B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
kristelhans

Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Bericht door kristelhans » do 07 jan 2010, 21:11

Wikipedia is your friend! ;)
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 07 jan 2010, 21:29

inderdaad :P Het gaat goed, bijna klaar :D
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 08 jan 2010, 08:33

Zoooo, goodmorning! Wat een kou hee! Maar wel nog steeds zo mooi buiten! Ik heb nog een uurtje voor mijn lessen beginnen..ga maar eens even nakijken haha..geen zin! Wel hele leuke klassen vandaag dus dat is fijn.
Anouska

Bericht door Anouska » vr 08 jan 2010, 17:10

Vanmiddag weer even gelongeerd, bak is beter te doen als gisteren. Eigenlijk moet er weer een beetje zout op, maarja wij hebben geen zout meer en gemeentewerf zit dicht, daar kunnen we gratis zout halen. Alleen is de vraag, voor hoelang nog?
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Elvina

Bericht door Elvina » vr 08 jan 2010, 18:12

Mijn bolle was gister stout! :\ Ze stond samen met haar fjordenvriendinnetje in de poddock maar ze moest mee want ik had les. En die 2 beginnen te donderen en te rennen en bokken. En Beauty hoog stijgeren! :o En zich dus niet meer laten vangen .. Ik natuurlijk haast want had les:P En de paddock is in het midden hard dus wat deed die bolle van mij uiteraard over het midden heen denderen.. Na 10 min m'n leven gewaagd te hebben tussen die monsters in in een poging om 1 van hen te vangen kwam ik op het briljante idee! Een bakje voer! Even rammelen en 2 hongere fjord kwamen meteen naar het hek toe.. *zucht*
Les ging op zich wel aardig, kreeg te horen dat er vooruitgang in zat dus das mooi :D In de draf loopt ze op het eind goed nageeflijk dus nu eraan werk om vandaar uit in de galop aan te springen. Goede galop is rechtsom erg moeilijk :P

Straks die fjordendraken weer in de paddock :P Heeft ze lekker vrij ;)
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 08 jan 2010, 18:32

Haha wat een boef! ;) Wat voer toch allemaal niet kan doen he.. Beer had net alleen maar oog voor zij vreten en zag mij en een vriendinnetje niet staat...tsss, morgen rijden als het niet voelt als -15..las ik net op www.nu.nl
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » vr 08 jan 2010, 19:05

Hoi luitjes,

Allereerst allemaal nog de beste wensen! :)

Ik dacht laat maar weer eens even wat van me horen, zie dat ik gewoon nog 9 pagina's moet bijlezen, zo te zien is het gezellig hier!
Ben nu druk aan het behangen en vloer leggen in me nieuwe huis, en hoop dan over een week of 3 te verhuizen... pfff... enn dan ga ik weer gezellig met jullie meepraten. :D

Met Bo gaat het super goed, die staat nu lekker met zijn vriendjes op het land en geniet heerlijk van zijn vakantie terwijl het baasje druk bezig is met haar huis..
Het bevalt hem goed met zijn vriendjes elke dag buiten spelen, helemaal omdat er twee knappe merrie's in de groep staan!!

Nou geniet van de sneeuw en de kou... en ik laat het weten als ik verhuisd ben...!
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
Anouska

Bericht door Anouska » vr 08 jan 2010, 21:16

Hey Bernadet, leuk dat je er ff bent. Moet je nog veel doen in je nieuwe huisje? Bo zal wel genieten van zijn vakantie.

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 09 jan 2010, 10:04

Wel foto's laten zien als het klaar is he? Ben wel benieuwd!

Ik ga me zo maar eens naar Beer begeven..ga zowaar ook even rijden denk ik..ging zo goed donderdag..komende donderdag weer les en ik weet niet of ik verder deze week nog tijd heb..we hebben afrondingsweek op m'n werk dus een beetje een gek rooster en 's avonds heb ik ook wel wat dingen staan.. KOUD!
Elvina

Bericht door Elvina » za 09 jan 2010, 15:21

Jaaa foto's van je huis showen! :D

Brrr echt te koud en nog meer sneeuw >;) Net mijn zadel maar weg gebracht en heb een tijdelijk zadel mee gekregen dus vanavond maar even kijken hoe die ligt..
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 09 jan 2010, 15:30

Wat was er met je zadel dan? Of gewoon even een check-up? Ik moet vanavond naar Groningen..zal mij benieuwen of ik er door kom met de auto hihi..
Anouska

Bericht door Anouska » za 09 jan 2010, 16:19

Wat een pokke weer! De wind giert hier langs huis en het blijft maar sneeuwen (vanaf vanmorgen 10 uur), bah.
Bjørn had weer spatjes met binnen zetten vanmiddag. Helemaal niks, nada respect, niet voor ketting en ook niet voor de zweep. Ff goed recht gezet en met hulp van de stal eigenaaresse en een springbalk naar binnen gezet. Zij liep achteruit met een balk voor haar om Bjørn af te remmen.
Ga nu ff paardjes voeren, staleigenaar is weg. Hoef maar 15 meter naar stal, bbbbbbbbbbbrrrrrrrr.

www.fitenvitaaldier.nl
Elvina

Bericht door Elvina » za 09 jan 2010, 16:54

Zadel schuift na een paar minuten rijden naar voren zodat ik op d'r nek zit zeg maar :(:( heb m net een paar maanden!

ik ga nurijden vanavond :D Fijne avond!
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 09 jan 2010, 17:42

Oh Tessa, dat is ook niet fijn! Hopen dat je leenzadel dan wat beter ligt!

En Anouska, Bjorn ook al zo'n hooligan dus? Hier nog een..zou het aan de naam liggen?? ;)
Anouska

Bericht door Anouska » za 09 jan 2010, 20:51

Jeetje Tessa, hoe ligt je tijdelijke zadel?

Ik denk het Kristel. En weet je wat het ergste is: Bjørn betekend: Beer en zo sterk als een beer. Nou zo sterk als een beer kun je wel zeggen ja, pppfff.

www.fitenvitaaldier.nl
Elvina

Bericht door Elvina » zo 10 jan 2010, 09:58

*komt even voorbij zweven op roze wolk*

Ze liep zo super gister! *o/* Echt ontspannen en nageeflijk en het voelde of ze zweefde! *zucht*
En mijn leenzadel ligt super! Schuift niet, klappert niet en heb het idee dat ik er stiller in zit.. Het is ook gewoon een Anatomica maar dan een ander model.

Straks weer rijden :D

Bjorn is een beetje stout begrijp ik :(:)
Beauty krijgt ook weer kuren als ik haar in de paddock wil zetten. Meteen weg willen rennen als ik draad nog dicht wil doen en als je d'r los laat meteen omdraaien en bokken.. Heb d'r gister even goed op d'r donder gegeven (is miss zielig maar dit mag ze niet!) en daarna stond ze wel doodstil ook toen ik d'r los had gelaten. Draak! ~~}>

Het sneeuwt weer :( Hoop dat ik morgen in Utrecht kan komen want de treinen rijden dan vast niet :P
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 10 jan 2010, 10:03

Wat fijn dat ze zo goed liep! Hopen dat ze het blijft doen als je je eigen zadel terug hebt!

Ik ga zo naar Zwolle International..dressuurpaarden kijken haha..had kaartjes gekregen van iemand voor de kuhr op muziek..heb ik nog gezien. Gisterenavond was Edward Gal er met Totilas..heb echt niks met knotjespaarden maar DIE vind ik wel zoooo prachtig!

Fijne zondag allemaal!
Elvina

Bericht door Elvina » zo 10 jan 2010, 11:00

Ohhh leuk! Veel plezier! :D
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » zo 10 jan 2010, 14:38

Stoute Beauty, haha die had haar eigen feestje, zal wel gedacht hebben, bekijk het maar! :P
Mooi dat je les zo goed ging!

Ook met Bo gaat alles prima las ik, ben benieuwd naar foto's van je nieuwe huisje.

Vervelend Tessa, hoop dat je zadel snel weer goed is.

Leuk Kristel!

Nou vandaag sinds een hele week weer eens bij Basco geweest, zou eigenlijk gisteren al heen gaan maar het was te slecht weer.
Heb even op Basco gereden in het weiland, zonder zadel.. hmm nou toen ik er opzit begon ik me af te vragen of het wel zo verstandig was --> bommetje..
Maar uiteindelijk viel het mee, hij was heel braaf, hebben een beetje gestapt/gedraafd.
Alleen maar voor het idee dat ik er weer even op heb gezeten.
Toen heeft ie nog wat lekkers gehad, en daarna gingen hij en Sas nog even uit hun plaat, lekker rennen.. :P
De foto's komen nog!
Eveline

Bericht door Eveline » zo 10 jan 2010, 19:02

Hallo!

Ik zal me hier ook maar eens melden dan. :P

Ik ben Eveline, 17 jaar en ik heb ook een B'tje!

Bob:
Afbeelding

en ik heb ook nog een Shetlander van ± 10 jaar, Bandito!
Afbeelding
Gesloten