Bernadet arme Rocky, gaat het nu weer beter? En wat bij mijn katten goed helpt is kippengaas langs de spijlen doen.
Kristel dat heeft Exel ook ineens gekregen, liep altijd zo de trailer op en bij het jubileum vertikte hij het ineens
Anouska wat vervelend dat je zo benauwd bent joh
Nou ik ben dus weer terug en het was echt superdesuper, ik zal denk ik nooit van mijn leven nog eens slapen in zulke luxe hotels

We hebben ontzettend veel gelopen en gezien, om nog maar te zwijgen over het heerlijke eten en drinken.
Het hotel in Cadiz was echt bizar zo gaaf, lag tegen een berg aan en er waren in totaal gewoon 4 zwembaden op verschillende hoogtes gemaakt. Even een link van het hotel, ik kan helaas geen foto's pikken van die site
http://www.barcelo.com/BarceloHotels/en ... i/Home.htm
We kregen in het vliegtuig 150 euro per stel voor het eten van vrijdagavond, die avond kon je zelf ergens gaan eten. Nou van dat geld hebben we dus alles betaald wat niet al betaald was door de baas en we hadden nog geld over, zelfs mijn sigaretten heb ik er nog van betaald
De tocht van Sevilla naar Cadiz hebben we per auto gemaakt, 4 mensen per auto (we waren met 160 man, dus ff 40 auto's gehuurd) en een routeboek mee. Mocht je zelf je eigen route kiezen, als je maar voor 5 uur in Cadiz was. De collega waar ik veel mee optrok durft alleen in een automaat te rijden en haar vriend was in Sevilla in het zwembad gevallen, dus ik heb me maar "opgeofferd" om die 200 km te rijden. Wat is dat fantastisch zeg, zo'n mooie omgeving.
Ik kan blijven vertellen, we zijn 4 dagen weggeweest, maar we hebben zoveel gedaan en beleefd dat het wel 2 weken lijken. We hebben een boottocht gemaakt met lunch erbij, we hebben een speurtocht door Sevilla gemaakt, gegeten in een oud klooster, een giga feest gehad in het hotel in Cadiz. Ik denk dat ik nog maar 5 jaar blijf, wil wel eens weten waar ze over 5 jaar weer naartoe gaan hahaha
Dit was een heel gewoon straatbeeld in Sevilla, ben zelf niet erin geweest, want daar hadden we geen tijd voor. Helaas ook wat kreupele paardjes voor zo'n taxi zien lopen
het strand bij het hotel in Cadiz
en toen stond ik op het balkon, helaas aan de straatkant, maarja je kan niet alles hebben. En ineens zag ik aan de overkant wilde Andalusiërs voorbij wandelen. Niet zo'n scherpe foto, want hij komt van mijn telefoon