Succes met de verhuizing van de 2 jongens,wel fijn dat ze bij elkaar blijven!

Maar ze hebben zich echt keurig gedragen. Niet bewogen en zo mak.
 Maar ze hebben zich echt keurig gedragen. Niet bewogen en zo mak. 

...eh, misschien ook niet zó heel slim om hengsten (rechtstreeks) naast de merries te zetten
...eh, misschien ook niet zó heel slim om hengsten (rechtstreeks) naast de merries te zetten  ?? hi, hier staan de jonge hengsten in het voorjaar over het algemeen buiten het zicht van merries. (begin dit jaar was er ook eentje uit logeren bij kennissen en die wurmde zich daar ook naar de WPN merries, inderdaad ook maar gelijk weggehaald, want als ze dat eenmaal in de gaten hebben...) Hormonen zijn heel wat sterker dan een 'stroomtik' vooral als die tik niet zo hard is
 ?? hi, hier staan de jonge hengsten in het voorjaar over het algemeen buiten het zicht van merries. (begin dit jaar was er ook eentje uit logeren bij kennissen en die wurmde zich daar ook naar de WPN merries, inderdaad ook maar gelijk weggehaald, want als ze dat eenmaal in de gaten hebben...) Hormonen zijn heel wat sterker dan een 'stroomtik' vooral als die tik niet zo hard is 

.
. Het tweede bruggetje durfde ze wel voorop.....nou ja voorop.... aan mijn broekzak gekit hahaha. Ze heeft veel gezien, picknickbanken, fietsers van voor en achter, honden en bruggetjes. Ging prima. Vlakbij de wei weer terug wilde ze nog wel even lollig doen. Nadat ik haar even streng toegesproken had was het over, toeval of goed luisterend paard...geen idee
  Het tweede bruggetje durfde ze wel voorop.....nou ja voorop.... aan mijn broekzak gekit hahaha. Ze heeft veel gezien, picknickbanken, fietsers van voor en achter, honden en bruggetjes. Ging prima. Vlakbij de wei weer terug wilde ze nog wel even lollig doen. Nadat ik haar even streng toegesproken had was het over, toeval of goed luisterend paard...geen idee   . Ik was trots.
 . Ik was trots.
 Gjendra, Guusje en Geke zijn allemaal zo braaf
  Gjendra, Guusje en Geke zijn allemaal zo braaf 

Rosie †; Varye, Fiona,  Gretched †, Hester, Holbjora, Kathleen, Lidewijde, Hermes, Hercules, Heros, Nemo
 Rosie †; Varye, Fiona,  Gretched †, Hester, Holbjora, Kathleen, Lidewijde, Hermes, Hercules, Heros, Nemo  

ik heb haar nog niet eerder zo vies gezien maar ach....... Is een lekkere bescherming tegen de vliegen
  ik heb haar nog niet eerder zo vies gezien maar ach....... Is een lekkere bescherming tegen de vliegen joehoe
  joehoe   Geke had een keer wat "spatjes" haha
  Geke had een keer wat "spatjes" haha