In de stal,de wei of zomerverblijf, het E'tjes topic deel 5!
- nancy imka
Re: In de stal,de wei of zomerverblijf, het E'tjes topic dee
Emy krijgt ook nog maar een handje muslie per dag. Meer om ze lekker te houden dat ze nog graag komen als wij er zijn. Niet dat we daar moeite mee hebben maar ze hadden nogal zelf medelijden toen ze niks kregen en tja dan krijg ik natuurlijk ook medelijden hihi
Hoe gaat het met jou Nanc?
vandaag edgard weer even aan de longeerlijn gehad gwoon aan het halstertje,.
merk dat hij heel erg tikt met zijn achterbenen. denk dat beenbescherming wel nodig is straks!
hij heeft het eigenlijk altijd al gedaan dat tikken met de achterbenen
iemand enig idee of dit nog s af te leren ofzo?
merk dat hij heel erg tikt met zijn achterbenen. denk dat beenbescherming wel nodig is straks!
hij heeft het eigenlijk altijd al gedaan dat tikken met de achterbenen
iemand enig idee of dit nog s af te leren ofzo?
Tikken, bedoel je dan dat de benen langs elkaar strijken>
Ik denk weinig aan af te leren, of de oorzaak moet bijv zijn niet tactmatig lopen
Ik denk weinig aan af te leren, of de oorzaak moet bijv zijn niet tactmatig lopen
Ekdal heeft vandaag Reinar ontmoet
. Was even naar buiten uitstappen en Ekdal kwam heel heldhaftig over het draad heen gebogen om te neuzen. Hihi dus heel voorzichtig laten doen, was toch niet zo'n succes Reinar was wel erg imposant. Maar hij kon veilig schuilen achter Flam.... 

Laatst gewijzigd door janna op vr 03 jun 2011, 05:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Dat krijg je als op dezelfde dag jarig ben....
Hij doet hier ook soms zo stoer, achter trekkers aanrennen als enige terwijl de rest bang is..dat soort dingen, maar ondertussen is het een schatje....meestal dan

Hij doet hier ook soms zo stoer, achter trekkers aanrennen als enige terwijl de rest bang is..dat soort dingen, maar ondertussen is het een schatje....meestal dan

idd roos hij strijkt heel erg.
misschien dan toch maar beenbescherming om gaan doen..
hij doet het ook in de wei enzo...
in de wei begin ik niet aan beenbescherming
misschien dan toch maar beenbescherming om gaan doen..
hij doet het ook in de wei enzo...
in de wei begin ik niet aan beenbescherming
Maar zit het in zijn eigen bewegingen(zodat het er nog enigzins uit te kriijgen valt)of is het echt lichamelijk(dat ie er dus niks aan kan doen dat hij strijkt).
Annabel weet hier denk wel meer van!
Annabel weet hier denk wel meer van!
- nancy imka
moet je even aangeven bij je hoefsmid misschien kan hij hem wat binnen/buiten door zetten...?
@ Roos hier gaat het redelijk, mijn voet blijft maar blauw worden als hij afhangt maar verder gaat het goed. Ik vraag maandag ff aan de fysio wat hij er nu vana vind vorige keer zei hij ff in de gaten houden anders ziekenhuis bellen...
@ Roos hier gaat het redelijk, mijn voet blijft maar blauw worden als hij afhangt maar verder gaat het goed. Ik vraag maandag ff aan de fysio wat hij er nu vana vind vorige keer zei hij ff in de gaten houden anders ziekenhuis bellen...
@ Joyce: Inderdaad de hoefsmid laten kijken naar de stand van zijn hoef is al een goede.
Verder zijn ze nog jong en kunnen ze dan soms erg onbeholpen zijn, vooral in het werk nog wat uit balans e.d. Kan zijn dat als hij wat ouder, en sterker, is dat het dan over is..
Verder zijn ze nog jong en kunnen ze dan soms erg onbeholpen zijn, vooral in het werk nog wat uit balans e.d. Kan zijn dat als hij wat ouder, en sterker, is dat het dan over is..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hopelijk ben je snel weer de oude Nanc!
hallo
Ik ga dus even een hoefsmid bellen in deze dagen..
14 juni komt de tandarts bij edgard! heb helthuis gebeld!
Ik ga dus even een hoefsmid bellen in deze dagen..
14 juni komt de tandarts bij edgard! heb helthuis gebeld!
Jeetje was al even niet op internet geweest en Ekdal voor de wagen..Leuk Roos!!
Je hoefsmid kan daar wel wat aan doen Joyce.Mijn hoefsmid heeft gezegd dat het ook minder kan worden als de achterhand wat sterker word.En anders inderdaad hem binnen/buiten door zetten wat Nanc al schreef.Imka heeft het ook erg gedaan,maar nancy en ik hadden het er laatst nog over dat het eigenlijk helemaal weg is gegaan naamate ze ook veel voor de wagen liep.En met behulp van de smid
Je hoefsmid kan daar wel wat aan doen Joyce.Mijn hoefsmid heeft gezegd dat het ook minder kan worden als de achterhand wat sterker word.En anders inderdaad hem binnen/buiten door zetten wat Nanc al schreef.Imka heeft het ook erg gedaan,maar nancy en ik hadden het er laatst nog over dat het eigenlijk helemaal weg is gegaan naamate ze ook veel voor de wagen liep.En met behulp van de smid

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor

Mooie foto zeg!
Ja Ekdalia doet het goed....
Ja Ekdalia doet het goed....

- nancy imka
Echt een mooie foto he Dees! Ik zal de rest vandaag even opsturen maar de laptop werd nogal warm op mn schoot gisteravond hihi
Gister paardjes "gepest" met de gieter ze vonden het erg leuk iedere keer hard wegrennen en als je dan stopte echt naar je toe komen lopen van oehoe we zijn er nog... Gekke beesten! Imka daarin tegen bleef wel lekker staan, die genoot geloof ik wel van een lekkere verkoelende douche
Gister paardjes "gepest" met de gieter ze vonden het erg leuk iedere keer hard wegrennen en als je dan stopte echt naar je toe komen lopen van oehoe we zijn er nog... Gekke beesten! Imka daarin tegen bleef wel lekker staan, die genoot geloof ik wel van een lekkere verkoelende douche
Pest jij paarden echt ZielUGH!!! 

Ekdallius doet het super
...vrijdag voor de wagen, zaterdag onder het zadel..keurig allemaal! Zaterdag ook voor het eerst gewoon bij de muur opgestapt en los naar de bak gegaan en gereden. Hij begint, nu hij ook twee keer voor de wagen gestaan heeft, het stuur al een stuk beter te snappen. Het voorwaarts zijn mag nog wat meer, maar verder is ie echt superbraaf en vind het eigenlijk ook allemaal wel best en leuk. Alleen het afspuiten is nog een leerproces, waar hij vrijdag éven op zijn nummer gezet werd door mij (hij beukte me met waterspuit en al omver), maar dat pikte die ook goed op
, ik was toen even heel overtuigend van mijn standpunt
Volgens Esther en Anne stond ie daarna even met zijn koppie laag onderdanig zijn excuses aan te bieden, zo hoort het 
Van gister onder het zadel zijn er foto's...die zet ik er zo even op!

Van gister onder het zadel zijn er foto's...die zet ik er zo even op!
Geluk is de vrucht van intens werk
Hier zit echt een trotse mama zeg.....wat doe hij het super zeg 
Zo leuk om te horen en eigelijk niet verwacht dat het zo snel goed zou gaan!
De waterslang vindt hij idd niet leuk, hier 2 of 3 keer geoefend, maar nee dat was niet zo leuk vond Ekdal. Fijn dat hij het gaat begrijpen dat hij zich ook dan normaal moet gedragen.
Ben benieuwd naar de fotos

Zo leuk om te horen en eigelijk niet verwacht dat het zo snel goed zou gaan!
De waterslang vindt hij idd niet leuk, hier 2 of 3 keer geoefend, maar nee dat was niet zo leuk vond Ekdal. Fijn dat hij het gaat begrijpen dat hij zich ook dan normaal moet gedragen.
Ben benieuwd naar de fotos

Ben benieuwd bella naar foto,s!
gister edgard een zadeltje op de rug gelegd en een stukje aan de hand gaan wandelen buiten! wat was mijn toppertje braaf
ook al een paar keer gelongeerd en dit ook super braaf. van de week paar keer met zadel longeren en dan zien hoe het gaat!
gister edgard een zadeltje op de rug gelegd en een stukje aan de hand gaan wandelen buiten! wat was mijn toppertje braaf

ook al een paar keer gelongeerd en dit ook super braaf. van de week paar keer met zadel longeren en dan zien hoe het gaat!