Het B-tjes topic...zag ik nergens!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Mrln_
Contacteer:

Re: Het B-tjes topic...zag ik nergens!

Bericht door Mrln_ » wo 23 sep 2009, 12:35

Ohja, Dedemsvaart en Oud-Lutten is erg dichtbij! Oud-Lutten woonde Ilse ook hè :) Daar zat ik bij in de klas op de Havo. Is jou nicht geloof ik?
Ik ken hier geen welsh x arabier.. Naam helpt misschien wel ja!

Ik wil ook naar de CK maar kan helaas niet... moet werken. Echt balen.
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 23 sep 2009, 13:38

Jaa dat is mijn kleine nichtje! ;) (kop langer dan ik). Haar vader weet wel naar wie Tinka verkocht is (opa was zijn vader).. Hij zit nog steeds wel in de paarden..leuk!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 23 sep 2009, 20:42

Jou opa of de vader van Ilse? Want bij Ilse thuis hebben ze friezen geloof ik? Tenminste, 2 jaar terug ofzo hadden ze een stel hengstjes/ruinen staan. Ik spreek Ilse alleen niet zo veel meer, is echt jammer! Dus kan het zo niet aan haar vragen maar geeft ook niet :).

Ik kan waarschijnlijk wel naar CK trouwenssss! :D JEEJ! Zag vanavond op het rooster dat ik vrij ben :D Alleen nu nog iemand charteren die met me mee wil want alleen is maar zo alleen, en naar Roden was mijn buurmeisje mee maar die vind het niet echt interessant, dus dat is voor haar (en mij) niet echt leuk.

Trouwens! Ben jij dan de zus van Sanne Hans? := Sorry, dat word je vast heeeeul vaak gevraagd :x
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » do 24 sep 2009, 06:04

Mmmm ik weet niet of ik 10 okt ga. Is wel erg leuk, alleen heb het zo mega druk... nog even aankijken. Ik zeg nog geen ja of nee :)

Ik ga ff me vent knuffelen en dan werken :)
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 24 sep 2009, 07:15

Ja ik ben de zus van Sanne! Haha, wordt inderdaad wel vaak gevraagd de laatste tijd ;).

Opa en Henk (Ilses vader) woonden altijd naast elkaar.. Henk heeft het bedrijf van zijn vader over genomen.. Ja en ze hebben (hadden?) een opfok voor friezen..de paarden zijn van een andere man geloof ik maar zij hebben zoveel land! Ik mocht Beer daar ook wel neerzetten dus als ik ooit een veulen koop ;) wie weet! Zelf hebben ze nog een stuk of 10 shetlanders..hele leuke! Echt zo'n natuurlijke kudde met alle leeftijden..superlief ook allemaal..

Leuk dat je ook gaat! Ik ga ook alleen want ik was in Rolde met mijn stalgenoot maar ie is toch meer van de knotjespaarden..zelfde verhaal als bij jou dus..

Ga zo een bosrit op Beer maken..voor het eerst alleen met hem op pad..sssppppaannnennnnddd!
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » do 24 sep 2009, 07:23

Hier wel iemand die naar de CK komt, Basco gaat mee!
We gaan meedoen met de keuring zelf en waarschijnlijk met Behendigheid aan de hand.

Kan ik jullie eindelijk meeten.. *o/* (degenen die komen)
Al zal het voor mij wel lastig worden om jullie te herkennen.. :P
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 24 sep 2009, 16:28

Ha gezellig! Ik ben ook heel slecht in hoofden herkennen..haha en soms durf ik wel op mensen af te stappen maar soms ook echt helemaaaal niet! Ik ken wel wat mensen die gaan gelukkig dus via via leer je ook weer mensen kennen!
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » do 24 sep 2009, 16:41

Oo ik durf over het algemeen wel snel op iemand af te stappen, alleen probleem is... dat het zo lastig is als ik niet weet wie je bent.. zullen wel vrij veel mensen rondlopen.. en om nou iedereen te vragen? :o?
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 24 sep 2009, 17:03

Dat had ik ook in Roden haha! Ik wist wel dat er veel FW'ers gingen, maar wist niet wie wie is, en dan durf ik ze idd ook niet aan te spreken.. :=
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 24 sep 2009, 18:17

Op de CK ga ik het maar gewoon doen.. ik ken Anita en Viv en nog wel wat meiden en ik weet dat er iemand van FW met een kraampje daar staat..dat lijkt me nou een mooi beginpunt ;) Als jullie daar nou ook heenkomen om 12 uur (hahaa) dan gaan we theedrinken!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 24 sep 2009, 20:03

Zullen we dat afspreken? Dat zou wel chill zijn, dan kan ik gewoon alleen komen en niet met iemand die er geen zin in heeft haha :=
Elvina

Bericht door Elvina » do 24 sep 2009, 20:14

Nouhou ik wil ook! :( Maar is beetje ver weg denk ik.. Dan is m'n verjaardag en vriendje heeft verrassing gepland dus gaat m sowieso niet worden :( :P

Heb eindelijk mijn nieuwe zadel! En vanavond in de les uitgeprobeerd :D Hij zat echt heerlijk en Beauty deed ook zo haar best! Ben dus weer helemaal verliefd op mijn meisje haha! :P
Elvina

Bericht door Elvina » do 24 sep 2009, 20:23

Waar is de ck eigenlijk? :P
Ilonka

Bericht door Ilonka » do 24 sep 2009, 20:53

hoenderlo
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 25 sep 2009, 08:20

Marleen; we kunnen wel wat afspreken hoor..ik denk dat ik met iemand anders meerijd maar die kent ook iedereen geloof ik hihi das wel leuk! Hoe ga jij vanuit Kerkenveld dan?
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » vr 25 sep 2009, 08:52

Ik weet het nog niet, ik hoop dat ik de auto mee kan. Anders moet ik met OV maar ik weet niet of dat te doen is ;) Ik denk dat ik de auto wel mee krijg :)
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » vr 25 sep 2009, 09:54

kristelhans schreef:Marleen; we kunnen wel wat afspreken hoor..ik denk dat ik met iemand anders meerijd maar die kent ook iedereen geloof ik hihi das wel leuk! Hoe ga jij vanuit Kerkenveld dan?
Hahaha, als ik die iemand ben waar je mee meerijdt. Ik ken ook nog lang niet iedereen hoor. Soms staat er ineens iemand voor me, "hoi Anita" en dan denk ik "huh wie is dit, moet ik je kennen", hahaha. Maar ik moet zeggen zoiets als het FW weekend helpt wel om meer mensen te leren kennen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 25 sep 2009, 10:06

Hihi ja Anita, jij bent diegene.. Ik heb altijd het idee dat jij echt heeeeel veel mensen van hier kent!
Elvina

Bericht door Elvina » vr 25 sep 2009, 14:42

Oeps.. de verrassing van m'n vriend was dat we ook naar hoenderloo gegaan alleen nu heb ik het dus per ongeluk geraden! :D Wel super leuk, kan ik jullie ook eens in het echt zien ;)
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 25 sep 2009, 16:26

Wat een leuke verrassing!! Fijn als kerels attent zijn..hihi.. Ik heb net even een half uur huiswerk op Beer gedaan..ging weer heel goed! Door die buitenritjes is ie steeds stabieler in de bak.. Morgen weer een rondje bos en dan heeft ie weer een paar dagen vrij om alles te overdenken..en dan volgende week huiswerk en ik ga wat vrijheidsdressuurdingetjes (lang woord!) met hem doen!
Gesloten