B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Anouska

Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Bericht door Anouska » di 05 jan 2010, 20:21

Gaaf Linda! Wat is Basco ook een lekkere vent.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 05 jan 2010, 20:28

Jaa mooi Basco weer! Hij ziet er goed uit Linda! Ik hoop dat ik Beer ook ooit zo gewillig krijg haha..na vanavond weet ik het niet meer zo zeker..pff heeft ook nogal last van praatjes!
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » di 05 jan 2010, 21:08

Zal het aan het weer liggen??
Bjorn geen last van extra praatjes? :P

Ziet er goed uit zegt ze, menn.. tis nog net geen tientonner.. :P
Anouska

Bericht door Anouska » di 05 jan 2010, 21:16

Bjørn en geen praatjes, whahahaha! Hij heeft praatjes voor 10! We hebben op stal nu een sneeuw vrees, morgen longeerbak sneeuwvrij zien te krijgen. Beetje zout op het zand en hopen dat we morgen weer kunnen longeren. Bjørn begint steeds meer te draken, vanavond maar uur extra in de paddock gezet, heerlijk verlichte paddock's.

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 05 jan 2010, 21:24

Ha ja het zal het weer wel zijn..alhoewel..Beer komt gewoon iedere dag uuuuren buiten op het land met andere paarden..vandaag hebben ze een uur 6 buiten gestaan maar ze lijken er alleen maar doller van te worden!

Basco is geen tientonner hahaha! Ik hou van dikkerdjes;)
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 06 jan 2010, 11:02

Basco gaat goeeed! Wat leuk die vd foto's :D
Ik baaal, heb enorm veel te doen voor school dus Benthe staat vandaag weer stil... :( Zo (@&*& die sneeuw, dan kunnen ze hier niet naar buiten... Zal straks snel heenrijden en dr in de bak gooien dan heeft ze toch nog iets beweging... Zal wel weer rodeo worden ;)

Nou ik ga weer aan m'n huiswerk, heb mezelf een fw en hyves verbod opgelegd :P
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 06 jan 2010, 11:04

Hahaaa, Marleen, kun je dat volhouden (verbod?) Ik moet nakijken, nog een klein stapeltje maar kan mezelf er zoooo niet toe zetten! Vanmiddag huisjes kijken met een vriendinnetje..leuk!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 06 jan 2010, 12:07

nee zoals je merkt kan ik dat niet :P Huizen kijken is LEUK! viel spaB!
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 06 jan 2010, 12:15

Haha, FOEI Marleen! Aan het werk!! ;) Ik heb ook een FW afwijking hoor haha..heeeerlijk!
Anouska

Bericht door Anouska » wo 06 jan 2010, 13:53

Longeerbak is nu sneeuw vrij, YES *o/* ! Ik moet nog heel veel doen in huis, maar helemaal geen zin, bah. Wasmachine staat als wel aan, dan nog afwassen, opruimen, stofzuigen en om half 5 naar mijn schoonouders. Kreeg uitnodiging voor boerenkool met sparribs mmmmmmmmmmmm :D . Nee,nee,nee, ik mag niet meer verder op fw voordat ik mijn huisje klaar heb := .

www.fitenvitaaldier.nl
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » do 07 jan 2010, 07:26

Hier ook helemaal geen tijd voor Basco, en al zou ik tijd hebben kan ik toch weinig, alleen longeren..

Loop nu sinds maandag stage bij een dierenspeciaalzaak, heb er al eerder een losse week stage gelopen, vandaag de laatste dag van deze week en dan morgen een doorlopende lesdag.. pff.. tot 4 uur.. voor ik thuis ben is het 5 uur.. |o
En dan volgende week weer stage.. tot April.. O:)
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 07 jan 2010, 09:29

En, Anouska..is je huis weer blinkend schoon?

Linda, krijg je ook een stagevergoeding?

Ik ga straks even op Beer rijden..'t wordt weer tijd! Volgende week om deze tijd les dus moet wel even oefenen haha! Thermometer buiten staat op -5...lekker hoor..dat gaat bevroren tenen en vingers worden..ookal is er een binnenbak!
Elvina

Bericht door Elvina » do 07 jan 2010, 15:38

Is jullie longeerbak niet hard dan? Die van ons is ook gestrooid en sneeuw vrij en op zich prima te doen maar voor longeren is de bodem toch iets te hard..

Ik heb zadelproblemen aarrg!! Belde ze vandaag op of ze langs konder komen om ernaar te kijken dus ff geregel met m'n werk en m'n vriend want ik was meegereden. Zijn ze bijna een uur te laat |o En kouddd! En eigenlijk ligt ie dus niet goed dus gaan ze m proberen aan te passen en anders moet ik dus een andere.. Heb dat ding net een paar maanden -:(- *baal*

En Beauty heeft het zwaar want moest vanmiddag even rijden voor dat zadel n vanavond heb ik les :)) Ze begint wel steeds beter te lopen dus ik ben blij :D Zal vanavond wel niet want dan is ze chaggy dat ze weer moet lopen :P

Wat een knappe fjorden allemaal dat ze al die kunstjes kunnen :D Zie het mijn bolle nog niet doen :P
Anouska

Bericht door Anouska » do 07 jan 2010, 15:40

Nee Kristel, huis is niet blinkend schoon. Gister liep alles toch ff anders als gepland. Kreeg mega last van mijn wintertenen, kon niet fatsoenlijk lopen van de pijn. Vandaag 2 trommels was weggedraaid en afgewassen. Zo klein beetje opruimen.

Net Bjørn lekker gepoetst, longeersingel erom, hoofdstel aan en leidsel eraan en longeerbak in. Heb met opzet geen longeerlijn eraan gedaan maar leidsel. Was bang dat hij zo blij was dat hij wat mocht doen, dat hij van lompigheid onderuit zou gaan. Met leidsel kan ik tenminste gewoom ophouding maken als dat nodig is. Bak is toch slechter als gedacht. Hebben dik 20 minuten gewerkt. Stappen, halthouden en weer wegstappen. Ging zo lekker dat hij zelfs na begon te geven :D. Hij was zo super braaf, was 1e keer met echt leidsel :L. Daarvoor 3x met 2 longeerlijnen zitten prutsen, is echt niks. Heb je te veel lijn in je handen. Morgen weer als het kan.

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 07 jan 2010, 18:27

Wat worden jullie toch creatief met dit weer!

Oeh, wintertenen lijken me echt HELS!

Ik heb echt ZALIG gereden..zelfs geen koude tenen en handen meer op een gegeven moment..Beer deed echt knetterhard zijn best en begon ook eindelijk weer eens stukken na te geven en los te laten..echt heel fijn! Zelfs in draf!!!!! Denk dat ik wel dik 45 minuten heb gereden en toen dacht ik; sjips, ik moet opschieten!

Dus toen snel naar huis en naar Zwolle om met vriendinnetje mee te gaan kijken bij een studio..was heel mooi en ze heeft aangegeven dat ze het huisje wil...relatie verbroken en per direct op zoek naar wat anders..ja dan moet je toch wat!

Vanavond lekker niks! Thee en muziek en boek op de bank..lekker! Zaterdag weer rijden, hopen dat het dan weer zo lekker gaat. Morgen is Beer vrij..hij deed het zooo goed vandaag!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 07 jan 2010, 19:50

Wat goeeed dat Beer het zo fijn deed :D Lekker joh!
Wat een zadelperikelen Tessa, niets an! Hopen dat je snel een passend zadel krijgt!

Buh ik ben met heule berg huiswerk bezig, al weer. Ik moet een les voorbereiden over de politiek van Engeland (als je nog wat weet Kris? :P )

Oh Kristel je krijgt trouwens de groetjes van Jarno en Cindy!
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 07 jan 2010, 19:59

Whaa wat leuk! wat was hun reactie toen je zei dat je me kende??
Doe ze de hartelijke groeten terug! Leuk hoor!

Ehhhmmm..politiek is niet mijn sterkste kant..haha..over welk tijdperk moet het gaan? Heb wel aardig wat boekjes met info hihi..dus als je het iets specifieker kunt formuleren kan ik je misschien wel helpen!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 07 jan 2010, 20:20

Haha ja was wel geinig, Jarno die zei; 'Ooh! Ik heb laatst nog aan haar gedacht toen ik haar zusje op tv zag, ik kreeg vroeger nog tekeningen van haar!'
Hij vond het wel heel leuk!

Haha! Ik moet een les voorbereiden voor groep 6/7, over politiek nu, heel algemeen.
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 07 jan 2010, 20:37

Wat leuk..ja zusjes waren helemaal weg van hem..broertje ook hihi..grappig!

Moet het over Engeland gaan over het hele Verenigd Koninkrijk?
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 07 jan 2010, 20:47

Haha geinig! Ik zal ze de groetjes terug doen!

Ja over Engeland! :)
Gesloten