Het B-tjes topic...zag ik nergens!
- kristelhans
Re: Het B-tjes topic...zag ik nergens!
Ik zou wel mee willen en als ik mijn trailer rijbewijs al had zou ik zeker gaan! Ik heb alleen niemand in mijn omgeving die mij kan rijden (of wil) dus tsja..dan houdt het op haha..in december ga ik mijn E rijbewijs halen dus daarna ben ik helemaal mobiel!
- Bernadet_Bo
Owww dat is jammer zeg.. wel leuk als je volgend jaar ook meegaat..
Ik heb 4 weken geleden mijn E-rijbewijs gehaalt, is echt geweldig, van niemand afhankelijk
Ik heb 4 weken geleden mijn E-rijbewijs gehaalt, is echt geweldig, van niemand afhankelijk

Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !

wij hebben ook niet echt een mogelijkheid om even te komen, is al een lange rit vanuit België en Leslie zijn auto mag maximaal een 1.5 paards trailer trekken. en met onze bouw is dat toekomstmuziek, mss voor volgend jaar (trouwcadeau, hehe, alle geld samen leggen om mooie trailer) of we moeten de mogelijkheid vinden om hem voor het E rijbewijs te laten leren. Dan hebben we niet een eigen van nodig, dan kunne we er vaak een gebruiken van een vriendin. hebben we gisteren ook gedaan, en was super.
githa heeft nu een weekje vrijaf, dan kan ze volgende week weer enkele keren (denkdan aan 3 keer in de week) een halfuurtje werken en 1 keer een uurtje les
ik ben ook aan het uitkijken naar een nieuw winterdeken
ik heb op www.equestrianclearance.com/ het tristar deken van Weatherbeeta gezien. en het kost daar eventjes bijna 130€ minder dan in België of Nederland. Het is een 3 in 1 deken eigenlijk, je krijgt een bovendeken van 100g waterdicht, een 200g staldeken of onderdeken, en een nekstuk. dus heb je direct genoeg om een hele winter verder te kunnen.
Juist nog eens bevragen voor mss toch een beetje te scheren (weet daar allemaal niet veel van
, hebben we nog nooit gedaan, )dus wanneer het zou kunnen is pas in oktober, terug op stal
ik ga gauw eens zien om te eten
githa heeft nu een weekje vrijaf, dan kan ze volgende week weer enkele keren (denkdan aan 3 keer in de week) een halfuurtje werken en 1 keer een uurtje les
ik ben ook aan het uitkijken naar een nieuw winterdeken
ik heb op www.equestrianclearance.com/ het tristar deken van Weatherbeeta gezien. en het kost daar eventjes bijna 130€ minder dan in België of Nederland. Het is een 3 in 1 deken eigenlijk, je krijgt een bovendeken van 100g waterdicht, een 200g staldeken of onderdeken, en een nekstuk. dus heb je direct genoeg om een hele winter verder te kunnen.
Juist nog eens bevragen voor mss toch een beetje te scheren (weet daar allemaal niet veel van

ik ga gauw eens zien om te eten
- kristelhans
Ik heb zo lekker gereden! (dagboek).. Wilde ik even zeggen!
- !#niekie#!
- Contacteer:
oo fijn kristel je gaat super snel met alles!
Ik ben ziek
flink balen dus. Ik heb haar nu al 3 dagen niet gezien dus het is hier afkicken voor mij
me vader en moeder straks maar even lief aankijken hopen dat ik dan nog even heen mag

Ik ben ziek

- kristelhans
Ziek zijn is stom! Ik ben vandaag ook lamlendig thuis..hopen dat ik morgen weer okee ben..niks aan zo! We gaan inderdaad lekker snel..maar niet te snel..Beer pikt alles gewoon zooo snel op..dan lijkt het net of we superfanatiek bezig zijn maar dat is niet zo.. Je doet iets voor bij Beer en dan kan ie het zelf...hij onthoudt echt alles wat ie leert..leuk!
- Bernadet_Bo
Hier meld zich nog een zieke.... Voel me ook al een tijdje rot, maar sinds 2 dagen ben ik echt ziekkies... Een keel en blaasontsteking, kan me lol niet op.
( ben trouwens vanmorgen wel stiekem naar bo geweest, en die mocht lekker met een vriendje buitenspelen/knuffelen
)
( ben trouwens vanmorgen wel stiekem naar bo geweest, en die mocht lekker met een vriendje buitenspelen/knuffelen

Bo is geweldig! 

Beterschap dan maar voor de 2 zieken!
Ben bang dat ik Beauty ook moet gaan scheren, ze is nu al zeiknat iedere keer
Maja dan is het van de winter helemaal een bommetje!
En ze staat al met een deken op.. *baal*
Rijden gaat wel fijn deze week! Morgen weer les
Ben bang dat ik Beauty ook moet gaan scheren, ze is nu al zeiknat iedere keer

Rijden gaat wel fijn deze week! Morgen weer les

- kristelhans
Weet je? Ik keek ook heel erg op tegen het scheren maar ik ben nu zoooo blij dat ik het heb gedaan..Beer heeft lekker veel energie en zweet amper en wat ie wel zweet droogt zo weer op! Poetsen is ook makkelijk want hij is niet vies..deken is wel goor want hij rolt wel 20 keer per dag hahaa!
Dus gewoon doen!
Ik dacht dat ik beter was maar vandaag nog lamlendiger..bleeeh..geen koorts ofzo..alleen maar sproeipoep en daar ga ik echt niet mee voor de klas staan!
Dus gewoon doen!
Ik dacht dat ik beter was maar vandaag nog lamlendiger..bleeeh..geen koorts ofzo..alleen maar sproeipoep en daar ga ik echt niet mee voor de klas staan!
- Bernadet_Bo
Hahahah kristel klinkt niet zo fijn. Moet je ineens zo hard rennen al sta je voor de klas, is ook weer zowat!
Ben nu gelukkig weer redelijk opgeknapt, alleen nog last van me blaasontsteking
.
Nee, idd scheren is echt wel prettig voor je paard. Bo is nu alleen helemaal mega druk, nu hij zijn vachtje kwijt is.
Hij is altijd gewend dat er iets lekkers in zijn stal ligt bij binnenkomst, nu vandaag een keer niet ( was nog onderweg). En meneer komt binnen, draait een rondje, en holt gewoon weer zijn stal uit! De draak, en daarna nog zielig kijken omdat hij op zijn kop kreeg.
Hij begint trouwens een snor op zijn lip te krijgen, omdat hij nu op stal staat en dus niet meer zoveel graast. Echt zn witte zachte snor, komt hij me nu elke keer mee kriebelen, echt lief!
Ben nu gelukkig weer redelijk opgeknapt, alleen nog last van me blaasontsteking

Nee, idd scheren is echt wel prettig voor je paard. Bo is nu alleen helemaal mega druk, nu hij zijn vachtje kwijt is.
Hij is altijd gewend dat er iets lekkers in zijn stal ligt bij binnenkomst, nu vandaag een keer niet ( was nog onderweg). En meneer komt binnen, draait een rondje, en holt gewoon weer zijn stal uit! De draak, en daarna nog zielig kijken omdat hij op zijn kop kreeg.
Hij begint trouwens een snor op zijn lip te krijgen, omdat hij nu op stal staat en dus niet meer zoveel graast. Echt zn witte zachte snor, komt hij me nu elke keer mee kriebelen, echt lief!
Bo is geweldig! 

- kristelhans
Haha, een snor? Hoe ziet dat er uit dan? Fotooo!
Whaaa! Nog nooit zo'n erge les gehad als gister!
Beauty was vervelend! Ze liep zo lekker heel de week en ben bang dak nu weer helemaal terug bij af ben
En eigenlijk komt het doordat er iemand tijdens de les steeds in de weg en tegen de richting in aan het rijden was en daar wordt die bolle van mij zooo vervelend van! Dus alleen maar racen, niet meer te sturen enzo! Dus ik baal zo!
Op het eind maar gaan lichtrijden met lange teugel en mevrouw laat d'r hoofd zakken begint lekker te lopen en rug te gebruiken en ik kon links inbuigen, rechts inbuigen.. Raar paard
Ben ook benieuwd naar foto van de snor

Ben ook benieuwd naar foto van de snor

- kristelhans
Ach ja..iedereen heeft toch wel eens een minder dagje...komt vast goed joh! B-tjes zijn nog jong..hoort er een beetje bij toch?
- Bernadet_Bo
Ze zijn inderdaad nog jong en een beestje met gevoelens, moeten we niet vergeten....
Komt vast allemaal goed met haar!
neem nou bo, die dacht vandaag dat hij een volbloed was met buitenrijden... Hij wilde alleen maar hard en liep te drammen( als ik hem sloot kwam hij niet terug, doet hij anders keurig). Tja, dus toen hebben we even gepraat samen, en was het klaar
.
Het grappige aan hem wat ik ook erg in hem waardeer, is dat hij super druk kan zijn op de ruiterpaden. En sta ik te wachten voor het stoplicht, staat hij keurig stil met een lang teugeltje. Op het moment dat hij weer ruiterpad voelt en ik hem weer oppak, dan word hij weer helemaal wakker. Vind ik echt zo heerlijk aan hem!
Wilde ik net een foto van zijn beginnende snor maken, valt me telefoon uit.... batterij leeg
. Foto is dus onderweg!
Komt vast allemaal goed met haar!
neem nou bo, die dacht vandaag dat hij een volbloed was met buitenrijden... Hij wilde alleen maar hard en liep te drammen( als ik hem sloot kwam hij niet terug, doet hij anders keurig). Tja, dus toen hebben we even gepraat samen, en was het klaar

Het grappige aan hem wat ik ook erg in hem waardeer, is dat hij super druk kan zijn op de ruiterpaden. En sta ik te wachten voor het stoplicht, staat hij keurig stil met een lang teugeltje. Op het moment dat hij weer ruiterpad voelt en ik hem weer oppak, dan word hij weer helemaal wakker. Vind ik echt zo heerlijk aan hem!
Wilde ik net een foto van zijn beginnende snor maken, valt me telefoon uit.... batterij leeg

Bo is geweldig! 

- kristelhans
hihi echt een brave maar ondeugende fjord dus..zaaaalig toch!
Ik ga morgenvroeg (9uur) een bosrit met Beer maken..er gaan 2 andere meiden mee..zin in! Neem mijn camera ook mee dus er komen vast weer wat kiekjes van mij aan..durf al bijna niet meer te posten want ik plaats echt veel te vaak dingen! (verslaaaafd!)
Ik ga morgenvroeg (9uur) een bosrit met Beer maken..er gaan 2 andere meiden mee..zin in! Neem mijn camera ook mee dus er komen vast weer wat kiekjes van mij aan..durf al bijna niet meer te posten want ik plaats echt veel te vaak dingen! (verslaaaafd!)
- Bernadet_Bo
ja geweldig!
Hahahah je bent er wel erg goed in, posten... Maar doe je het toch hier in het B'tje topic... Kunnen wij toch meegenieten van jullie natuur
Hahahah je bent er wel erg goed in, posten... Maar doe je het toch hier in het B'tje topic... Kunnen wij toch meegenieten van jullie natuur

Bo is geweldig! 

- kristelhans
Ha ja misschien wel...hihi..maar ik vind het zo leuk om allemaal te delen..dat kan thuis niet..hier wordt de man stapelgek van me!
- Bernadet_Bo
hahaha ja denk ken ik
.
"Ber, kun je het ook eens over iets anders dan paarden hebben????"
Tja, ben ook blij dat ik hier zo heerlijk me ei kwijt kan

"Ber, kun je het ook eens over iets anders dan paarden hebben????"
Tja, ben ook blij dat ik hier zo heerlijk me ei kwijt kan

Bo is geweldig! 

- Bernadet_Bo
Vandaag weer heerlijk gewandeld in het bos. En voordat we er echt inliepen, bedacht ik mij ineens dat jullie zijn beginnende snor wilde zien
.
Heb hem dus even ergens neergezet, en zoals een echte fjord... Ga je natuurlijk gelijk eten, en niet mooi voor de foto staan

En zijn zachte kriebel snorretje ...

Is echt zn witte dons snor

Heb hem dus even ergens neergezet, en zoals een echte fjord... Ga je natuurlijk gelijk eten, en niet mooi voor de foto staan

En zijn zachte kriebel snorretje ...

Is echt zn witte dons snor

Bo is geweldig! 

- Bernadet_Bo
Hahahah hij heeft precies een snottebel op de laatste foto 

Bo is geweldig!