Het A-tjes Topic deel 4!!
Re: Het A-tjes Topic deel 4!!
Ja dat was ik Tamara!
Nee niet uit de schrikmood..... Drama! Morgenvroeg les, heb ik zin in.
Mijn zadel heb ik vanmiddag opgehaald, hij lijkt goed te liggen en zit lekker!
Alleen 1 maar..........De kleur is echt compleet anders a dat ik besteld heb haha. Weet nog niet zo goed wat ik er van vind??
Nee niet uit de schrikmood..... Drama! Morgenvroeg les, heb ik zin in.
Mijn zadel heb ik vanmiddag opgehaald, hij lijkt goed te liggen en zit lekker!
Alleen 1 maar..........De kleur is echt compleet anders a dat ik besteld heb haha. Weet nog niet zo goed wat ik er van vind??
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
L2 Fjordsport
hmm, dat si weer wat minder, maar ik heb wel eens gehoord dat leer ook kwa kleur kan verschillen, de ene koe is de andere niet natuurlijk. Moest ik ook rekening mee houden met het vorige zadel, kon anders zijn kwa kleur.
Timmo is hier geweest. De wintec lag goed, dat scheelt weer Doordat de onderkant van het zadel wat ruwer is als de oude modellen, kon ie daardoor de haartjes wat opruwen. en de foam die er in zit, moest zich nog gaan vormen, dus ik kon er gewoon mee gaan rijden, maar het moest wel over gaan op den duur.
Timmo is hier geweest. De wintec lag goed, dat scheelt weer Doordat de onderkant van het zadel wat ruwer is als de oude modellen, kon ie daardoor de haartjes wat opruwen. en de foam die er in zit, moest zich nog gaan vormen, dus ik kon er gewoon mee gaan rijden, maar het moest wel over gaan op den duur.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Das goed nieuws toch Tamara??
Ik heb Divoza al gebeld.... Ga morgen terug. Dus waarschijnlijk weer 3 maanden wachten op nieuwe:-(
Krijg denk ik een leenzadel, weet niet of ik daar zo blij mee kan zijn?
Als ik een 2 kleurenzadel bestel en ik krijg een kleur en nog een kleur die bijna hetzelfde is dan lijkt het net mislukt dat het eigenlijk dezelfde kleur moest zijn. T is net poep, die wrongen...Kan ik geen vrede mee hebben. T is geen borstel of sjabrakje.
Ik heb Divoza al gebeld.... Ga morgen terug. Dus waarschijnlijk weer 3 maanden wachten op nieuwe:-(
Krijg denk ik een leenzadel, weet niet of ik daar zo blij mee kan zijn?
Als ik een 2 kleurenzadel bestel en ik krijg een kleur en nog een kleur die bijna hetzelfde is dan lijkt het net mislukt dat het eigenlijk dezelfde kleur moest zijn. T is net poep, die wrongen...Kan ik geen vrede mee hebben. T is geen borstel of sjabrakje.
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
ja dat is goed nieuws,haha. kost geen dikke centen gelukkig!
hier was ik niet van uit gegaan iig.
Maar kan je een foto plaatsen van je poep zadel
hier was ik niet van uit gegaan iig.
Maar kan je een foto plaatsen van je poep zadel

Heb je een foto gemmst Tamara, weet niet of hij aangekomen is? al vertekend de kleur wel wat op de foto hoor, maar de Rossner Atlanta is heeeel andere kleur!
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
nee die heb ik niet gehad,haha. Die van karev toen wel..
-
wat een ellende met al die zadels....
ik ben erg blij met mn anatomica!
het rechtergalop probleem begint nu een beetje vervelend te worden...
ga zalie van de week eens grondig na laten kijken! haar rechter achterbeen gebruikt ze niet optimaal... ik wil alles uitsluiten!
ga zelf volgend weekend een paardenmassage cursus doen...
lijkt me zo leuk!
verder gaat alles zn gangetje hier. lekker op de wei met haar vriendjes en haar vriendin! (onafschijdelijk stel! haha)
annemarie; gefeliciteerd met je merrie
tamara; ik duim voor je
carolien; en terecht, je moet krijgen waarvoor je betaald! ben wel benieuwd naar het zadel!
ik ben erg blij met mn anatomica!
het rechtergalop probleem begint nu een beetje vervelend te worden...
ga zalie van de week eens grondig na laten kijken! haar rechter achterbeen gebruikt ze niet optimaal... ik wil alles uitsluiten!
ga zelf volgend weekend een paardenmassage cursus doen...
lijkt me zo leuk!
verder gaat alles zn gangetje hier. lekker op de wei met haar vriendjes en haar vriendin! (onafschijdelijk stel! haha)
annemarie; gefeliciteerd met je merrie
tamara; ik duim voor je
carolien; en terecht, je moet krijgen waarvoor je betaald! ben wel benieuwd naar het zadel!
Azalie :: Isabeau
Vanmorgen les gehad, moet zeggen mijn nieuwe zadel zit wel lekker! Marjan heeft Adanco ook nog even gevoeld en begreep toen goed mijn frustratie. de koeien zijn vanavond verweid dus hopelijk is de rust snel wedergekeerd haha.
We zijn net gezellig met een groepje van stal uit eten geweest. Lekker op het terras gezeten ook. Wat toch leuk als je stalgenoten en eigenaren ook je vrienden zijn, super gezellig clubje hebben we:-)
We zijn net gezellig met een groepje van stal uit eten geweest. Lekker op het terras gezeten ook. Wat toch leuk als je stalgenoten en eigenaren ook je vrienden zijn, super gezellig clubje hebben we:-)
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Zadels is best moeilijk voor een fjord, Annelisa is best breed en een goed passend zadel heb ik nog niet gevonden heb een dressuur besteld met boommaat 36 ze zeggen dat dit moet passen vind het best breed.
Wat is jullie ervaring met een dressuur zadel op een breede fjord, onze fries die wij vroeger hadden was ook breed en een dressuur zadel belemerde zijn beweging in de schouder.
De zadelmaker zegt dat je dan juist een dressuur moet nemen maar ik dacht dat met een veelzijdigheids zadel dat juist minder is omdat de schouder dan vrijer ligt.
Wat is jullie ervaring met een dressuur zadel op een breede fjord, onze fries die wij vroeger hadden was ook breed en een dressuur zadel belemerde zijn beweging in de schouder.
De zadelmaker zegt dat je dan juist een dressuur moet nemen maar ik dacht dat met een veelzijdigheids zadel dat juist minder is omdat de schouder dan vrijer ligt.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Wat balen Karin dat je nog steeds geen goed passend zadel hebt kunnen vinden. Nou is Liesje ook wel vrij breed idd, maar toch...hoop dat boommaat 36 uitkomst biedt!
En hoe bevalt Liesje verder? Heeft ze de meiden ook al ingepakt met haar zwoele blik?
En hoe bevalt Liesje verder? Heeft ze de meiden ook al ingepakt met haar zwoele blik?

Ik hou mijn zadel... Ze konden niet garanderen dat de kleur die ik wilde dat ik die ook zou krijgen. Foutje van Timmo en het zadel dat hij bij zich had om te passen. Kon m nog wel ruilen voor een donkerbruine, maar die vond ik echt niet mooi.
Heb wel 100 euro contante korting gekregen voor het kleurverschil. Als je daar de 25% korting af haalt die ik al had door de kortingsbon en verkoop van mijn oude zadel heeft dit zadel me 25 euro gekost
Ik wen wel aan zitten op broodje poep
Heb wel 100 euro contante korting gekregen voor het kleurverschil. Als je daar de 25% korting af haalt die ik al had door de kortingsbon en verkoop van mijn oude zadel heeft dit zadel me 25 euro gekost

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Het gaat heel goed met Annelisa, ja ze pakt iedereen in met haar blik en de aandacht die ze vraagt.
Ze is momenteel hengstig wat kan die gillen zeg.
Ik ben nog steeds heel blij met haar ze heeft echt mijn hart gestolen het liefst sta ik de hele dag met haar te knuffelen.
Dus nogmaals bedankt het is echt het perfecte paard voor mij.
Ik ben nog steeds heel blij met haar ze heeft echt mijn hart gestolen het liefst sta ik de hele dag met haar te knuffelen.
Soms wordt het nog wat donkerder als je hem vet..adanco schreef:Ik hou mijn zadel... Ze konden niet garanderen dat de kleur die ik wilde dat ik die ook zou krijgen. Foutje van Timmo en het zadel dat hij bij zich had om te passen. Kon m nog wel ruilen voor een donkerbruine, maar die vond ik echt niet mooi.
Heb wel 100 euro contante korting gekregen voor het kleurverschil. Als je daar de 25% korting af haalt die ik al had door de kortingsbon en verkoop van mijn oude zadel heeft dit zadel me 25 euro gekost![]()
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
nou, 25 euro voor een nieuw zadel, dat is helemaal top natuurlijk!
even een foto maken hé!
even een foto maken hé!
Annelisa met haar nieuwe halster kreeg ik van mijn vriendin toen ze bij mij kwam het staat haar stoer.

Ik ben ook wel benieuwd naar je zadel Carolien 
Mooi halster voor Annelisa. Staat haar goed.

Mooi halster voor Annelisa. Staat haar goed.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ja het is een portretje hèfoss schreef:Het gaat heel goed met Annelisa, ja ze pakt iedereen in met haar blik en de aandacht die ze vraagt.

Geweldig nieuw halster heeft ze, en dat koppie van haar

wij gaan straks poedelen in het water. Wil zo graag een x echt zwemmen, en dat kan hier, alleen ik durf het niet ,haha
-
leuk halster!!! lekker koppie hoor!
vanaf deze kant een beetje minder nieuws, zalie loopt echt bagger sinds de smid is geweest. op het harde loopt ze alsof ze op naaldhakken loopt, zo voorzichtig, op het zachte, in de bak of wei, loopt ze niet 100% maar 100x beter dan op het harde.
dinsdag komt de smid weer even langs... maar tot die tijd baal ik verschrikkelijk!!!
vanaf deze kant een beetje minder nieuws, zalie loopt echt bagger sinds de smid is geweest. op het harde loopt ze alsof ze op naaldhakken loopt, zo voorzichtig, op het zachte, in de bak of wei, loopt ze niet 100% maar 100x beter dan op het harde.
dinsdag komt de smid weer even langs... maar tot die tijd baal ik verschrikkelijk!!!
Azalie :: Isabeau
beetje te kort bekapt? Of vernageld? balen van Zalie!