Alle B-tjes bij de les, we kakelen verder in deel 6!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Anouska

Re: Alle B-tjes bij de les, we kakelen verder in deel 6!

Bericht door Anouska » vr 17 sep 2010, 21:11

Wat is het stil hier! Zijn jullie zo van me geschrokken :P?
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Bailey

Bericht door Bailey » vr 17 sep 2010, 21:54

Jij zegt het, ik durf echt niet meer te posten nu ik weet dat er iemand met rode krullen mee zit te lezen hoor :P :Y)

je hebt gelijk, tis inderdaad stil. Laten we er wat aan doen. Vandaag nog wat leuks gedaan met Bjorn?
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 17 sep 2010, 22:17

ja sorry ik ben ook even niet zo actief, beetje veel andere dingen waar ik mee bezig ben
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 18 sep 2010, 07:12

Nou zal ik maar weer eens wat zeggen dan? ;)

Ik ben brak..naar een metal festival geweest vannacht en was pas om 3 uur thuus..nu al weer in de paardrijoutfit en zo op de snorfiets naar stal..daar komen Michelle en Quitte naar toe (myquitte hier op fw) en dan gaan we lekker 20 km hobbelen..niks zo lekker tegen de brakheid als paardrijden in het bos! ;)
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 18 sep 2010, 09:02

Jos wordt vanmiddag door een collega opgehaald en dan gaan ze met een groep van zijn werk wokken en bowlen, dus zo eerst even boodschappen doen en als Jos dan opgehaald wordt ga ik gelijk door naar de paarden, weer eens even een ritje maken met ze. Ja ik heb grote plannen, ik wil ze vanmiddag even allebei gaan rijden
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Anouska

Bericht door Anouska » za 18 sep 2010, 10:02

Bjørn heeft gister vrij gehad, vanmiddag wordt er weer gereden.
Hier is nu volksfeest met een optocht met versierde wagens, soort bloemencorso zeg maar. Ik zit eerste rangs, is wel lekker. Verder ben ik ook nog met een aantal dingen bezig waar ik jullie nu nog niks over kan zeggen, over een paar weken horen jullie zeker meer.

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 18 sep 2010, 10:12

ja hallo die zit ons even hartstikke nieuwsgierig te maken ;)

kristelhans

Bericht door kristelhans » za 18 sep 2010, 10:56

Ga je trouwen Anous? ;)
Anouska

Bericht door Anouska » za 18 sep 2010, 11:21

Nee, ga niet trouwen en ben ook niet zwanger gelukkig (voor mij nog ff geen kids). Het zijn wel leuke dingen overgens.

www.fitenvitaaldier.nl
Keandra

Bericht door Keandra » za 18 sep 2010, 11:30

hier staan de paardjes op de weide, training voor vanaf donderdag
donderdag avond worden ze verhuisd *o/*

hebben het vandaag tegen een stalgenoot gezegd, die schrok wel even, maar verstaat heel goed dat zeker voor Jalenka volle pot betalen wel veel is voor een paardje waar nog niet veel mee gedaan wordt
die verstond ons maar al te goed
we zijn nu wel de volgende die daar vertrekken, en het is daar dit jaar al een leegloop, bijna de helft van de stallen zal dan leeg staan :=
normaal begint het daar nu vol te stromen met volk voor de winter

Leslie heeft daarstraks nog gereden, Githa begint serieus goed te anticiperen en begint echt mee te denken in haar werk
juist is ze na een half uur intensief rijden helemaal bezweet, zelfs haar hoofd is dan nat :=
de wintervacht is duidelijk op komst/in de maak

verder zat ik gister een hele dag tot savonds alleen met Arwen, en dan kan ik niet achter de pc kruipen voor lange tijden
gisteravond nog naar de repetitie geweest en dan direct gaan slapen

morgen in de namiddag hebben we een doop van mijn zus haar kindje
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 18 sep 2010, 13:37

Ook hier drukte! Heb stress want donderdag is mijn laatste inleverdag voor mijn opleiding. Deadline werk nu dus!!! Verder heb ik vandaag een onderlinge wedstrijd gehad en we zijn eerste geworden! :D Dus ik = weer eens trots. Heerlijk knuffel momentje gehad met mijn lieve bollie vanmiddag dus ik zit weer op de alom bekende roze wolk. :+:

Verder begin ik peentjes te zweten want ik ga over 2 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) weken al naar Duitsland :x
Heb er wel zin in maar vind het heel spannend!!!

Anous je haar is heeeel anders, leuk zo'n nieuwe look!! :D Ik ben heel benieuwd met wat voor nieuws je dan wel bezig bent!! :=

Bij Benthe merk ik ook echt weer dat de wintervacht er op begint te groeien, snel zweten!!

Haha Kristel, komen er ook wel eens niet-fw'ers bij jou op bezoek? :)) Altijd gezelligheid bij jou +:)+
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 18 sep 2010, 19:39

Sofie wat fijn dat jullie donderdag al kunnen verhuizen joh en bij Githa gaat het kwartje nu dus ook vallen :D

Marleen spannende tijden voor jou en gefeliciteerd met je eerste plaats *o/*

Ik zit hier heerlijk op een mega roze wolk, ik ben vanavond met Exel op pad geweest, zonder ander paard erbij en hij was poepiebraaf *o/* We waren in het park en ik hoorde een hete luchtballon, dus Exel ook, hij stopte even wat ik op zich logisch vind, die dingen maken ook een vreemd geluid als ze gaan opstijgen. Toen ik zei dat het goed was, stapte hij weer dapper verder, stukje verderop zag ik vanuit mijn ooghoek ineens iets roods, waren ze met nog zo'n ding bezig om op te laten stijgen. Denk dat er in dat park een opstijgplek is ofzo, want dat werd nummer 3. Ik heb Exel even gedraaid en hem ernaar laten kijken, nou hij vond het zo boeiend .............................. de grasjes onder zijn voeten waren blijkbaar veel interessanter O:) De rit maar vervolgd en het ging gewoon hartstikke goed, lekker lang teugeltje en gewoon relaxen. Stukjes gedraafd en nog een paar galopjes gedaan, hij deed het zonder problemen of protesteren. We zijn een uurtje weggeweest en ik heb hem alleen maar zitten belonen, wat een ander paard in vergelijking met verleden week zeg. Ik zweef nog even verder hoor :L

Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 19 sep 2010, 14:33

Oh heeeeerlijk zeg zo'n braaf peerd! :D Zweef jij nog maar even lekker door! :D

edit : weer even spammerdespamm!! Gisteren met de wedstrijd. Geen rijfoto's helaas....

Afbeelding
Mijn topper met haar juist gewonnen halster := :x

Afbeelding
Benthe heeft fans :+:
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Ilonka

Bericht door Ilonka » zo 19 sep 2010, 20:19

Lekker blijven spammen Marleen, toch leuk! Enne gefeliciteerd met je eerste plek.
Over twee weken al naar Duitsland, dat is rap.

Brass heb ik gisteren geschoren in het dekenmodel, ze vond het spannend maar was wel braaf. Daarna gereden, ook vandaag gereden het waaide nogal hard en Brass was nogal druk maar toch lekker gereden.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Elvina

Bericht door Elvina » ma 20 sep 2010, 05:18

Dat is al snel Marleen! En gefeliciteerd met je eerste plaats!

Fijn gevoel he, al die roze wolkjes :D

Vond het gister erg gezellig Anouska :D En je haar staat leuk!

Heb weinig te vertellen, ben nog steeds aan he stappen met bolletje omdat ze bij de osteopaat is geweest.
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 20 sep 2010, 05:44

HAHA JA TESSA!! Vertel, hoe was het?????????????????
Ik vond het echt super jammer, wilde er heeul graag bij zijn!! Heb gisteren de hele dag achter de laptop gezeten verhalen typen :(

Wat zei de osteopaat? Wat heeft hij precies bij haar gedaan?
Mike

Bericht door Mike » ma 20 sep 2010, 05:58

"Heb jij misschien snoepjes?"
Afbeelding

Tammy, het vriendinnetje van Beauty, deed even gek:
Afbeelding

"Zie mij eens woest kijken":
Afbeelding
Beauty
Keandra

Bericht door Keandra » ma 20 sep 2010, 06:26

haha, grappig he als ze gaan rollen

wij hadden gisteren een doop, waren om 1u vertrokken na de middag en pas om kwart voor 9 savonds weer thuis, ietsje uitgelopen

nu had ik een deel spullen op Verkoopplein gezet, heb ik nog sneller iets kunnen verkopen dat niet tussen dat lijstje staat (een bitloos hoofdstel waar we toch niks mee doen), raar he hoe het zo opeens kan gaan
niemand iets nodig van die spullen?
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 20 sep 2010, 07:40

Haa Tessa, was het leuk? Ik kon helaas ook niet..vond ik wel jammer..volgende keer beter!

Annalynn, ik ben er nog hoor! ;) (facebook). Nog steeds druk en geen zin om veel te reageren hier..vrije uurtjes breng ik bij Beer door.. Beer heeft ook al veeeeel haar! Weet nog niet wat ik ga doen...nu nog te warm voor een deken. Denk volgende week een deken op (dan schijnt het overdag echt af te koelen ook), 0 grams regendekentje en dan maar eens kijken of hij ontploft qua haar..anders ook een racestreep of alles er af..zo lastig.. binnenbak en longen die gevoelig zijn..
Elvina

Bericht door Elvina » ma 20 sep 2010, 08:39

Het was een leuke verassing haha. Was al bang dat ie familie ofzo had uitgenodigd ;)

Geen idee wat osteopaat allemaal gedaan heeft :P Ziet eruit als masseren. Ze zat wel vast in haar rug wat waarschijnlijk komt door zadel wat weer niet goed ligt. Was me ook al opgevallen dat die niet helemaal meer lekker lag. Dus daar komen ze donderdag voor. Zucht, altijd zo'n gedoe met die zadels!
Plaats reactie