Knappe Crystal
Cunna nog steeds een braaf C'tje, maar wie weet
Je kan wel merken aan Cas dat hij minder beweging krijgt als anders. Ben wel al blij dat hij in ieder geval elke dag 1,5-2 uur naar buiten kon dat is beter dan helemaal niks. De paarden met ijzers konden zo makkelijk het land niet op met al die sneeuw.
Gister waren er een aantal rondjes aan het lopen om het huis en Cas was alleen overgebleven op stal en die vond zichzelf héél zielig. Elke keer als Yessie voorbij kwam hinniken, dus ik toen ik aankwam hem maar gelijk eruit gehaald. Moest eerst zijn voeten uitkrabben maar wat was meneer ongeduldig
Ik liep als 2e en meneertje was toch druk. Paard voor hem die af en toe verdween om het hoekje en dan ook nog paarden achter hem. En maar dribbelen en gelukkig verraad hij zichzelf als hij wat wil uit gaan spoken want dat zie je dan aan die hele kop van hem
Diegene achter mij maar: Cas je bent een KOUDbloed!!!!
Vandaag konden ze helaas niet meer het landje op want dat is door al die sneeuw supernat nu natuurlijk. Naar de grote bak konden we ook niet omdat de weg er naartoe erg glad was dus maar in het kleine bakje gegooid. Ging gelukkig allemaal goed maar is te nat om echt lekker te rennen maar ze hebben in ieder geval weer een frisse neus kunnen halen en waren precies op tijd binnen want 2 min. later begon het te plenzen.
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!