Anita balen zeg !! heel veel beterschap !
Nathalie wel heerlijk om zo samen met je dochter te genieten

Viv begreep van Claudia dat jij wilde knippen ahhaha .
Helemaal mee eens An, een paard zoekt toch de voor hem meest makkelijke weg als hij dan belast wordt en die is vaak idd aangeleerd na een eerdere blessure. Daarom zijn we met kdies ook al een jaar aan het "klooien" om alles weer op zn plek te krijgen waar het hoort en dat hij niet gaat overcompenseren. Kwestie van zeer regelmatig de osteo erbij voor controle en om tijdig in te kunnen grijpen en heel rustig aan doen en veel wandelen.Bella schreef:Echt balen Anita!! Het leek zo goed ook net na de behandeling (bart zei al: ik begin nog te geloven in al dat geknijp en getik) maar toch balen dat het weer terugzakt. Natuurlijk hier al even flink de gedachten overheen laten gaan, maar het zou me niet verbazen dat dit al iets is wat langer in hem zit (dat hij bijv. door de vorige blessure is gaan compenseren, met deze 'blessure' tot gevolg) en nu moet hij natuurlijk weer 'opnieuw' leren hoe het wel moet en niet vervallen in zijn oude gewoonte van compenseren (oftewel, afleren)....maar dat is vooral wat ik ook hoop voor je....
Het blijft alleen wel erg raar om te begrijpen als je ziet dat ie in het land/los echt héérlijk kan sjouwen (heb m zien gaan zoals ik m nog nooit heb zien gaan), maar aangespannen loopt ie gewoon te scheef dan logisch is met het losse beeld![]()
Hopelijk kan Aimee helpen en eventueel misschien nog iemand die je kan helpen bij een eventuele 'revalidatietraining'.
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..