Fijn dat de reis zo goed is verlopen Anita. Ik kan het me wel voorstellen dat je er moeite mee heb. Hoelang blijft hij weg ongeveer?
Fopke staat bij ons nog steeds in de verkoop. Twee weken geleden kwam er iemand kijken voor Eefje, maar die vond ze niet leuk. Fopke trok echter wèl haar aandacht, maar dat stond niet echt in de planning om naar een fjord te kijken.
Nu is ze afgelopen zondag weer geweest en heeft ze alles met Fopke gedaan.
Ze is ook met Fopke voor het erf wezen wandelen (= uit het zicht van de andere paarden en langs een weg met auto's). Dus die kant heeft ze van Foppie ook weer gezien

Nu is ze erg aan het twijfelen tussen Fopke en een andere jaarling. Dus morgen komt ze nog een keertje en misschien zondag nog.
We wachten dus rustig af. Ik zou het alleen wel erg jammer vinden als ze weg gaat. Het is zo'n leuk beest!
Vandaag had ik ook een skippybal meegenomen en ik wilde even kijken hoe de paarden erop reageerden. Prachtig om de verschillende reacties te zien. Fopke en Dasha wisten niet hoe snel ze naar me toe moesten komen, de rest bleef liever 10 meter verder staan
Het waaide nogal hard, dus als ik de bal losliet dan vloog het door het land heen.
Fopke draafde er toen dapper op af, maar toen die tegen haar aan vloog vond ze het wel een beetje eng... zie foto