Ga snel weer eens bij harvey kijken...

Ydel schreef:Leuk Esther. Waar staat hij in de opfok?
Ga snel weer eens bij harvey kijken...
Hij staat in de nok van friesland, en heeft het super naar zijn zin.Bloemetje75 schreef:Ik hoop dat hij plezier heeft in de opfok!
Ben alleen wel benieuwd wanneer hij stopt met zo hard groeien want pfftttt 1.50 zou groot genoeg zijn (en kleiner mag hij ook zeker blijven!).
Oke maar als je hengst ik zeg maar iets stoms; tegen paard lengte aanzit en je hem in hoenderloo (nu oranjeloo hihi) laat zien op de hk kan die dan afgekeurd worden op hoogte? Was daar wel nieuwschierig naar, en als xxl ruin op de keuring hoe kijken ze daarnaar danMieke schreef:Als het op papier een fjord is met goedgekeurde ouders krijgt ie gewoon papier ongeacht de grootte..
Degene waar mijn post voor bedoeld was snapt het blijkbaar wel, die zegt dat het duidelijk is. Ik snap dan weer niet zo goed wat jij er onduidelijk aan vindt MiekeMieke schreef:Anita, lees je berichtje eens terug, ik snap er werkelijkwaar niks van haha..
Ja ben daar ook wel zeer benieuwd naar want hij doet niet onder voor zijn friese leeftijdsgenotenfoss schreef:Ik denk Esther als hij maar goed gebouwd is dan maakt de grote niet uit er zijn best grote fjorden die het goed doen op de keuring.
Ben wel benieuwd waar hij stopt met groeien, wordt hij dit jaar al geruind?
GEFELICITEERDYvonne6 schreef:de jarige job,1 jaar vandaag