tsjaaa en morgen gaat ze naar de kliniek!
zekere voor het onzekere donderdag gaan ze foto's maken!
DA wou het nog even aankijken maar dat wou ik niet meer. straks is het te laat!
maar vandaag liep ze al veel beter en stond ze de boel weer af te breken. dus heb haar toch maar even in de bak gezet eers met haar vriendin en daarna met haar stalgenootje. meteen had ze weer twinkels in haar ogen!
ze liep voor 80% dus ik vond dat ze dat stuk naar de bak weel mocht lopen!
ze maakte bijna een salto toen ik haar los liet...
morgen breng ik haar al naar de kliniek, omdat mn pa niet kan donderdag, en eigenlijk hadden ze alleen donderdag omn 3 uur plek. dus dan blijft ze wat langer. ook niet erg kunnen ze haar een beetje in de gaten houden.
ik hoop zo dat het allemaal een beetje meevalt.
zal natuurlijk nog een hele tijd duren voordat het echt goed is maar je paard pijn zien hebben is echt een van de vreselijkste dingen!
ik heb ook leuk nieuws, mn pap had een paar jaar geleden een bus voor me gekocht om een paarden auto van te maken. heel erg druk gehad de afgelopen jaren, bus voor vanalles gebruikt, maar nog geen paardenauto.
dus we hebben een dagje Raalte gepland (roelofsen)
eigen auto ombouwen -> kostbaar en niet optimaal
nieuw -> beetje te veel van het goede
ocasion -> grote achterdeur, 3 jaar oud, automaat, airco... strikje er omheen!!!
haha zosnel ging het niet. ze zijn de bus nu paard klaar aan het maken met apk enzo... maandag is hij waarschijnlijk klaar!
hij heeft een grote achterdeur dus papa zou er evt ook een pallet vanaf achter in kunnen doen. de zadelkast enzo maken we er zelf ivm de pallet!
http://94.100.118.59/999150001-99920000 ... _rA9H.jpeg
http://94.100.118.213/999150001-9992000 ... _bozY.jpeg
ASO he! ik weet het ik weet het ik ben een vreselijk verwend kind!
mn pa neemt het "beter verwend dan verwaarloods" wel heel letterlijk!
maar goed hij is natuurlijk ook een beetje voor hem en voor mn mama want die wil heel graag met zalie gaan buitenrijden, en daarvoor moet je hier een stukje rijden...