Time flies.. de F-jes richting 2 jaar in topic deel 5!
Re: Time flies.. de F-jes richting 2 jaar in topic deel 5!
Wat gaat het allemaal lekker heb met onze Fjes, Fatoush is ook echt een plaatje om te zien alleen jammer van zijn been, nou ja als hij maar geen pijn meer heeft. Misschien wordt het nog wel ietsje beter, daar hopen we maar op.
Mooi Anita, was ze nog goed hengstig?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kootje gisteren!
zijn hoofd lijkt alleen nu nogal uit proportie op paar fotos

de pahaaaden op de laahaaanen in

Groot hoofd

Klein hoofd *\o/*

zijn hoofd lijkt alleen nu nogal uit proportie op paar fotos

de pahaaaden op de laahaaanen in

Groot hoofd

Klein hoofd *\o/*

Mijn peetkind 

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

jee Fugo wordt ook al een hele kerel!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Wat een leuke foto's komen er weer voorbij.
Fijn dat Marga gelijk gedekt is. Hopelijk is ze ook meteen drachtig.
Gisteren heb ik voor het eerst een flinke wandeling gemaakt met Fenna. Ze deed het super braaf. Ze heeft de hele weg voorop gelopen, knappe pony.
Fijn dat Marga gelijk gedekt is. Hopelijk is ze ook meteen drachtig.
Gisteren heb ik voor het eerst een flinke wandeling gemaakt met Fenna. Ze deed het super braaf. Ze heeft de hele weg voorop gelopen, knappe pony.
Odette&Fenna
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Brave Fenna!! 
Wat ziet Koot er super uit Suzanne!! Knappe vent

Wat ziet Koot er super uit Suzanne!! Knappe vent

Nou, inderdaad braaf van Fenna en Koot wordt echt een knappe man!!
En Fugo ook al een hele knul!!
Fjella heeft zich gisteren met de visite gelukkig van haar Fjelgje kant laten zien!!
En Fugo ook al een hele knul!!
Fjella heeft zich gisteren met de visite gelukkig van haar Fjelgje kant laten zien!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Kootje zit er goed uit hoor wat wordt hij al volwassen he
nou he anna 
ik vind ze allemaal opeens zo volwassen worden... we zitten nu wel echt in die tussenperiode he.. baby af

ik vind ze allemaal opeens zo volwassen worden... we zitten nu wel echt in die tussenperiode he.. baby af

Kootje: paard geparkeerd midden op de weg, hihi.
Fijn dat Fenna zo braaf was, dan ga je met plezier wandelen.
Fjel was dinsdag ook erg braaf hoor Es.
Ivonne, ik hoorde Bart zeggen dat het al wel minder was maar ze liet Timor wel toe. Ik zet de foto's die gemaakt zijn even in het 16 jaar en ouder topic. Horen niet thuis in het kleine kinderen topic, hihi.
Fijn dat Fenna zo braaf was, dan ga je met plezier wandelen.
Fjel was dinsdag ook erg braaf hoor Es.
Ivonne, ik hoorde Bart zeggen dat het al wel minder was maar ze liet Timor wel toe. Ik zet de foto's die gemaakt zijn even in het 16 jaar en ouder topic. Horen niet thuis in het kleine kinderen topic, hihi.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

De F-jes zitten vast allemaal in de 'ik kan ook heel lief zijn' periode
.
Vanmiddag heb ik met een vriendin jakobskruid uit de wei gehaald. Wat een akelige plant is dat
.
Fenna en Diza vonden het heel interessant. Ze kwamen elke keer kijken wat we aan het doen waren.
Ze heeft nu ook ontdekt dat ze naar het weiland ernaast kan. Vanmiddag lag ze daar te slapen en opa Nick stond erbij. Schattig. Gelukkig gaat het nu goed met alle andere paarden erbij.

Vanmiddag heb ik met een vriendin jakobskruid uit de wei gehaald. Wat een akelige plant is dat

Fenna en Diza vonden het heel interessant. Ze kwamen elke keer kijken wat we aan het doen waren.
Ze heeft nu ook ontdekt dat ze naar het weiland ernaast kan. Vanmiddag lag ze daar te slapen en opa Nick stond erbij. Schattig. Gelukkig gaat het nu goed met alle andere paarden erbij.
Odette&Fenna
nieuwtje
tis wat maar Ko Fio en Aiden gaan verhuizen.. tis snel na de vorige keer maar we konden deze niet laten lopen
3 gloednieuwe stallen groot en in een lichte loods op een stal die.. 5 min van een groooot bos af ligt!
en daar mogen ze zomers dag en nacht op de wei
de eigenaar is echt heel aardig, goed hooi, ook op vlas, voert meer hooi ook.. gloednieuwe bak erbij buiten, binnenbak wordt gebouwd.
en dat alles voor 175 euro! dus tja.. het is er zo gaaf! heel stil je hoort enkel vogeltjes en hebt uitkijk tot veeeerrrrrr. ow mn grote droom van vlak naast mooie natuur staan komt uit en de mannen blijven samen ook zo fijn! en een eigen zadelkast! hoe koel!!
ik ben helemaal stuiter over 2 a 3 weken gaan we erheen woehoeoeoe. iedere dag boswandelingen here we come
tis wat maar Ko Fio en Aiden gaan verhuizen.. tis snel na de vorige keer maar we konden deze niet laten lopen
3 gloednieuwe stallen groot en in een lichte loods op een stal die.. 5 min van een groooot bos af ligt!
en daar mogen ze zomers dag en nacht op de wei
de eigenaar is echt heel aardig, goed hooi, ook op vlas, voert meer hooi ook.. gloednieuwe bak erbij buiten, binnenbak wordt gebouwd.
en dat alles voor 175 euro! dus tja.. het is er zo gaaf! heel stil je hoort enkel vogeltjes en hebt uitkijk tot veeeerrrrrr. ow mn grote droom van vlak naast mooie natuur staan komt uit en de mannen blijven samen ook zo fijn! en een eigen zadelkast! hoe koel!!
ik ben helemaal stuiter over 2 a 3 weken gaan we erheen woehoeoeoe. iedere dag boswandelingen here we come

oh, dat klinkt heerlijk!
Baranna 13-5-2006
klinkt zeker goed!
Muis Keurmerrie!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Kan me voorstellen dat je keuze dan snel gemaakt is Suze
klinkt als een prachtig plekje!
Finnea is er nog niet zo blij mee dat ze met 'dat onderkruipsel' opgescheept zit
Ze is zussie een beetje aan het terroriseren
Gwynna is ook wel een erg makkelijk slachtoffer hoor, dus het klinkt erger dan het is... Die vliegt al weg als Fin een oortje naar achter draait. Alleen moet Finnea nog wel even leren dat ik Gwynna best mag aaien en dat ze dan uit ze buurt moet blijven. Goede les voor de komende tijd
Als ze rustig grazen dan gaat het trouwens prima. Alleen met mensen in de buurt en voer is het een ander verhaal.

Finnea is er nog niet zo blij mee dat ze met 'dat onderkruipsel' opgescheept zit

Wat is Kootje braaf met 't wandelen zeg. Ik moet eerlijk zeggen dat me dat nog wel eng lijkt met Freyr. Ik loop wel es een rondje bij huis of een stukje op straat om huis heen, maar verder nog niet. Zie me al staan worstelen met een paard midden op straat dat weer terug wil. Nu is het bij ons in de buurt redelijk rustig, maar toch... Misschien gewoon es de stoute schoenen aantrekken.
Ben net terug van paarden verweiden. Freyr en Floranth lopen sinds een paar dagen in een ander stukje grasland, waar ik ze geen hooi meer hoef bij te voeren. Het doet ze zeker goed, want vooral Freyr begint (gelukkig!) ook wat meer in de breedte te groeien. Nadat de jongens het stukje wat "voorgegraasd" hadden, heb ik Pasja en Mickey er vanmiddag ook weer bij gezet:

Floranth kwam meteen kijken toen ik de watertonnen vulde. Dat is zo'n knuffelkont. Kruipt ook bijna IN de camera.

Floranth. Op de achtergrond vlnr Freyr, Pasja, Mickey

Freyr (l) en Floranth

Freyr

Zo zie ik ze de laatste tijd heel vaak: lekker ravotten met elkaar! Ik was nu net te laat met knippen. Ze staan dan echt rechtop tegenover elkaar.

Freyr; zo heerlijk nieuwsgierig.

Ben net terug van paarden verweiden. Freyr en Floranth lopen sinds een paar dagen in een ander stukje grasland, waar ik ze geen hooi meer hoef bij te voeren. Het doet ze zeker goed, want vooral Freyr begint (gelukkig!) ook wat meer in de breedte te groeien. Nadat de jongens het stukje wat "voorgegraasd" hadden, heb ik Pasja en Mickey er vanmiddag ook weer bij gezet:

Floranth kwam meteen kijken toen ik de watertonnen vulde. Dat is zo'n knuffelkont. Kruipt ook bijna IN de camera.

Floranth. Op de achtergrond vlnr Freyr, Pasja, Mickey

Freyr (l) en Floranth

Freyr

Zo zie ik ze de laatste tijd heel vaak: lekker ravotten met elkaar! Ik was nu net te laat met knippen. Ze staan dan echt rechtop tegenover elkaar.

Freyr; zo heerlijk nieuwsgierig.

Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Zo Freyr ziet er ook super uit hoor, wat groeien ze toch allemaal lekker he
Leuk om Freyr ook weer een keertje te zien. Afgelopen dinsdag nog wel even in het echt gespot toen ik naar Esther ging maar dat was toch net even te ver weg om hem goed te kunnen zien. Hij begint nu ook echt paard te worden. Floranth heeft een echte Reinar pluk hè.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Geluk is de vrucht van intens werk