Als ik op eigen kosten zou moeten rijden zou het inderdaad wel een groter issue zijn. Dan tel je bovenop de stallingsprijs nog eens minimum een volle tank à 75 euro, alleen voor die verplaatsing... Dan lopen de financiën voor de 'hobby' wel een beeeetje uit de hand hahaIlona schreef:Het is wel echt een voordeel dat je een leaseauto hebt. Anders zou je toch nog even nadenken over de afstand met de huidige brandstof prijzen denk ik
Die nieuwe stal klinkt goed Janine. Geen uitrijmogelijkheden zou voor mij geen optie meer zijn, maar ik weet niet hoe jij daar tegenover staat...
Qua grootte van de stal zou ik het delen van de bak nog het minst erge vinden denk ik (tenzij met wachtlijsten zit). Zo'n grote stal is niet echt wat voor mij denk ik, komt toch vaak een hoop geroddel etc. bij kijken wat de sfeer er niet beter op maakt. Heel moeilijk...
De reistijd die van 3 kwartier naar een half uur zou gaan zou ik laten wegvallen, als je dan toch eenmaal aan het rijden bent maakt dat kwartier ook niet zoveel uit denk ik.
Ik ben ooit eens naar een stal gaan kijken (die nu in handen is van die vrouw waar ik zo slecht op pension stond

Heb wel gezien dat ze nu een stapmolen en een buitenbak hebben aangelegd, maar wel ten koste van het, al zéér schaarse, weiland. Weet je al meteen wat voor soort mensen het gaat aantrekken