Wow jij gaat echt snel met Crystal, wel een teken dat ze het erg leuk vindt!
Cas is erg druk sinds hij 2 weken alleen maar op het landje heeft gestaan.
Maandag gelongeerd aan de enkele longe lekker zijn ei kwijt maar wel op een normale manier.
Dinsdag stond hij overdag lekker in het bakje met Yessie, Cas was een varkentje geworden. 'S avonds is Janine nog geweest maar die heeft alleen gepoetst (véél werk

) want vertrouwde het weer niet helemaal.
Woensdag stond hij ook weer in het bakje met Yessie. Weer een varken, had een duo penotti fjord. Ik stond erbij en keek ernaar

wat moet ik hier nu weer mee

Wilde gaan rijden dus toch maar zadel erop gegooid. Eerst maar even gelongeerd (gelukkig!) want meneer die ging toch ff bokken

Ik wist dat het zadel niet helemaal lekker meer lag maar was blij dat ik er nog niet op zat

Onder het zadel was hij weer erg braaf maar wel héél voorwaarts, zeker toen hij ook nog een ander paard zag en hoorde. Haha toen merkte ik wel het drukke Timor bloed in hem
Heb maar max. 20 min gereden ofzo omdat het zadel niet lekker ligt, maar wilde er toch wel weer ff lekker een keer óp zitten.
Als alles meezit komt a.s. dinsdag ze zadelmaker dus dan kan m'n zadel weer aangepast worden. Het wordt zeker weten een bredere boom