Had ik gister hele reactie getypt..was ineens alles weg omdat ik uitgelogd werd...dus nog maar een keer
Suzanne schreef:Flam was kampioen geworden zag ik in de paardenkrant, gefeliciteerd! goed zeg

Paardenkrant of Paard & Spul? Die laatste weet ik het van

, maar eerste niet...als dat zo is moet ik er nog even een opscharrelen.
En ze was inderdaad in Oldeberkoop dagkampioen, echt super, en op de CK zaterdag was ze tweede achter Finka van Rien die in Spoordonk (? toch?) dagkampioen was.
En jullie nogmaals gefeliciteerd!!
@Grietsje: Fresia ziet er goed uit zeg, lijkt echt op dr zus Flam! Volgens mij is Fresia alleen ietsje hoogbeniger. En zag dat Filtonia ook op haar zusters begint te lijken, alleen die heeft nog wat meer last van kofje..
Hier zondag Flam naar de bovenboer gebracht bij de groep in, omdat het achter het huis nu letterlijk zwembad begint te worden. Via het net gemaaide land van de buurman, genietend van het nog lekkere zonnige weer, naar de bovenboer gelopen en dat vond Flam werkelijk een uitkomst, aangezien ze alleen maar dr hoofd naar beneden hoefde te doen en mond open, om een hap gras mee te krijgen. Vrolijk smikkelend liep ze achter ons aan. Theo grapte er al om "net de hond die je aan het uitlaten bent".
Verder hoop ik dat dr lip weer snel afslankt. Ik zal morgen of zaterdag eens even kijkje nemen. De wond is open, dus kan zichzelf mooi reinigen en dat was zondag al volop ook het geval, maar vergeleken met zaterdag was de lip wel iets dikker en warmer, maar zag er niet verkeerd uit.....de wannabe piercing puber...