Het F-jes topic deel 2!
Re: Het F-jes topic deel 2!
Mijn moeder vetelde ook al dat ze even aan was geweest..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Kootje kwam vanavond uit de verte vd wei echt heel hard op me afgedraafd
oortjes naar voren 
*smelt* stroomt je hart over zeg

*smelt* stroomt je hart over zeg

Lief he? Fatoush komt ook altijd direct naar me toe. Hij wil ook altijd bij me komen als ik met d ehond langs de wei wandel. Maar dan zit een sloot en draad tussen
Laatste nachtje van Finnea en Fatoush samen in de stal. Zal wel wennen zijn. Marga zal wel blij zijn, kan ze haar grote stal weer terug krijgen

Laatste nachtje van Finnea en Fatoush samen in de stal. Zal wel wennen zijn. Marga zal wel blij zijn, kan ze haar grote stal weer terug krijgen
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Hoe ging het met de verhuizing van Finnea? Dat zal wel even wennen zijn voor Fatoush.
Fenna is vandaag ook verhuisd. Ze stond op een mooi plekje, maar daar was niet zoveel gras, dus nu staat ze op een andere plek waar wel veel wei is. Vanavond rijd ik er nog even heen om te kijken hoe het gaat. Ik ben benieuwd...
Fenna is vandaag ook verhuisd. Ze stond op een mooi plekje, maar daar was niet zoveel gras, dus nu staat ze op een andere plek waar wel veel wei is. Vanavond rijd ik er nog even heen om te kijken hoe het gaat. Ik ben benieuwd...
Odette&Fenna
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Wat schattig Suzanne 
Fijn dat Fenna weer wat meer gras heeft! Daar groeien ze vaak goed op
De reis ging goed vandaag! Ze heeft wel even laten zien een kind van d'r moeder te zijn, het eerste stuk stond ze namelijk flink te stuiteren
Paar minuutjes verder werd ze stil en hebben we haar niet meer gehoord.
Ik dacht dat Fin niet uitzonderlijk groot was, maar zo vergeleken met Ezra en Fresia heeft ze best een leuk maatje

Fijn dat Fenna weer wat meer gras heeft! Daar groeien ze vaak goed op

De reis ging goed vandaag! Ze heeft wel even laten zien een kind van d'r moeder te zijn, het eerste stuk stond ze namelijk flink te stuiteren

Ik dacht dat Fin niet uitzonderlijk groot was, maar zo vergeleken met Ezra en Fresia heeft ze best een leuk maatje

heb je verslag gelezen reinou bij PP 
spannend he zulke dingen
en fatoush hoe vind die het zonder zn meisje?

spannend he zulke dingen

en fatoush hoe vind die het zonder zn meisje?
Ik merk niks aan Fatoush
Dat had ik zó anders verwacht....hij staat nu weer in de stal waar hij ook alleen in stond toen hij afgespeend was. Hij liep er in of hij er altijd gestaan heeft....

Baranna 13-5-2006
Onze paardjes hebben over het algemeen minder problemen met veranderingen dan wij. Hier zijn de veranderingen ook zonder problemen doorgevoerd. Flam is hier al helemaal thuis.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Die was geen moment onwennig geloof ik? Scheelt ook, hier wisselen we sowieso geregeld in de paarden...leren ze veel vanAnita45 schreef:Flam is hier al helemaal thuis.

Stuiteren op de trailer doen ze ook bijna allemaal de eerste keren...keer goede slag om de buis, zodat ze er niet overheen kunnen (al heb je uitzonderingen die het dan alsnog lukt...maar dat is vaak ook 1x).
Gelukkig (!!) maken we ons vaak drukker dan nodig is bij dergelijke verhuizingen/veranderingen.
Geluk is de vrucht van intens werk
Nee, klopt Annabel. Ze heeft nooit een moment gehad dat ze dacht 'help, waar ben ik nu beland'. Het was zoals het was en dat was goed voor haar. Fendor ahad dat vorig jaar oktober trouwens ook niet en die kwam ook nog eens bij haar moeder vandaan. Nooit een seconde bedacht om die eens te gaan missen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kootje kwam vandaag achterwaarts wijkend op me af.. geen moment zn kont uit de windrichting 
het zag er zó grappig uit

het zag er zó grappig uit

Ik was sinds woensdag niet meer bij Faira geweest, omdat ik mijn verstandskiezen moest laten trekken..
Echt raar hoe erg ze veranderd is in die paar dagen!
Nu is haar kleur opeens een stuk donkerder, en haar lichaam lijkt langer en veel volwassener te worden, echt leuk !
Echt raar hoe erg ze veranderd is in die paar dagen!
Nu is haar kleur opeens een stuk donkerder, en haar lichaam lijkt langer en veel volwassener te worden, echt leuk !

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
haha, die Kootje.
Net zelf een stuk met Fatoush gewandeld, ben trots op mezelf en op hem. JW liep mee met Apollo, als ik het niet meer aankon zouden we ruilen. Het zenuwachtige is er af nu hij ouder wordt, maar hij is wel druk net als mama. Hij probeert mij wel meer uit dan dat hij het bij JW doet. Hij wilde mij bijten, deed hij bij JW nooit. Ik heb hem meteen duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend was
Net zelf een stuk met Fatoush gewandeld, ben trots op mezelf en op hem. JW liep mee met Apollo, als ik het niet meer aankon zouden we ruilen. Het zenuwachtige is er af nu hij ouder wordt, maar hij is wel druk net als mama. Hij probeert mij wel meer uit dan dat hij het bij JW doet. Hij wilde mij bijten, deed hij bij JW nooit. Ik heb hem meteen duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend was

Baranna 13-5-2006
Suze: Wat een gekkerd die ko

Fijn dat Fin weer een nieuwe leuk plekje heeft
.

Fijn dat Fin weer een nieuwe leuk plekje heeft

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Misschien is Fatoush toch makkelijker dan Marga, Ivonne
Super dat je zelf met hem hebt gewandeld vandaag!! Ook lekker voor je zelfvertrouwen. Vaker doen dus?
Die bijtperiode heeft Fin ook gehad, probeert ze nog steeds trouwens...
Ik had Finnea ook met een extra touw om de buis vastgezet. Met de zijkettingen had ze veel te veel ruimte om opzij of omhoog te komen. Werkte idd. prima zo.
Inmiddels is Fin al helemaal op d'r plek in Buitenpost:
Met Fresia

Ze kleeft echt al een beetje aan Ezra
is ook een knappe vent natuurlijk.

We hebben haar nog even uit de wei geplukt zodat ik haar maantjes kon knippen. En daar hoorde natuurlijk een standfoto bij. Met het hek erachter zodat we straks mooi kunnen vergelijken

Omdat ze een beetje dwars was, had ik haar ook nog even neergezet. Moet ze toch ook leren voor de keuring.

Toen wilde ik ook nog 'leuk' met haar op de foto, maar dat moment kon Finnea gestolen worden
Die wilde maar één ding: eten van dat lekkere gras waar ze op stond!!

En nog een mooie draffoto van gister, die ik vergeten was te plaatsen.

Zo da's wel weer genoeg Finnea op FW voor de komende tijd

Ik had Finnea ook met een extra touw om de buis vastgezet. Met de zijkettingen had ze veel te veel ruimte om opzij of omhoog te komen. Werkte idd. prima zo.
Inmiddels is Fin al helemaal op d'r plek in Buitenpost:
Met Fresia

Ze kleeft echt al een beetje aan Ezra

We hebben haar nog even uit de wei geplukt zodat ik haar maantjes kon knippen. En daar hoorde natuurlijk een standfoto bij. Met het hek erachter zodat we straks mooi kunnen vergelijken

Omdat ze een beetje dwars was, had ik haar ook nog even neergezet. Moet ze toch ook leren voor de keuring.

Toen wilde ik ook nog 'leuk' met haar op de foto, maar dat moment kon Finnea gestolen worden

En nog een mooie draffoto van gister, die ik vergeten was te plaatsen.

Zo da's wel weer genoeg Finnea op FW voor de komende tijd

nee hoor, nooit genoeg
Wat een verschil van kleur met Fresia. Ze ziet er al wel op haar gemak uit. Hier staatalles net weer op stal. Ik merk gelukkig niet dat ze het raar vinden dat Fin er niet meer bij is. Fatoush gaat zo zijn eigen stal in.

Baranna 13-5-2006
Heeft Fatoush nu een andere stal gekregen Ivonne nu hij niet meer hoeft te delen?
Wat lijkt het koppie van Fresia toch op dat van Flam. Het is echt goed te zien vind ik dat het halfzusjes zijn.
Fresia (rechts, maar even de foto van Reinou er direct boven zodat in 1 beeld zijn te vangen)

Flam

Het heeft er wel niks mee te maken maar ook nog maar even eentje van Fendoortje

Wat lijkt het koppie van Fresia toch op dat van Flam. Het is echt goed te zien vind ik dat het halfzusjes zijn.
Fresia (rechts, maar even de foto van Reinou er direct boven zodat in 1 beeld zijn te vangen)

Flam

Het heeft er wel niks mee te maken maar ook nog maar even eentje van Fendoortje

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

ja Anita, Fatoush staat weer in de kleinere stal. Hier sotnd hij ook toen hij afgespeend was. JW vond het een beetje oneerlijk als het kleinste paardje de idioot grote box kreeg
Marga staat er nu weer. Als Apollo ooit uit de tijd gaat kan Fatoush daar in. Deze is voorlopig groot genoeg, 3 bij 3.

Baranna 13-5-2006
Wat een mooie foto's weer van Fin.
Fijn om te zien dat ze het alweer goed kan vinden met iedereen.
Wat heeft Flam nog wollige oortjes zeg, echt een verschil met Fendora.
Die is al helemaal mooi glad.
Vandaag kwamen er mensen kijken voor Fopke, alleen zag ik vanmiddag dat ze een wondje had boven haar zwilvrat, het was dik en in draf liep ze kreupel
Ik heb daarom de mensen ook meteen gebeld om het te vertellen, maar ze wilden evengoed komen kijken.
Ze waren meteen verliefd op Fopke en ze gaan haar dus ook kopen.
Volgende week gaat ze weg... dus nog een weekje om afscheid te nemen
Fijn om te zien dat ze het alweer goed kan vinden met iedereen.
Wat heeft Flam nog wollige oortjes zeg, echt een verschil met Fendora.
Die is al helemaal mooi glad.
Vandaag kwamen er mensen kijken voor Fopke, alleen zag ik vanmiddag dat ze een wondje had boven haar zwilvrat, het was dik en in draf liep ze kreupel

Ik heb daarom de mensen ook meteen gebeld om het te vertellen, maar ze wilden evengoed komen kijken.
Ze waren meteen verliefd op Fopke en ze gaan haar dus ook kopen.
Volgende week gaat ze weg... dus nog een weekje om afscheid te nemen

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!