! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Anouska

Re: ! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!

Bericht door Anouska » vr 03 jun 2011, 19:16

kristelhans schreef:Anous, die Bjorn is ook een fijne vent zeg.. hoe is het nu met je voet? Is toch al de zoveelste keer? Zou haast gaan denken dat hij het expres doet..ooofffff, dat jij extreem klunzig bent.. :x
Gaat goed met mijn teen en enkel. Bjorn is nogal lomp en ik ook niet altijd slim bezig (zonder staleneuzen naar stal gaan), combi van beide dus.
Gaaf dat je EZ rides binnen zijn, veel plezier morgen met nikes testen.

Arme kat Bernadet! Hoe is het nou met hem?

Ik ben ook altijd zo'n emo muts als ik een paar dagen wegga. Kan echt niet zonder mijn beessies. Morgen gaan we met de vrienden een dagje uit, maar kunnen geen oplossing vinden voor Grover (lang leven hemelvaart en iedereen die dan weg is). Zit er zwaar over na te denken om morgen niet mee te gaan.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » za 04 jun 2011, 12:48

Grover mag hier komen hoor, kan jij lekker dagje weg, en hebben kinder ook lol, maar ja, jij woont weer nie tin de buurt.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » za 04 jun 2011, 12:50

Ik heb nu gezien wat het is kristel :-) en hoe bevielen zijn nikes?

Met rocky gaat het gelukkig goed. Wondjes gaan keurig dicht. Maar heb niet het idee dat meneer ervan heeft geleerd, liep de dag na zijn val alweer te rotzooien op het balkon. De eerste dag was hij wel wat rustiger dan normaal, maar hij is weer helemaal het binkie..

Straks lekker naar stal rijden, en morgen weer wedstrijd... al om 9 uur starten |( pppffff! Maar goed straks dus ook weer tuig poetsen enzo. Ik vlecht hem ook maar alvast zodat ik morgen alleen nog maar hoef te knotten.. Hopelijk blijft het zitten!
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » zo 05 jun 2011, 11:18

Helaas hadden we vandaag geen winst en een protocol waar we niets aan hadden, zonder echt commentaar. Jury had erg laag gepunt, de eerste proef had de eerste plaats niet eens winst met 178 ( wij hadden 175) en de 2e proef had de eerste plaats als enige winst met 182, wij 172... Helaas was zn jury die een fjord voor een goed onderdeel een 6 geeft en een kwpn-er een 7....

En we reden lekker in de regen bleeeeeeeehhhhhhhhhhhh!
Anouska

Bericht door Anouska » ma 06 jun 2011, 09:04

Gekke Rocky, die heeft blijkbaar nog een paar levens over ;). Zonde van je protocol en de regen.

Is inderdaad een beetje ver weg Yvonne. Ik ben toch mee gegaan en we waren om 4 uur alweer thuis (gelukkig).

Gisteravond "gezellig" naar de HApost geweest, was mega benauwd, ben nu nog niet de oude. Vanmiddag weer naar de huisarts om 14.50. Lang leve hooikoorts!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 07 jun 2011, 20:02

Bernadet arme Rocky, gaat het nu weer beter? En wat bij mijn katten goed helpt is kippengaas langs de spijlen doen.

Kristel dat heeft Exel ook ineens gekregen, liep altijd zo de trailer op en bij het jubileum vertikte hij het ineens

Anouska wat vervelend dat je zo benauwd bent joh

Nou ik ben dus weer terug en het was echt superdesuper, ik zal denk ik nooit van mijn leven nog eens slapen in zulke luxe hotels :n We hebben ontzettend veel gelopen en gezien, om nog maar te zwijgen over het heerlijke eten en drinken.
Het hotel in Cadiz was echt bizar zo gaaf, lag tegen een berg aan en er waren in totaal gewoon 4 zwembaden op verschillende hoogtes gemaakt. Even een link van het hotel, ik kan helaas geen foto's pikken van die site http://www.barcelo.com/BarceloHotels/en ... i/Home.htm

We kregen in het vliegtuig 150 euro per stel voor het eten van vrijdagavond, die avond kon je zelf ergens gaan eten. Nou van dat geld hebben we dus alles betaald wat niet al betaald was door de baas en we hadden nog geld over, zelfs mijn sigaretten heb ik er nog van betaald :o

De tocht van Sevilla naar Cadiz hebben we per auto gemaakt, 4 mensen per auto (we waren met 160 man, dus ff 40 auto's gehuurd) en een routeboek mee. Mocht je zelf je eigen route kiezen, als je maar voor 5 uur in Cadiz was. De collega waar ik veel mee optrok durft alleen in een automaat te rijden en haar vriend was in Sevilla in het zwembad gevallen, dus ik heb me maar "opgeofferd" om die 200 km te rijden. Wat is dat fantastisch zeg, zo'n mooie omgeving.

Ik kan blijven vertellen, we zijn 4 dagen weggeweest, maar we hebben zoveel gedaan en beleefd dat het wel 2 weken lijken. We hebben een boottocht gemaakt met lunch erbij, we hebben een speurtocht door Sevilla gemaakt, gegeten in een oud klooster, een giga feest gehad in het hotel in Cadiz. Ik denk dat ik nog maar 5 jaar blijf, wil wel eens weten waar ze over 5 jaar weer naartoe gaan hahaha :D

Dit was een heel gewoon straatbeeld in Sevilla, ben zelf niet erin geweest, want daar hadden we geen tijd voor. Helaas ook wat kreupele paardjes voor zo'n taxi zien lopen ;(
Afbeelding

het strand bij het hotel in Cadiz
Afbeelding

en toen stond ik op het balkon, helaas aan de straatkant, maarja je kan niet alles hebben. En ineens zag ik aan de overkant wilde Andalusiërs voorbij wandelen. Niet zo'n scherpe foto, want hij komt van mijn telefoon
Afbeelding
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 07 jun 2011, 20:07

WAUW Clau, doe mij zo'n baas! Ik mag met 80 leerlingen in een stinkjeugdherberg in de buurt en de losgeslagen jeugd in toom houden.. ;) (ik klaag niet hoor, is wel echt leuk).

Wel een heeeeel geslaagd uitje! En 150 euro om te eten...man, daar kan ik een maand boodschappen van doen! ;)
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 07 jun 2011, 20:12

ja het was echt ongelofelijk :D Oja we hebben ook allemaal nog zo'n groot strandlaken gehad van Walra met daarop geborduurd "The mortar board chronicles" wat het thema was. Ze zijn in februari begonnen met hints geven waar we naartoe zouden gaan en toen we dat eenmaal wisten bleven ze hints geven voor die speurtocht. We kregen in het vliegtuig ook allemaal een boekje met het hele verhaal
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » wo 08 jun 2011, 05:56

jou baas is goed door de crisis heen gekomen zeg. 150 euro om te eten met zn 2-en....redden we met ons gezinnetje net geen maand van. maar 2 weken boodschappen moet lukken.. Zal even vertellen waar ik werk, kan hij even met mijn baas gaan praten over teambuilding :)

Dat daar nog wilde paarden rondlopen en zo dicht op de mensen. Heel bijzonder. Ziet er wel mooi uit, die omgeving...
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » wo 08 jun 2011, 17:14

Zow he dat doe je goed! Ziet er erg goed uit, en inderdaad niet verkeerd zn werkgever!

Maarre kristel, kan jij met zn 2en voor 150 euro in de maand eten? ( :o dan doen wij samen echt iets gruwlijk verkeerd)]

Anous, alweer een beetje opgeknapt?

Met Rocky gaat alles weer goed, hij is weer helemaal het ventje! Maar er komt inderdaad gaas op het balkon, liever niet nog een keer een kat van het balkon!

Gisteren hebben Bo en ik springles gekregen. Ging echt super goed, erg leuk om te doen en super instructeur. We gaan nu 1 x per week lekker springen onder begeleiding! :)
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 08 jun 2011, 17:32

Yvonne ze doen dat elke 5 jaar en ik heb geruchten gehoord dat het hele reisje in totaal zo'n 3 ton heeft gekost :=

Anouska Bjorn wordt dus een allround fjord :D

kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 08 jun 2011, 18:30

Met z'n tweeën misschien niet..of net niet maar ik ben niet meer met z'n tweeën dus in mijn eentje lukt dat wel..moet! ;)
Bram

Bericht door Bram » wo 08 jun 2011, 21:45

Lekker hoor zo'n vakantie van de baas!!( Moet ik mijzelf en de meiden dan ook maar es gaan geven, ff kijken hoe ik aan dat geld moet komen :? )

Yes Yes heb eindelijk weer es een nieuwe avatar gemaakt!!
Was heel trots op deze foto, plaats morgen meer in pp.
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » do 09 jun 2011, 15:43

kristelhans schreef:Met z'n tweeën misschien niet..of net niet maar ik ben niet meer met z'n tweeën dus in mijn eentje lukt dat wel..moet! ;)
Sorry Kristel, ik dacht dat je samenwoonde! :oo
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 09 jun 2011, 18:18

Woonde ik ook, huis gekocht 3 jaar geleden..staat nu te koop, ik woon er nog.. kopen? ;)
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » do 09 jun 2011, 19:57

wil het een beetje met de verkoop? Ik hoop dat het niet zo lang duurt als met ons huis. Ons huis staat pas 2,5 jaar te koop onderhand, maar wij hoeven niet weg. Willen alleen wat dichterbij school en bij de paarden. Ons huis gaat ook alleen voor de hoofdprijs weg, anders kunnen we zelf niks leuks terug kopen, Toen het huis te koop kwam, werkte ik 32 uur en man 36 uur. Nu werken we 24 en 20 uur. Is te doen, ook errug lekker die tijd samen, maar dan wat anders kopen is dan wel erg moelijk wat ook nog aan ons eisenpakket voldoet. Dus wij blijven zitten en hebben geen zin om die dure makelaarskosten te betalen. Bord ligtonderhand lekker achter het huis, nog van ouod en nieuw uit. Moet nog steeds weer in de tuin..

Voor 3 ton kan je leuke dingen doen, en dat efkes zo uitgeven op een reisje voor je werknemers. Hopelijk is hij normaal ook zo gul en vriendelijk. En zijn dit niet de goedmakertjes
Nu paardloos.
Bailey

Bericht door Bailey » do 09 jun 2011, 23:23

Lekkere plaatjes en praatjes Clau! Zo te zien hebben jullie mooi weer gehad, en een leuke tijd!

Mooi foto's Bernadet, Bo doet het goed zo te zien. Wat rot dat je je telefoon in je kast hebt laten liggen op zo'n cruciaal moment. Dat bedenk je toch niet van tevoren? Hoe gaat het nu met je kat?

Heb vandaag weer een lekkere rit van 27 km met Bailey gemaakt door park de Hoge Veluwe.
Vlak na de ingang (waar je het dus niet verwacht) sprongen er ineens drie edelhertheren vlak naast ons op! Die lagen daar hun middagdutje te doen, maar jeetje wat zijn ze groot als ze direct naast je opspringen!
Gelukkig heb ik Bailey geleerd dat als hij iets engs ziet, hij in één keer strak stil gaan staat in plaats van te rennen. Bleek vandaag weer een erg fijne les te zijn ;) Omdat Bailey stilstond gingen de edelherten ook niet rennen, dus heb heerlijk kunnen kijken. (conclusie: herten zijn groter dan Bailey, maar dat heb ik mijn ontdekkingsreiziger maar niet vertelt := )
Later nog de grote kudde moeflons (kleine wilde schapen) ontdekt; waren er echt meer dan 100! Qua wildspotten was het echt onze lucky day hoor.
Ben helemaal uitgewaaid en ontspannen, heerlijk!
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » vr 10 jun 2011, 05:57

ik wil ook jou les sterre. Bink zet het op een lopen wanneer hij een grote witte vogel ziet. Een blauwe reiger wordt hij niet warm of koud van, maar een grote witte vogel is schijnbaar eng, of hij houd mij voor het lapje. Die optie laat ik open.

Ik kan me voorstellen dat je schrikt van die edelherten. Die benne heel groot. Zeker geen camera meegenomen? Dat is wel mooi op paard, je bent niet meer zo eng voor het wild. je ziet er niet menselijk uit.
Nu paardloos.
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 10 jun 2011, 06:51

Nee we hebben nog geen belangstelling voor het huis..er is wel 1800 keer op geklikt online en er is 1 brochure aangevraagd (volgens de statistieken) maar daar heb ik nog nooit wat van vernomen. Als het huis over 2,5 jaar nog niet verkocht is hoop ik dat ik genoeg promotie heb gemaakt zodat ik het zelf kan kopen..zo kan mijn ex ook niet verder..we blijven fiscaal partners en dat is ook niet bepaald voordelig m.b.t. belasting etc.

Edelherten, waaaauuwww, ik kom wel vaak reetjes tegen hier maar edelherten hebben we niet in ons bos!
Bailey

Bericht door Bailey » vr 10 jun 2011, 10:44

Wat voor grote witte vogels hebben jullie dan Yvonne? Kan me alleen zwanen bedenken qua grote witte vogels.

Ik zie wel vaker edelherten, maar van zó dichtbij had ik ze nog niet gezien! Nadat ze opgesprongen waren bleven ze ook heel lang staan en liepen heel rustig en beheerst weg, zo mooi! Heb nog wel een foto gemaakt met mijn telefoon, maar is niet veel meer dan een zoekplaatje helaas. Had toch een paard dat op scherp stond onder me, dus dat fotografeert niet zo denderend.

Balen Kris dat het niet opschiet met het huis.
Plaats reactie