Super van Crystal!
De streken komen nog wel, lees maar in dit topic...

Al lees ik nu ook weer goede verhalen!
Cadiz doet het echt super voor de kar he. Hopelijk gaat het bij mij lukken om Castor van het voorjaar voor de kar te (laten) beleren. Heb er echt zin in.
Vanmiddag even een klein rondje op Castor gedaan met Barebackpad... Wilde even nieuw bitje uitproberen voor ik er gelijk mee de les in zou gaan a.s. woensdag.
Dacht doe klein rondje dus probeer het gelijk even zonder zadel. Vandaag ontdekt dat meneer in ieder geval heerlijk zit met BBP.
Lekker wat gestapt, gedraafd en gegalopeerd. Remmen was wel iets moeilijker, meneer was lekker fris, maar ging allemaal wel goed.
Laatste stukje vlakbij huis dacht ik nog een stukje onderaan de dijk uit te stappen...(lange grasdijk).
De hond die op de boerderij woont waar Castor staat wilde ons verrassen en kwam ons begroeten.. Hard rennend de dijk af..
Castor schrok zich het apezuur en zette het op een rennen! Hond ging mee, die was wel in voor een sprintje.
Castor in knettergalop ervandoor! Ondertussen dacht ik eeeh zullen we stoppen want ik heb geen zadel en ik wilde eigenlijk gewoon stappen..
Toen kwam het besef: "Sh*t zonder zadel! Oh ik MOET blijven zitten, lukt dat?!"
Hup dijk op in galop, toen nog een stukje over de dijk in galop. Tot Castor ineens tot bedaren kwam en zag dat hij bijna voorbij huis aan het rennen was.
Dus in de rem, harde snuif en het was klaar.
En ik zat er nog op! Toen ben ik maar rustig afgestegen...
Aan de hand nog maar een flink stuk uitgestapt, want ja.. nu werd meneer dus zeiknat van het zweet
Uiteindelijk op het erf toch maar weer even erop gesprongen en rustig stukje gestapt en tussen de bomen op het veldje gestuurd om het netjes af te maken (en mijn nieuwe bit beter te testen..).
Dat was wel weer een avontuurtje!
Had vervelend af kunnen lopen, maar dat is gelukkig niet gebeurd. Ben ook helemaal niet heftig geschrokken ofzo. Stom eigenlijk..
Ben wel boos op de hond