Oh, lekker, griekenland! Goede tijd om te gaan, ik gok dat je beter weer hebt gehad dan wij hier
Arme Brass, dat ze het toch even eng vond met de trailer en de omstandigheden... maar 25 minuten vind ik harstikke netjes als ze zo overstuur was!
Wat fijn Ber dat je baan zo goed bevalt!
Danique, ook hier gefeli met de kleine G
Wat stoer Tessa, een trailer! Wil ik ook 'als ik later groot ben'
Beauty is een plaatje om te zien.
Kristel, wat heb je toch een clown van een paard, ik zie het al helemaal voor me; jij met slappe lach en een gek bokkende Beer. Wat enorm goed dat de bult nu weg is!
Gefeliciteerd met Benthe's verjaardag Marleen! Wat heerlijk dat ze die lekker op het land mag vieren. Rijden in het weiland lijkt me inderdaad ook wel lastig...
Anouska, 6 buisjes zijn er best veel. Laten we hopen dat er iets 'praktisch' uitkomt waar je wat aan hebt en mee kunt, want er is niets zo vervelend als je niet lekker voelen maar niet precies weten waar het door komt. Hoop echt dat het je verder helpt.
Ik hang hier lekker op de bank met de laptop op schoot, zware dag gehad vandaag in Utrecht. Afstuderen gaat nu gelukkig wel de goede kant op, maar jeutje, het is geen makkelijk proces zeg. Ik zou zo blij zijn als het allemaal achter de rug is!
Bailey heeft vandaag zichzelf moeten amuseren in de wei, is goed te doen voor hem denk ik zo, met veel groen gras en al z'n vriendjes.
Morgen geef ik mezelf een dagje vrij van verplichtingen en ga ik lekker de hele dag op stal genieten! Bailey mag aangeven wat we gaan doen, ik zie wel waar we zin in hebben als ik daar ben. Heerlijk!
De halsters die ik van mijn vriend gekregen heb voor mijn verjaardag zijn trouwens nog steeds niet binnen, als het nog langer duurt wordt het uit zichzelf een verjaardagskadootje voor Bailey