Jaarlingen topic 2008!
- Cindy+Uniek
Hier zaterdag de jaarlingen weer even bekeken. Daantje had ik eventjes geleden al weer gezien, omdat ze kreupel was en van weide veranderde. Maar die had het niet zo best gedaan, mag nu weer naar de vettere weide (stond op soort van natuurlandje).
Maar zaterdag kwamen er voor mijn gevoel allemaal joekels aan gestormd. Dauwina voorop, grote aanhalige dame, dat is echt geen kleine Zizoran. Verder Delia, die had ik zo 123 niet meteen herkend, maar wordt ook een prachtige grote, iets donker isabel dametje...niks verkeerds aan.
De blonde Dayenne blijft ook leuk en mooie maat. Dianneke had meer karakterkoppie gekregen en verder leuk, zit geloof ik net in de groei. Dan was er nog een Reinar uit Hanneke geloof ik. Blond dingetje, deftig koppie, maar ook leuk!
En Daniel staat lekker tussen de drie gebroeders C, alsof hij er altijd al tussen gestaan heeft. Echt géén probleem....heerlijk..
Hier gaan trouwens Delia en waarschijnlijk Dauwina mee naar de keuring. Dat idee lag er zaterdag tenminste. Of er nog meer mee zullen weet ik zo niet van de Dtjes.
Maar zaterdag kwamen er voor mijn gevoel allemaal joekels aan gestormd. Dauwina voorop, grote aanhalige dame, dat is echt geen kleine Zizoran. Verder Delia, die had ik zo 123 niet meteen herkend, maar wordt ook een prachtige grote, iets donker isabel dametje...niks verkeerds aan.
De blonde Dayenne blijft ook leuk en mooie maat. Dianneke had meer karakterkoppie gekregen en verder leuk, zit geloof ik net in de groei. Dan was er nog een Reinar uit Hanneke geloof ik. Blond dingetje, deftig koppie, maar ook leuk!
En Daniel staat lekker tussen de drie gebroeders C, alsof hij er altijd al tussen gestaan heeft. Echt géén probleem....heerlijk..
Hier gaan trouwens Delia en waarschijnlijk Dauwina mee naar de keuring. Dat idee lag er zaterdag tenminste. Of er nog meer mee zullen weet ik zo niet van de Dtjes.
Geluk is de vrucht van intens werk
En je had zeker geen camera bij je? 'Dorie
Nieuwschierig.
Als ik nu terug denk naar alle zizorans, zijn er nog best veel (behoorlijk) grote merrietjes uit gekomen. Hengstjes wat kleiner, op een enkeling na. Zie je maar weer dat je van de eigen waarde van de hengst, lang niet altijd uit mag gaan. (wist ik al, maar bevestigd maar weer)

Als ik nu terug denk naar alle zizorans, zijn er nog best veel (behoorlijk) grote merrietjes uit gekomen. Hengstjes wat kleiner, op een enkeling na. Zie je maar weer dat je van de eigen waarde van de hengst, lang niet altijd uit mag gaan. (wist ik al, maar bevestigd maar weer)
Geluk is de vrucht van intens werk
Wat een buffel is Dakota zeg 
Doet me denken aan een jaarling hier ooit, die was met 11 maanden al 1.40
maar nu hij 3 is lijkt de grootte best mee te vallen, wel grote maat, maar niet overdreven.
Ze zullen hun groeischeut vroeger krijgen zeker?

Doet me denken aan een jaarling hier ooit, die was met 11 maanden al 1.40

Ze zullen hun groeischeut vroeger krijgen zeker?
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Geen idee, maar Dakota heeft ook niet bepaald kleine ouders he 

Laatst gewijzigd door Dreeke op wo 11 jun 2008, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
We kunnen er 3 meenemen in de vrachtwagen, en Odin en Vickey gaan ook weer mee, jullie gaan ook heen neem ik aan? GezelligVera schreef:gezellig!Evy schreef:Wij hebben besloten dat Dasha naar de keuring gaat in Lisse! Haha, dat gaat nog wat worden... wordt tijd dat we weer eens gaan oefenen met stilstaan en meelopen
gaat dirkje niet mee dan?
En de mama´s?

Ik hoop dat Vick weer voorlopig model wordt, en als ze dan bij jouw de springproef goed doet dan is ze model... (moet ze wel drachtig zijn natuurlijk, anders is ze nog langer weg

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
- Cindy+Uniek
Wat fijn om te horen dat het met alle andere jaarlingen goed gaat! EN jeetje wat is dakota al groot!! Wel mooi hoor!!
Met djinty gaat het ook goed, zal haar eens meten morgen! Ze was laatst voor t eerst hengstig, man wat een verschil in gedrag! Maar ze is nu weer helemaal gekalmeerd
poging tot standfoto

en hier zie je hoe ze naast mij is, ik ben 163cm

we moeten hier de fotos ook een beetje bijhouden
Met djinty gaat het ook goed, zal haar eens meten morgen! Ze was laatst voor t eerst hengstig, man wat een verschil in gedrag! Maar ze is nu weer helemaal gekalmeerd

poging tot standfoto

en hier zie je hoe ze naast mij is, ik ben 163cm

we moeten hier de fotos ook een beetje bijhouden