33

kristelhans schreef:Nou dat klinkt toch best positief allemaal..afwachten en aftasten is ook een beetje het enige dat je kunt doen denk ik.. vooral dat afwachten lijkt me inderdaad moeilijk..was het nou in Zwolle?
Nee ik heb tijdens jouw ponykamp een gesprek gehad in Zwolle met die pleegmoeder en die vrouw van jeugdzorg, vandaar dat ik dus niet met je af kon spreken :?
Vandaag zijn ze naar mijn moeder gekomen en vanuit mijn moeder zijn we na 1,5 uur naar mijn oma gegaan

Bailey

Bericht door Bailey » wo 06 okt 2010, 21:22

Wauw, ik kan me voorstellen dat het heel gek moet zijn geweest om hem te zien na zolang! Het klinkt allemaal lekker positief, wat tof dat hij je oma ook nog heeft kunnen zien.
Wachten nu lijkt me wel heel erg moeilijk, maar een goed begin is gemaakt +:)+

Leuk om zo de route van je rit te zien Kristel, ziet eruit als een heerlijk rit. Lekker door het bos, over de akkers en een klein stukje hei... genieten!

De pony's bij ons op stal stonden afgelopen 1,5 week in de wei waar normaal de paarden staan (de paarden staan weer een weide verder) zodat de ponywei ook eventjes wat rust kreeg, maar vandaag mochten ze terug. Pony's waren helemaal maf, Bailey liep opgeblazen naast me te dribbelen als een echte hengst, hij leek wel 1.45 := Eenmaal in de wei gingen ze helemaal los. Rennen, bokken, gek doen... heerlijk om te zien!
Hele actie was wel lichtelijk overdreven in mijn ogen, het is nog geen 50 meter lopen van de ene wei naar de andere, maar ach... een reden om gek te doen is altijd goed :D
Plaats reactie