Onze B-tjes genieten van het leven, ook in deel 7

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Elvina

Re: Onze B-tjes genieten van het leven, ook in deel 7

Bericht door Elvina » ma 15 nov 2010, 19:10

Bedankt Sterre :)
Verga van de spierpijn en pijn in m'n arm.. Komt wel weer goed!
Supermooi zadel, wow!
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » di 16 nov 2010, 06:41

wat is brass een lieverd dat hij weer naar de plek des onheils is gegaan. gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

Wat een heerlijk zadel lijkt me dat. Nog maar ff doorsparen. Voorlopig doen we het nog met mn harde pagony
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 16 nov 2010, 07:51

Zadelbontje! ;) Geen zere kont meer...

Ik zit op mijn werk..wachten op mijn stagiaire..met cappuccino en FW..goed begin van de dag, Morgen op excursie naar Duitsland..blijf ook een nacht slapen daar..zin in!
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 16 nov 2010, 09:58

ik kom ook weer even langswaaien, ben de laatste dagen heel druk geweest met de paarden. Niet dat ik wat MET ze gedaan heb behalve voeren en knuffelen, maar ben druk bezig geweest met oplossingen zoeken voor de huidige situatie qua weiland. Maar inmiddels hebben we een tijdelijke oplossing en ik hoop per 26 november even tijdelijk naar een ander landje te gaan.

Ik zag dat Annalynn en Tessa vliegles hebben gehad, ik hoop dat jullie allebei inmiddels pijnvrij zijn en er niks aan over hebben gehouden. :(:)

Sterre heeft een gaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffff zadel zeg voor Bailey :D en

En we blijken dus met meer Btjes te zijn dan dat er hier in het topic zitten. Misschien topic ff promoten?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Keandra

Bericht door Keandra » di 16 nov 2010, 12:02

hier alles ok met de fjordsels

Githa heeft gisteren weer gedemonstreerd dat fjorden super zijn in vanalles en nog wat
leslie was met de wede-eigenaar gaan wandelen (die had al gezegd van eens mee te willen), ging Leslie op een geschikte plaats even een galopje doen :)) maakt hij een halve ophouding en voelt hij dat Githa haar beide achterbenen vast zet om naar een sliding stop te gaan
ze heeft dus weer een nieuw trukje door onder het zadel, Leslie heeft haar de stop niet laden afmaken maar haar direct teugel gegeven opdat ze zou verder lopen en niet pardoes stilstaan want de companion galoppeerde juist achter haar op enkele meters afstand. En voor botsingen is Githa niet te vinden O:)
verder komen Githa en dat grote springpaard super goed overeen, springpaard is baas, dan Githa, dan Jalenka. Dus vind dat wel een mooie rangorde

hier ben ik dus echt aan het denken om een western instructeur te zoeken voor volgende zomer die leslie en Githa wilt les geven
Bailey

Bericht door Bailey » di 16 nov 2010, 21:31

Githa is een reining-wonder in de dop zo te horen Sofie, nu de timing nog ;)

veel plezier in Deutschland Kris!

Vandaag met een stalgenootje een lekker relaxed buitenritje gemaakt, beide op onze nieuwe zadels (zij heeft sinds dit weekend een barefoot london). Heel gezellig!
Heb m'n eigen zadel nu goed afgesteld op Bailey's maat en was erg blij met het resultaat aan het eind van de rit. Zadel was geen centimeter naar voren geschoven, wat toch altijd een lastig punt was met eerdere zadels.

Was het bij jullie trouwens ook zo mistig vandaag? Zag geen hand voor ogen toen ik naar huis fietste!
Anouska

Bericht door Anouska » di 16 nov 2010, 22:06

Veel plezier in Duitsland Kris!

Volgens mij hebben Githa en Leslie het wel naar hun zin!

Super dat zadel goed bleef liggen Sterre!

Vanavond les gehad, ging lekker! Wilfred was mee om foto's te maken. Maar ja, foto's maken in een binnenbak *zucht*. Morgen maar ff met picnik stoeien en hopen dat de kwaliteit niet te veel achteruit gaat, Bjørn mag wel weer eens ITP. Zal nog eens ff snel kijken of ik mijn beginpostfoto kan veranderen.

edit: veranderd
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Bailey

Bericht door Bailey » di 16 nov 2010, 23:01

Kom maar op met die foto's Anouska! Ben heel benieuwd, is al lang geleden naar mijn idee dat ik nieuwe foto's van Bjorn heb gezien. Fijn dat het rijden lekker ging :)

Morgen gaat Mark ook weer mee naar Bailey om rijfoto's te maken, ben heel benieuwd naar mijn houding in het nieuwe zadel (en die van bailey) := Ik zie en voel natuurlijk vanalles van bovenaf, maar foto's vanaf de zijlijn vind ik altijd erg verhelderend.
Ilonka

Bericht door Ilonka » wo 17 nov 2010, 10:07

Ben benieuwd Sterre!
Anouska van jou willen we ook foto's!

Gisteren wilde ik gaan rijden in de mist (en het donker want dat heb je zo als je klaar bent met werken) Hoorde ik toen ik naar voren liep 'sjoep sjoep' bleek dat Brass haar RV ijzer alleen nog maar aan de buitenkant vast zat en schuin onder haar hoef. Die er dus maar afgesloopt. Hoef nog heel en ijzer helemaal recht. Morgen komt Jack hem er weer onder slaan.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Bailey

Bericht door Bailey » wo 17 nov 2010, 20:34

aww, wat balen Annalynn! Gelukkig dat haar hoefje nog helemaal goed was.

Zoals beloofd foto's van het rijden vandaag. Nieuwe zadel vraagt om een heel andere houding dan mijn westernzadel dus is nog even wennen, maar dat komt vanzelf.
Ik rijd Bailey de laatste tijd weer meer dressuurmatig, weet eigenlijk niet of ik dat verteld had. Toen we bij het hoofdstuk 'verzamelen' waren aangekomen bleek het op deze manier bijna vanzelf te gaan. Puur gevoelsmatig voelde het goed, dus waarom niet?

Afbeelding

Afbeelding
Anouska

Bericht door Anouska » wo 17 nov 2010, 22:08

Balen Annalynn, gelukkig zijn de hoeven nog heel!

Ziet er super goed uit Sterre! Nu durf ik mijn foto's niet meer te plaatsen.

Vandaag geen tijd gehad voor de foto's. Morgen maar eens tijd voor maken.

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 18 nov 2010, 07:47

das balen Annalynn als er een ijzer af ligt, heb ik met Vera ook diverse malen gehad, gelukkig staat ze nu weer even zonder, omdat we nu toch veel minder rijden.

Leuke foto's Sterre, Bailey doet het goed, alleen voor mij is en blijft hij een echte westernfjord :D

hier weinig te vertellen, behalve dan dat Exel vanmorgen in mijn hand beet grrrr. Ik was Jos weg gaan brengen en toen door naar de paarden om te kijken of ze buiten stonden, zodat ik ze muesli kon geven. Nou bleek dat er meer paarden stonden en als ik ze dan eten geef uit een emmer dan komt de dominante Haflinger en gaan die van mij weg. Dus ik bedacht dat ik ze dan gewoon om en om elke keer een handje zou geven. Alleen Exel was een beetje erg gulzig en beet zo in mijn hand :(
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Ilonka

Bericht door Ilonka » do 18 nov 2010, 09:28

Ziet er goed uit Sterre! Wat is Bailey toch een plaatje.
Met Brass wil ik binnenkort ook de dressuur oppakken.

Hoe is het met je hand Claudia?
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 18 nov 2010, 09:57

valt gelukkig mee Annalynn, op het moment zelf stond ik ff te jodelen, maar nu is het redelijk te doen

Keandra

Bericht door Keandra » do 18 nov 2010, 18:51

heb echt een baaldag (nog erger dan de afgelopen weken die echte baalweken al zijn geweest)

leslie weet niks wat hij me kan geven voor mijn verjaardag op 1/12, dit is hetzelfde voor zijn ma en mijn pa :=
zegt leslie van weet me iets te zeggen van wat, mag duur zijn, dan leggen we allemaal tesamen, mss dan voor je nieuwjaarscadeau ook

ik aan het denken geslagen, en op iets gedacht: een naaimachine
ik gaan bevragen, ook eens over gesproken met schoonma (die vond dat een heel goed idee, had al zo iets van super)
kom ik thuis met een prijs van rond de 500 euro

zeg ik het: krijg ik te horen dat het totaal niet goed en niet doorgaat dan |o

ik kruip daarstraks achter men pc, zie ik een mailtje dat de kinderopvang voor dylan niet kan doorgaan bij de afgesproken onthaalouder, ze is zwanger. kan ik 3 maand voordat hij naar de opvang moet iemand anders zoeken

ben echt aan het denken dat ik depri aan het worden ben, zit enkel nog maar aan grijze wolken te denken en niks loopt zoals we verwacht/gehoopt hadden
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 18 nov 2010, 19:03

rustig aan Githa steven niet af op een postnatale depressie, neem even tijd voor jezelf meis, dat heb je heel hard nodig.
Ik ben zelf 2 keer slachtoffer geweest van een PD en het is hel, dus probeer even tijd voor jezelf in te lassen, echt meissie dat heb je heel hard nodig na een bevalling

Keandra

Bericht door Keandra » do 18 nov 2010, 19:37

weet het, en dat is het hem juist dat ik niet kan vinden: tijd voor mezelf

kreeg vandaag de commentaar van leslie dat hij zijn eten klaar wou staan hebben toen hij thuis kwam deze middag
hij houdt er dan wel geen rekening mee dat ik Dylan borstvoeding geef en dat dat altijd op de meest ongelegen momenten nodig is

zal wel zien hij het allemaal uitdraait en jullie op de hoogte houden, maar soms zie ik het echt niet zitten door die borstvoeding
Ilonka

Bericht door Ilonka » do 18 nov 2010, 19:48

He wat vervelend nou! Ik kan me wel voorstellen dat het ontzettend hectisch is voor je. Sterkte hoor!

Brass heeft weer een nieuw ijzers, hoera (of naya de oude zit er weer onder). Meteen een rondje gaan rijden in het donker.
Anouska

Bericht door Anouska » do 18 nov 2010, 20:04

Doe je wel rustig aan Sofie? Kun je de borstvoeding niet afkolven dan? Is mss ook een idee.

Joehoe Annalynn, hoe ging je rondje?

Vandaag nog geen foto's van Bjørn, bij fotobucket loopt mijn laptop vast. Hoop morgen.

www.fitenvitaaldier.nl
Ilonka

Bericht door Ilonka » do 18 nov 2010, 20:18

Ja laat die laptop eens opschieten!

Rondje ging lekker. Brass liep lekker samen met Vas, in het donker mogen we (naya niet van de boswachter natuurlijk) op de fietspaadjes in de begrazing rijden. Da's zo fijn!
Plaats reactie