Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl 11

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Jilly

Re: Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl

Bericht door Jilly » zo 29 mei 2011, 17:42

Moest ik dat thuis ook nog dan baasje? O:)

Was inderdaad een stomme vraag. Maar misschien had je ze bij gepunt omdat z'n haar gesplitst was ofzo? :')
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 29 mei 2011, 17:51

hehehe...zie Ilona al haartje voor haartje de gespleten haarpunten van Castor knippen met een nagelschaartje :')

en jemig...Hay 2 keer op 1 dag aan het werk???? WHOA....eerst al de shet op de BBQ willen gooien, nu die arme Hay afbeulen...Jilly, Jilly, Jilly wat moet dat worden met jou *schudt meewarig het hoofd*

Ik had ooit eens de 'paardenschool' aangeschreven omdat die NH kampen organiseerden maar die waren daar helaas mee gestopt. Nu kreeg ik vandaag een mail van iemand die dat altijd met hen georganiseerd had en die nu zelf een kamp gaat organiseren in ofwel augustus of september. Het weekend gaat duren vanaf vrijdag t/m zondag en de focus ligt op loswerken, grondwerk en centered riding. Het lijkt mij super leuk en ik vroeg me af of hier misschien ook animo was voor zoiets (altijd gezelliger dan alleen ;) )
Ik weet dus nog geen kosten o.i.d. maar ze houdt mij op de hoogte
Laatst gewijzigd door Nathalie op zo 29 mei 2011, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jilly

Bericht door Jilly » zo 29 mei 2011, 19:09

Klinkt wel erg leuk. Waar zou dat gehouden worden?

*gaat zich nu weer verder schamen*
Ilona

Bericht door Ilona » zo 29 mei 2011, 19:35

Gespleten haarpunten? Moet ik misschien eens naar kijken en toch bijpunten.. Misschien gaat dat plukkie dan wat groeien (ook raar iets trouwens 'bij'punten... Hoe kun je nou iets wat je eraf moet halen erbij doen 8)7 )

Castor dacht vanmiddag waarschijnlijk: een wei is om te eten en een bak om netjes te lopen.. Je raadt t al, we reden in de wei...

Klinkt leuk Nathalie! Zelfde vraag: waar??
Hoe is t met je 'project' eigenlijk?
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 29 mei 2011, 20:25

Project gaat als het goed is 1 juni van start :)

Ik heb even in de mail gekeken en het is in Kootwijk. Ik ben een geografische nitwit en heb het nog niet gegoogled dus weet niet waar het is :o? :o?

Ehm...maar een wei IS toch om te eten en een bak om netjes te lopen???? Lijken mij de juiste gedachten van Castor :)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 29 mei 2011, 20:28

Heb nu wel gegoogled (of eigenlijk geroutenetterd :P) en bij mij vandaan is het ongeveer 60 km
Ilona

Bericht door Ilona » zo 29 mei 2011, 20:41

Kootwijk is wel erg leuk...! Ook om na de les nog wat uuuren door de bossen te struinen met peerd ;)
Jilly doet Hayco nu al 2x per dag, dus dat kunnen wij dan ook wel doen :P
Is 'maar' 2 uur rijden voor mij...
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 29 mei 2011, 20:42

En ach..het is ook een weekend he..dus het is niet zo dat je 's avonds alweer met je trailer terug moet kachelen :D

Misschien leidt het onze aandacht ook wat van de veulens af O:)
Ilona

Bericht door Ilona » zo 29 mei 2011, 20:45

Zal het afleiden of zullen er nog meer ideeen geboren worden in zo'n weekend O:)
Ik ben altijd erg van de 'goede' ideeen... Dus of dat veilig is...???
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 29 mei 2011, 20:48

aaah...maar we zullen gestimuleerd worden om andere goede ideeen aan te dragen voor 'the horse at hand' dus dan zullen we ons realiseren dat we helemaal geen tijd hebben voor veulengrut (en kom nu niet aandragen met 'ja maar een veulen staat toch eerst 3 jaar in opfok want dat had ik ook al bedacht en dat negeer ik dapper)

Een weekend om te leren focussen :D :D (kan ik altijd gebruiken) en om FW'ers te ontmoeten en ach wat kan het schelen...laat Jilly die shet maar meenemen voor op de BBQ 's avonds...voor echt scharrelvlees wil ik misschien wel overstag gaan :')
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » ma 30 mei 2011, 11:12

Aan de foto's te zien was het een leuke fjordendag (hoe kan het ook anders, als er fjorden in voor komen :D )
En wat een speknekjes :~ (neen ik verwijs niet naar een BBQ :P )

Nathalie, spannend lijkt me! Maar wel leuk dat je er iets mee kan gaan doen, hopelijk word het iets.

arme Hayco :sorry:

En we hebben gesprongen mensen, niet 70cm, niet 80cm, niet 90cm, maar wel degelijk 1m *o/* *o/* *o/*
En wat zijn we ontzettend trots op onszelf :)) Hildar wist niet wat hem over kwam toen we er over waren, ik heb hem direct een dikke knuffel gegeven. Hij heeft 2x geweigerd (maar niet na elkaar gelukkig) en ging er daarna vlot over.
Is echt wel een overwinning op mezelf, 6maand geleden durfde ik niet eens over 50cm :=
We hebben de 1m ook meer dan 1x gesprongen, moesten toch bevestigen, en het liep vlot (op die weigering na dan).
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Jilly

Bericht door Jilly » ma 30 mei 2011, 15:40

Arme Hay? Die moet niet 1m springen hoor :+
Haha, geweldig! zo stoer!
Geen foto's gemaakt zeker?

Kootwijk is een 160 km voor mij, toch beetje ver pff... Wanneer kom je in Limburg wonen Nathalie? Da's veel dichter voor mij denk ik :+

En als de shet meemoet leet ik Hay thuis hoor, die zet ik echt niet samen in een 1,5-paardstrailer. (tenzij jullie Hay biefstuk willen? ;( )
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » ma 30 mei 2011, 15:57

Haha daar heb je een punt :P
nee geen foto's, die komen nog wel eens, was niet de laatste keer dat we het gedaan hebben, zalig dat vliegen ^^
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 30 mei 2011, 18:25

Hay maakt een veel te taaie biefstuk..die wordt zo afgebeuld, daar zit geen vlees meer op :P

Nou Jilly..we hadden al eens gekeken hoe ver het van Heerlen (in die omgeving gaan we zoeken) af is naar Louis..maareh...dat is toch nog 2 uur ofzo (niet te geloven)

Jemig Aria...dat geeft mij gewoon hoop, zulke berichten...als jij het 6 maanden geleden ook niet zo goed durfde...dan spring ik straks ook nog de meter (vraag ik wel eerst lief aan Amber of ik het met Fjordy mag proberen, toch dezelfde maat als Cos :D)
Jilly

Bericht door Jilly » ma 30 mei 2011, 19:12

Zo, da's ook nog een eind ja! Vinden jullie Budel niks? 8)7
Viv

Bericht door Viv » di 31 mei 2011, 05:36

Nou even duimen dat het redelijk droog blijft vanavond, dan heb ik eindelijk weer eens dressuurles (even mn fairfaxje testen offie nog past). Pakken we dat ook weer eens op.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » di 31 mei 2011, 08:26

Jilly schreef:Zo, da's ook nog een eind ja! Vinden jullie Budel niks? 8)7
we houden de huizen in Belgie wel ook in de gaten, maar voornamelijk aan de grensstreek bij Kerkrade/Heerlen...

Jeetje...nu heb ik altijd geroepen dat ik nooit een draver zou willen hebben, maar er staat er nu 1 te koop.... :~ :~ :~ :~
Ilona

Bericht door Ilona » di 31 mei 2011, 08:38

1 meter Aria! 8)
Ik ben laatste net Castor over een cm of 50 gevlogen.. Toen iemand anders dat eerst voor deed vond ik het er niet zo spectaculair uit zien. Tot ik er zelf op Castor eroverheen ging :+ Net voor de hindernis bedacht ik me ook wel dat ik eigenlijk niet goed wijs was omdat het zeker al een jaar of 10 geleden was dat ik op een paardenrug over een hindernis(je) ben gegaan... Maarja.. toen gingen we al Wiieeehhuuw :P
Was geen mega hoge sprong, maar voelde voor mij zeker al als een sprong van minstens een meter :')

Kootwijk is voor mij ook rond de 160 km... Best ver. En al die andere plaatsen die jullie opnoemen zijn ook ver weg :( :P
Naar Jilly zou nog gaan, dat is ongeveer 100 km... (Oostmalle)

@ Nathalie, welke en waar? Een collega van mij zoekt een draver..
Ilona

Bericht door Ilona » di 31 mei 2011, 08:40

Oh en Budel is nog Nederland.. Wel Limburg, maar niet zo 'diep' Limburg in.. Nog een beetje in de buurt van de bewoonde wereld zegmaar :P
Nathalie

Bericht door Nathalie » di 31 mei 2011, 09:41

Ilona schreef:Oh en Budel is nog Nederland.. Wel Limburg, maar niet zo 'diep' Limburg in.. Nog een beetje in de buurt van de bewoonde wereld zegmaar :P
zoals ik al zei...ik ben een geografische nitwit :o? :D

160km valt toch best mee....dat is alleen ver als je het op 1 dag moet doen, niet vrijdag heen en zondag terug...pfffft....

deze Ilona, http://stalwestfriesedijk.nl/imput.html ...ik vind 'm helemaal geweldig. Lijkt me ook een mooie stal om een draver te kopen, ik vind het meisje op de foto's heel netjes rijden (als ik dat vergelijk met de foto's van de meeste handelaren die je ziet waar de paarden 'voor op de foto' even met geweld in de krul getrokken worden...blegh)
Plaats reactie