In deel 8 komt 't voorjaar eraan, de F-jes gaan er tegenaan!
Re: In deel 8 komt 't voorjaar eraan, de F-jes gaan er tegen
Lieve Fatoush, fijn dat je zo van hem geniet.
Wat doet Faira het goed! Knappe pony.
Mooie foto's weer van Finnea.
Vandaag ben ik weer met Fenna naar het bos geweest. Ze vindt het prachtig, ze loopt het liefst de hele weg voorop.
Wat doet Faira het goed! Knappe pony.
Mooie foto's weer van Finnea.
Vandaag ben ik weer met Fenna naar het bos geweest. Ze vindt het prachtig, ze loopt het liefst de hele weg voorop.
Odette&Fenna
- nadinefjorden
Dat zijn vast hele speciale momenten ivonne 

Staat Faira goed een wagen aan de kont! Mooi om te horen dat het goed gaat!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
knuffelmomenten zijn de mooiste

faira is echt hip vd kar wat gaaf zeg!!
en ik zag fotos van Fjellko, wouw! doet ie goed!
dat hij de beenhulpen al zo snel begreep jo!
vandaag zon geweldige dag met mn mannen gehad <3 <3

en lief zelfs erop voor het eerst
ging goed! *\o/*

en samen met tass, blondje lachte ons uit

heb voor het eerst met Kootje ik erop wat gestapt in de bak, volkomen impulsief weer
achter tass aan stappen en ik hoefde enkel wat te zitten 

faira is echt hip vd kar wat gaaf zeg!!
en ik zag fotos van Fjellko, wouw! doet ie goed!
dat hij de beenhulpen al zo snel begreep jo!
vandaag zon geweldige dag met mn mannen gehad <3 <3

en lief zelfs erop voor het eerst

en samen met tass, blondje lachte ons uit

heb voor het eerst met Kootje ik erop wat gestapt in de bak, volkomen impulsief weer

Gaaf, Faira voor de kar, ziet er goed uit Willeke.
Naast Fjellko is Kootje dus ook goed bezig. Bespeur ik daar weer een boogje bij Vjell?
Naast Fjellko is Kootje dus ook goed bezig. Bespeur ik daar weer een boogje bij Vjell?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

haha anita heeft een radar voor boogjes

maar dat klopt
alles is eraf gegaan zaterdag, echt mm-werk nu, maar door zijn dikke nek lijkt het nu al een boogje.

maar dat klopt

alles is eraf gegaan zaterdag, echt mm-werk nu, maar door zijn dikke nek lijkt het nu al een boogje.

Suzanne schreef:haha anita heeft een radar voor boogjes![]()
maar dat klopt

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Nicole wilde ze graag kort, dus ik heb alvast alles eraf gehaald.
Hij lijkt nu wel idd weer meer op de Vjell zoals ik hem mij herinner

Hopelijk kan ik binnen de komende 8 weekjes er een mooi boogje van maken voor Nicole.
Dan kan ik hem sjiek aan haar overdragen 1 juni

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ziet er goed uit Willeke!!
Wat een gave foto's Suze
genieten!
Zoals de planning was hebben we vandaag Finnea naar huis gehaald. Samen met Karlien, kan die mooi tot rust komen, de laatste weken voor haar bevalling... Ik had niet zoveel zin in een dwarse Finnea, dus besloten om haar het hoofdstel in te doen met het halster erover heen. Zo had ze iig. afleiding aan het bit. In het begin hielp het helaas niet zoveel, ze was nogal huppelig. Mede dankzij een auto die achter ons aan reed over het smalle, onverharde pad. Werd niet zo gewaardeerd... Toen we uiteindelijk op het zandpad waren, ging het al gauw beter. Achter Karlien aan vond Fin niet zo leuk, dus eerst er naast en toen er voorbij. Dat bleek de uitkomst, het tempo van Karlien lag haar gewoon te laag... Achja weten we dat voor de volgende keer
Wat een gave foto's Suze

Zoals de planning was hebben we vandaag Finnea naar huis gehaald. Samen met Karlien, kan die mooi tot rust komen, de laatste weken voor haar bevalling... Ik had niet zoveel zin in een dwarse Finnea, dus besloten om haar het hoofdstel in te doen met het halster erover heen. Zo had ze iig. afleiding aan het bit. In het begin hielp het helaas niet zoveel, ze was nogal huppelig. Mede dankzij een auto die achter ons aan reed over het smalle, onverharde pad. Werd niet zo gewaardeerd... Toen we uiteindelijk op het zandpad waren, ging het al gauw beter. Achter Karlien aan vond Fin niet zo leuk, dus eerst er naast en toen er voorbij. Dat bleek de uitkomst, het tempo van Karlien lag haar gewoon te laag... Achja weten we dat voor de volgende keer

lekker verhuisd 
Ko heeft dat ook, hij is echt een vooroploper, zijn tempo ligt altijd hoger.
ik laat hem ook voorop lopen dan, geen stress voor ons allebei dan

Ko heeft dat ook, hij is echt een vooroploper, zijn tempo ligt altijd hoger.
ik laat hem ook voorop lopen dan, geen stress voor ons allebei dan

Oh, bij mij is het nog steeds Tea die voorop gaat. Is wel eens lastig als ik ze tegelijk mee neem, want Tea maakt drukte om door te lopen, altijd al zo geweest, maakt ook grote passen en Fjella die loopt er een beetje achteraan te neuzelen. En dan zeg je Fjella, kom op!! En dan wil Tea nog harder, hihi..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bedankt voor jullie leuke reacties.
Fjelko zijn topic vond ik ook erg gaaf, super dat hij het zo snel op pakt.
En Suzanne; super dat je ook al zo op Ko kan zitten..
Fjelko zijn topic vond ik ook erg gaaf, super dat hij het zo snel op pakt.
En Suzanne; super dat je ook al zo op Ko kan zitten..
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Faira doet het goed zo te zien 
Fatoush is een lieve knuffel
Kootje die knappe man wordt
.
Finnea die met het bit kon spelen
.
Fjellko die al goed aan het werk is!!

Fatoush is een lieve knuffel

Kootje die knappe man wordt

Finnea die met het bit kon spelen

Fjellko die al goed aan het werk is!!

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Gister is de smid geweest, Kootje stond lekker braaf stil weer, alleen de achterbeentjes naar voren doen vind hij nog steeds zo moeilijk

Daarna wormenkuur er in en lekker gespeeld met Vjell, Aiden en Fio

Heb het idee dat er ietssssiepietsie wat af is bij hem.. maar niet veel.. gaat ook niet zo snel he..
Ik denk toch dat hij straks met winterseizoen de nachten weer naar binnen gaat, zodat als ik het de zomer er niet af krijg, het van de winter gaat lukken.
Fugo loopt nog lekker te lanterfanten, af en toe lopen we even langs de drukken weg dat doet hij prima, Nienke is deze week vrij en die zou hem ook nog even pakken om wat met hem te gaan doen, ik ben benieuwd 

Bedankt voor alle leuke reacties over Fjellko we zijn ook super trots op hem.
Die Ko, de gra kleurige lijken op elkaar Fjellko wil ook graag voorop.
Wat hebben we toch een brave mannen
Die Ko, de gra kleurige lijken op elkaar Fjellko wil ook graag voorop.
Wat hebben we toch een brave mannen

http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rustig aan afvallen he, dat is ook het beste!! En met paarden gaat dat in de winter ook makkelijker..
Fjella heeft maandag de beginselen van het longeren geleerd. Ik was in de wei bezig en ze stond de aandacht te trekken, dus ik naar de schuur touwhalster, stick en leadrope opgehaald. Ik wat parelli dingetjes gedaan met haar en dat ging vrij goed dus.....
Ik dacht kan haar wel leren om om me heen te lopen. Dat ging in eerste instantie wel goed, maar ze vond het best moeilijk en toen bereikte haar spanning een toppunt en vloog ze er vandoor. Ik zeg altijd tegen iedereen longeer nu in een cirkel dan kan je paard niet weg en wat doe ik zelf, luilak, gewoon op het land.. Dus ze galoppeerde het bouwland op, maar eigenlijk bleef ze vrij snel staan en keek naar me. En ze kwam me ook zo weer tegemoet lopen. Alsof ze zelf ook weer klaar was voor een nieuwe poging, was best gek..
Daarna ging het goed, soms in een bepaalde hoek toch een beetje de bocht uit en tegenover me stilstaan, maar al snel liep ze smakkend om me heen!! Heb haar toen enorm beloond, goed gedaan!!
Binnenkort maar weer, maar dan wel in een longeercirkel, hihi.. Wil ook niet dat ze leert dat als ze er vandoor vliegt dat ik dan los moet laten..
Fjella heeft maandag de beginselen van het longeren geleerd. Ik was in de wei bezig en ze stond de aandacht te trekken, dus ik naar de schuur touwhalster, stick en leadrope opgehaald. Ik wat parelli dingetjes gedaan met haar en dat ging vrij goed dus.....
Ik dacht kan haar wel leren om om me heen te lopen. Dat ging in eerste instantie wel goed, maar ze vond het best moeilijk en toen bereikte haar spanning een toppunt en vloog ze er vandoor. Ik zeg altijd tegen iedereen longeer nu in een cirkel dan kan je paard niet weg en wat doe ik zelf, luilak, gewoon op het land.. Dus ze galoppeerde het bouwland op, maar eigenlijk bleef ze vrij snel staan en keek naar me. En ze kwam me ook zo weer tegemoet lopen. Alsof ze zelf ook weer klaar was voor een nieuwe poging, was best gek..
Daarna ging het goed, soms in een bepaalde hoek toch een beetje de bocht uit en tegenover me stilstaan, maar al snel liep ze smakkend om me heen!! Heb haar toen enorm beloond, goed gedaan!!
Binnenkort maar weer, maar dan wel in een longeercirkel, hihi.. Wil ook niet dat ze leert dat als ze er vandoor vliegt dat ik dan los moet laten..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
haha haantjes de voorsten foss!! 
ik heb dikke lol gehad gisteren
ik had Ko vorige week uit de wei gehaald, toen de boer voorbij kwam met het haai-hooi-wagentje
Toen ben ik in de laadbak gesprongen en Ko zo meegenomen. Dat ging zo goed dat er een ideetje zich vormde bij mij
Boer gevraagd of ik wagentje mocht meenemen naar buiten... Tass achter het stuur van het wagentje geparkeerd, ik in de laadbak en Ko erachter.. en wat heb ik toch een geweldig paard

hij snapte meteen de bedoeling en heeft zo ontzettend braaf meegedraafd achter het karretje aan! briesen en genieten, flink die beentjes strekken... owow *trots* terug op het erf was ie lekker nat, maar netjes op adem
was supergenieten!

ik heb dikke lol gehad gisteren

ik had Ko vorige week uit de wei gehaald, toen de boer voorbij kwam met het haai-hooi-wagentje

Toen ben ik in de laadbak gesprongen en Ko zo meegenomen. Dat ging zo goed dat er een ideetje zich vormde bij mij

Boer gevraagd of ik wagentje mocht meenemen naar buiten... Tass achter het stuur van het wagentje geparkeerd, ik in de laadbak en Ko erachter.. en wat heb ik toch een geweldig paard

hij snapte meteen de bedoeling en heeft zo ontzettend braaf meegedraafd achter het karretje aan! briesen en genieten, flink die beentjes strekken... owow *trots* terug op het erf was ie lekker nat, maar netjes op adem

Hihi, dat is ook een manier!! Als ik dat met het trekkertje van mijn pa zou doen, zou Fjella helaas alleen maar een langzame stap hoeven doen..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
esher ja zeker 
het gaat toch niet snel omdat ie 24/7 buiten staat.. maar wel schraal momenteel
Fjella ook voor het eerst aan de lijn gelopen!
spanning kan even te veel zijn dan idd
maar ze heeft het toch erg netjes gedaan zo te lezen esther! 
cirkel als je die hebt, superhandig! dat is het enige wat ik bij ons beetje mis op stal

het gaat toch niet snel omdat ie 24/7 buiten staat.. maar wel schraal momenteel

Fjella ook voor het eerst aan de lijn gelopen!

spanning kan even te veel zijn dan idd

cirkel als je die hebt, superhandig! dat is het enige wat ik bij ons beetje mis op stal