Het B-tjes topic...zag ik nergens!
- kristelhans
Re: Het B-tjes topic...zag ik nergens!
Nou, leven we nog?
Beer is weer lekker bezig..nu is zijn been weer kapot...zucht..pechpaard!

Ja hoor, we leven nog..
Vandaag weer les gehad met Basco, ging erg goed
Voor het eerst les gehad in een binnenbak en dan ook nog eens een andere omgeving, tjaa dat was toch wel heel raar hoor, hij vond het best spannend.
Hij was de eerste 5 minuten van de les dan ook enorm actief, na een tijdje was het al weer echt Basco.. heerlijk rustig. en niet vooruit te branden..
Ook weer iets minder leuks meegemaakt, Basco is tijdens het springen komen te vallen
en hij was al niet gek op springen maar nu wil hij helemaal niks meer, gisteren gelongeerd en dat ging prima tot ik er een balkje neerlegde, toen was het helemaal over.. dus kan weer helemaal opnieuw beginnen.. 

Vandaag weer les gehad met Basco, ging erg goed

Voor het eerst les gehad in een binnenbak en dan ook nog eens een andere omgeving, tjaa dat was toch wel heel raar hoor, hij vond het best spannend.
Hij was de eerste 5 minuten van de les dan ook enorm actief, na een tijdje was het al weer echt Basco.. heerlijk rustig. en niet vooruit te branden..

Ook weer iets minder leuks meegemaakt, Basco is tijdens het springen komen te vallen

- kristelhans
He wat vervelend.. Hij is nog jong dus geef het wat tijd.. Ik begin pas met springen als Beer 5 is geweest en wat meer body heeft.. eerst moet ie maar 'nomaal' leren lopen
. Wel goed van Basco dat ie zo braaf in een vreemde omgeving was!

Arme Beer..
Vervelend dat Basco niet meer wil springen
Die bolle van mnij houdt sowieso niet van springen.. Had paar weken terug een DRAFbalkje neergelegd met longeren, zelfs daar wilde ze niet overheen
Ik heb eindelijk m'n nieuwe zadel, hoera! En het zit lekker
Vervelend dat Basco niet meer wil springen

Die bolle van mnij houdt sowieso niet van springen.. Had paar weken terug een DRAFbalkje neergelegd met longeren, zelfs daar wilde ze niet overheen

Ik heb eindelijk m'n nieuwe zadel, hoera! En het zit lekker

- kristelhans
Wat voor zadel heb je? Beers been ziet er redelijk uit..geen verhoging en geen dik of warm been...ja om de wond wel wat..maar wat een gedoe zeg om dat te verplegen!
@Linda: Van wie heb je les? En misschien eens proberen samen met andere paarden tegelijkertijd over een balkje te springen (of er achteraan). Zo heb ik de paarden altijd enthousiast kunnen krijgen. (en geloof mij, Sas kwam van ver...
)

Geluk is de vrucht van intens werk
@Kristel: een anatomica 
Bolle heeft vandaag vrij, gister les gereden dus ga zo lekker wandelen als het droog is

Bolle heeft vandaag vrij, gister les gereden dus ga zo lekker wandelen als het droog is

Balen van Basco, wel goed dattie braaf was in de binnenbak! Ik zou het springen idd ook gewoon nog even laten hoor, als je het gaat pushen gaat hij er misschien een helemaal hekel aan krijgen. Je hebt tijd zat 
Hoe gaat het met Beers arme been Kristel?

Hoe gaat het met Beers arme been Kristel?
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Idd balen, maargoed we hebben inderdaad tijd zat!
Vervelende is alleen dat er een zadelproef in de planning zat, alleen gaat die nu dus niet door.. hoop hem volgend jaar wel te kunnen rijden.
Heb nu al zin in de CK
, basco moet echter nog wel wat kilo's kwijt.. 
Vervelende is alleen dat er een zadelproef in de planning zat, alleen gaat die nu dus niet door.. hoop hem volgend jaar wel te kunnen rijden.
Heb nu al zin in de CK

- kristelhans
Hee Marleen, Beers been gaat wat beter! de zwelling rondom de wond is aan het slinken geloof ik en zijn temp blijft netjes onder de 38 graden. Niet stijf, niet warm, niet dik en geen etter dus vooralsnog gaat het goed! Ga volgende week weer wat doen (op de grond) en hopelijk die week daarop weer rijden..ben nu wel klaar met meneers brokken!
Wat een brokkenpiloot is Beer he, het zit je niet mee!
En met Basco ook al niet..
Heb trouwens al zin in volgende week
:D IEdereen eens in het echt zien! Welke B-tjes komen er allemaal naar de keuring?
Beauty heeft vandaag bewezen dat ze ook een brave kinderpony kan zijn, buurmeisje van m'n vriend kwam even poetsen en rijden! Alleen in stap want draf ging te snel
Erg leuk
En vriendlief heeft ook nog even gestapt en gedraafd, speciaal z'n rijkleding aangetrokken
Voor de 3e keer op een paard he en hij deed het super! 

En met Basco ook al niet..
Heb trouwens al zin in volgende week

Beauty heeft vandaag bewezen dat ze ook een brave kinderpony kan zijn, buurmeisje van m'n vriend kwam even poetsen en rijden! Alleen in stap want draf ging te snel

- !#niekie#!
- Contacteer:
ja mijn Btje
echt zin in! blos moet voorlopig nog even aan de arbeid voor de wedstrijdjes. En dan rond december gaan we lekker rustig aan doen en wachten tot het veulen komt

- kristelhans
leuk om Blossom (schrijf je het zo?) weer eens in het echt te zien! Jullie gaan ook echt goed he? Komen Jan en José ook nog met paardjes eigenlijk?
Zo'n Anatomica zadel...hoor ik alleen maar fijne dingen over..geen ideeeee hoe het er uit ziet haha maar ik geloof gelijk dat je er blij mee bent!
Ik ga vandaag Beers been weer afspuiten..voor de verandering hehe..en daarna naar Nijverdal naar Viv en Cadiz! leuk!
Zo'n Anatomica zadel...hoor ik alleen maar fijne dingen over..geen ideeeee hoe het er uit ziet haha maar ik geloof gelijk dat je er blij mee bent!
Ik ga vandaag Beers been weer afspuiten..voor de verandering hehe..en daarna naar Nijverdal naar Viv en Cadiz! leuk!
Leukleuk!
Kan ook niet wachten tot zaterdag
Mijn bollie liep gister ook niet helemaal lekker dus heb niet verder gereden en heb d'r benen maar afgespoten
Zo maar even kijken of ze nog kreupel is..
Kan ook niet wachten tot zaterdag

Mijn bollie liep gister ook niet helemaal lekker dus heb niet verder gereden en heb d'r benen maar afgespoten

Hè, vandaag liep mijn fjordenbaal ook al niet lekker... In draf op rechts knikte ze met haar hoofd, liep niet helemaal zuiver. Maar ik denk dat ze spierpijn heeft, want zondag heeft ze sinds een hele poos weer voor de kar gestaan!
Voor de zomervakantie was haar eerste ervaring met de kar na veel langelijnen e.d. Toen deed ze het al super, nu lekker vakantie gehad en weer opgepakt. Wat heb ik toch een SUPERpaard
. Ze liep er zo mee weg, alsof ze nooit anders gedaan heeft. Oren recht naar voren en lekker de pas er in. Heb een klein blokje om gemaakt, was echt super! Zondag gaan we weer!
Vandaag maar even lang en laag gestapt en kleine stukken gedraaft, veel rechte stukken en kleine overgangen gemaakt.
Ik ben benieuwd welke B'tjes ik allemaal op de CK tegen ga komen
Ik heb er ook zin in!
Voor de zomervakantie was haar eerste ervaring met de kar na veel langelijnen e.d. Toen deed ze het al super, nu lekker vakantie gehad en weer opgepakt. Wat heb ik toch een SUPERpaard

Vandaag maar even lang en laag gestapt en kleine stukken gedraaft, veel rechte stukken en kleine overgangen gemaakt.
Ik ben benieuwd welke B'tjes ik allemaal op de CK tegen ga komen

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Wat is het hier dooood! We moeten meer posten want het B-tjes topic gaat langzaaam! De E-tjes hebben al een tweede topic en de A-tjes al een derde!
Tijd voor revanche!!
Tijd voor revanche!!
kristelhans schreef:Haa wat is die Malle een plaatje! Hij ziet er in z'n snoet ook erg jong uit..lief hoor! Björn is echt zo anders qua gezicht...echt leuk om te zien hoe verschillend paardjes van dezelfde leeftijd kunnen zijn! Basco is ook mooi zeg! Lijkt heel groot! Ik hoop dat Björn ook zo mooi rond wordt als jullie paardjes..hij is nog wat hoekig en vormeloos hihi..
nog even een totaalplaatje van Björn in zijn favoriete outfit: Blubber
Kristel even off topic.......maar ik zie daar toch echt weer een Vlin staan! Gek zoals die twee op elkaar lijken op bepaalde momenten.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Jeetje.. al de B'tjes mankeren iets.. 
Wat leuk dat Benthe het al zo goed doet voor de kar.. ik ga een keer mee hoor..
Vandaag mijn B'tje maar weer eens gelongeerd, begon heel goed, ook heel mooi en snel reageren op de hulpen, actief, zelfs een paar galopjes kwamen eruit..
Later begon hij toch wat te klieren, constant omdraaien, om een hindernis heen lopen --> met als gevolg dat hij omviel..
Maar daarna toch wel weer goed hoor, nog een paar kleine sprongetjes/balkjes gelopen aan het eind.. dus helemaal blij..

Wat leuk dat Benthe het al zo goed doet voor de kar.. ik ga een keer mee hoor..

Vandaag mijn B'tje maar weer eens gelongeerd, begon heel goed, ook heel mooi en snel reageren op de hulpen, actief, zelfs een paar galopjes kwamen eruit..

Later begon hij toch wat te klieren, constant omdraaien, om een hindernis heen lopen --> met als gevolg dat hij omviel..

Maar daarna toch wel weer goed hoor, nog een paar kleine sprongetjes/balkjes gelopen aan het eind.. dus helemaal blij..

- kristelhans
Viel hij om of de hindernis? 
Janneke..wat grappig dat je dan weer zoveel van Vlin in Beer ziet! Beer ziet er nu toch wel heeeeuul anders uit! (godzijdank haha)
Inderdaad we moeten meer posten!!!! Ik doe mee! Komtie;
Ik heb net heeeerlijk gereden op Beer..beentje geneest goed..vandaag voor het eerst niet afgespoeld..stalbaas had er al spul op gespoten dus hoefde ik niks meer te doen! Rijden ging super..alleen maar gestapt want ik ga morgen ook rijden.. We doen nog lekker rustig aan.. We zijn bezig met nageven...wel in de megabegin fase maar toch.. Op de volte (die ook aardig rond worden zo langzamerhand) komt ie al mooi laag...je voelt dan zijn achterhand onder zijn lijf stappen en dan gaat ie helemaal veren in zijn rug..zaaalig! We doen alles in stap want hij kan nog maar net de hoefslag rond haha en in draf kunnen we de oefeningen nog niet doen want zover zijn we nog niet.. Hij vindt het allemaal best!
Nou, ik kan nog wel uuuuuuren doorkleppen maar ik ga even een warme douche nemen.. POSTEN ALLEMAAL!

Janneke..wat grappig dat je dan weer zoveel van Vlin in Beer ziet! Beer ziet er nu toch wel heeeeuul anders uit! (godzijdank haha)
Inderdaad we moeten meer posten!!!! Ik doe mee! Komtie;
Ik heb net heeeerlijk gereden op Beer..beentje geneest goed..vandaag voor het eerst niet afgespoeld..stalbaas had er al spul op gespoten dus hoefde ik niks meer te doen! Rijden ging super..alleen maar gestapt want ik ga morgen ook rijden.. We doen nog lekker rustig aan.. We zijn bezig met nageven...wel in de megabegin fase maar toch.. Op de volte (die ook aardig rond worden zo langzamerhand) komt ie al mooi laag...je voelt dan zijn achterhand onder zijn lijf stappen en dan gaat ie helemaal veren in zijn rug..zaaalig! We doen alles in stap want hij kan nog maar net de hoefslag rond haha en in draf kunnen we de oefeningen nog niet doen want zover zijn we nog niet.. Hij vindt het allemaal best!
Nou, ik kan nog wel uuuuuuren doorkleppen maar ik ga even een warme douche nemen.. POSTEN ALLEMAAL!
Haha, nu je het zegt, het staat er wel een beetje raar..
Maar de hindernis viel om, basco niet..
Gaat goed hè met Beer, jullie gaan goed..
Maar de hindernis viel om, basco niet..

Gaat goed hè met Beer, jullie gaan goed..