Het E-tjes topic
-
Re: Het E-tjes topic
Dit is een soort huidsmeer. Ik ken een ruin, dat als die het had, het tijd werd om de koker goed schoon te maken. Je kunt het er gewoon afpoetsen en anders met een beetje water en sop van zijn benen af wassen.
De koker zou ik niet met zeep doen, maar alleen met water. Het kan zijn dat zijn leuter wel schoon is, maar dat het vooraan blijft zitten.
Succes.
De koker zou ik niet met zeep doen, maar alleen met water. Het kan zijn dat zijn leuter wel schoon is, maar dat het vooraan blijft zitten.
Succes.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
-
Ik kan me van onze ruintjes ook herinneren dat er wel smeer op de benen kon zitten, of voor aan de koker bij de buik.
Goed teken dat ze de koker zelf mooi schoon houden
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een koker gewassen heb! Gewoonweg niet nodig..
Het klinkt als hij er verder mooi schoon uitziet, dat het goed is.
Al heb ik een tijdje terug hier wel iets gehoord over een prop zo groot als een knikker, die helemaal vooraan in de penis zat. Weet iemand dat nog? Ze hadden daar een mooie term voor.
Goed teken dat ze de koker zelf mooi schoon houden

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een koker gewassen heb! Gewoonweg niet nodig..
Het klinkt als hij er verder mooi schoon uitziet, dat het goed is.
Al heb ik een tijdje terug hier wel iets gehoord over een prop zo groot als een knikker, die helemaal vooraan in de penis zat. Weet iemand dat nog? Ze hadden daar een mooie term voor.
- nancy imka
Yvette nu je het zegt kan ik me het wel herrineren maar waar het nou om ging weet ik ook niet meer. Elvis heeft ook wel eens van dat smeer op zn benen zitten iewl hihi. Dus Desire even schoon maken die handel hihi
-
Iets met boon of niet?
Ja, dat was ik, dat ging om een boon die net vooraan de penis kan zitten. Die kan irritatie opleveren, maar het komt niet vaak voor. Er is dus eens een hele grote boon bij een paard gevonden, iets van de maat van een golfbal of zo, maar dan moet ik even het topic erbij zoeken.
Ik heb wel vaker geholpen leuters te wassen.. Hengsten he..
Deden we gewoon met een spons, met gewone milde douchespul, maar beter is misschien nog babyshampoo.
En lekker soppen maar!!
Ik heb wel vaker geholpen leuters te wassen.. Hengsten he..
Deden we gewoon met een spons, met gewone milde douchespul, maar beter is misschien nog babyshampoo.
En lekker soppen maar!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hier wassen we ook wel met unicura (bacterie dodend) en daarna goed naspoelen met water. Vooral in de koker kan érg veel huidsmeer zitten.
Geluk is de vrucht van intens werk
Danc heeft nooit smeer naast zijn ding maar wel een vies ding, maar Ekdal heeft een schoonding maar wel smeer....
Wat is het stil hier.
Op verzoek van Nancy op hyves
heb ik vandaag Ekdal fotos gemaakt. Het was nog best wel een klus want Ekdal vond de camera erg interessant..stel je nou voor dat het eetbaar is.....
Ekdal staat met dit weer echt te zweten in het land. Danc ook wel maar een stukje minder. De wond gaat ook wel goed naar mijn idee, nog niet helemaal dicht, maar dat moet ook niet want anders kan er eventueel wondvocht niet meer uit. De hechtingen beginnen ook met oplossen en het haar groeit ook al weer...ben benieuwd hoe het er 15 aug uitziet...
En Ekdal gaat al goed richting de 1.41....niet dat hij dat al is,maar als je Danc en Ek naast elkaar ziet staat dan gaat het steeds minder schelen.
Op verzoek van Nancy op hyves

Ekdal staat met dit weer echt te zweten in het land. Danc ook wel maar een stukje minder. De wond gaat ook wel goed naar mijn idee, nog niet helemaal dicht, maar dat moet ook niet want anders kan er eventueel wondvocht niet meer uit. De hechtingen beginnen ook met oplossen en het haar groeit ook al weer...ben benieuwd hoe het er 15 aug uitziet...
En Ekdal gaat al goed richting de 1.41....niet dat hij dat al is,maar als je Danc en Ek naast elkaar ziet staat dan gaat het steeds minder schelen.
Enne ik heb trouwens vakantie 6 weken lang

Inderdaad, ik (onder andere) ben even weinig op FW geweest.
Deze week 2 keer met Justin (kwpn-er) naar de kliniek geweest voor het uitsnijden van een hoefzweer die van boven tot beneden zit. Tegen het hoefbeen aanzit, en al wat bot afgestrorven is, het is nu regureus weggesneden, in de hoop dat de ontsteking niet meer terugkomt na het aangroeien van de hoef.
En erg gruk geweest met de andere paarden, ook het mooie weer speelt denk ik erg mee dat er minder achter de pc gezeten wordt, hahaha.
Het kan dus normaal zijn dat ze soms smeer aan de benen hebben, overgens zijn de kokers wel schoon, maar dat hoort dan dus ook. Bedankt idereen voor alle schoonmaaktips!!!!!!!!!!!!
Gister met Ewald en Eachann met trailer laden geoefend, ik heb ervoor gekozen om het zonder dwang te doen, dus ze zelf het laten uitvinden dat het daarbinnen super leuk is. Ze zijn toch sterker als het daar op aankomt. In de trailer wachtten zowiezo iets lekkers. Eachann, die alles interessant vind, die liep er zo als met de verkoop ook, zo in!! Super knollie!
Ewald vindh et wat spannender, en verstard, we hebben hem lekker eerst aan de laadklep laten ruiken, en rustig wat gestaan, na 10 min, stont hij erop te maaien en zag je aan zijn lichaams hoeding dat hij er wel erg graag in wilde, en ja hoor, ineens uit het niets liep hij er aan een slap touwtje zo in, hopen dat het steeds zo gaat, we zullen zien.
Jeetje Roos, 1.41 al bijna, dat is wel groot hoor! Ewald staat al ff stil, hij hangt nog steeds tussnen de 1.36 en 1.37. Eachann heeft ineens een groeispurt gehad, zo'n 1.34 is hij nu, denk ik. Zal ze weer eens meten, Ahh, als je ze zo in dei trailer zag staan, met die dunne jaarlingenkontjes, wel schattig hoor, Eachann met zijn lage kontje, naast Ewald met zijn lange stelten.
Nancy, houd Imka het nog een beetje met het warme weer, gelukkig is er vanmorgen een buitje gevallen!!
Deze week 2 keer met Justin (kwpn-er) naar de kliniek geweest voor het uitsnijden van een hoefzweer die van boven tot beneden zit. Tegen het hoefbeen aanzit, en al wat bot afgestrorven is, het is nu regureus weggesneden, in de hoop dat de ontsteking niet meer terugkomt na het aangroeien van de hoef.
En erg gruk geweest met de andere paarden, ook het mooie weer speelt denk ik erg mee dat er minder achter de pc gezeten wordt, hahaha.
Het kan dus normaal zijn dat ze soms smeer aan de benen hebben, overgens zijn de kokers wel schoon, maar dat hoort dan dus ook. Bedankt idereen voor alle schoonmaaktips!!!!!!!!!!!!
Gister met Ewald en Eachann met trailer laden geoefend, ik heb ervoor gekozen om het zonder dwang te doen, dus ze zelf het laten uitvinden dat het daarbinnen super leuk is. Ze zijn toch sterker als het daar op aankomt. In de trailer wachtten zowiezo iets lekkers. Eachann, die alles interessant vind, die liep er zo als met de verkoop ook, zo in!! Super knollie!
Ewald vindh et wat spannender, en verstard, we hebben hem lekker eerst aan de laadklep laten ruiken, en rustig wat gestaan, na 10 min, stont hij erop te maaien en zag je aan zijn lichaams hoeding dat hij er wel erg graag in wilde, en ja hoor, ineens uit het niets liep hij er aan een slap touwtje zo in, hopen dat het steeds zo gaat, we zullen zien.
Jeetje Roos, 1.41 al bijna, dat is wel groot hoor! Ewald staat al ff stil, hij hangt nog steeds tussnen de 1.36 en 1.37. Eachann heeft ineens een groeispurt gehad, zo'n 1.34 is hij nu, denk ik. Zal ze weer eens meten, Ahh, als je ze zo in dei trailer zag staan, met die dunne jaarlingenkontjes, wel schattig hoor, Eachann met zijn lage kontje, naast Ewald met zijn lange stelten.
Nancy, houd Imka het nog een beetje met het warme weer, gelukkig is er vanmorgen een buitje gevallen!!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Hier is geen bui gevallen ...
Nou Ekdal is nog geen 1.41, maar gaat wel die richting op. Als ie zo naast Danc staat scheelt het het niet veel meer, dus hij zal zo rond de 1.34 / 135 zijn gok ik

Nou Ekdal is nog geen 1.41, maar gaat wel die richting op. Als ie zo naast Danc staat scheelt het het niet veel meer, dus hij zal zo rond de 1.34 / 135 zijn gok ik
- nancy imka
Maarre Roos waar zijn die foto's dan want ik kan ze hier niet vinden en ook op Hyves staan ze niet....
Ik heb ze ook nog niet geplaatst...ik moet even op zoek naar het kabeltje van de camera...
Loopt Ewald er ook makkelijker in als Eachann er al in staat?? Scheelt misschien ook wel wat..
Maar fijn dat ze het zo braaf doen!!
Ben wel benieuwd naar foto's van Ekdal!!
Maar fijn dat ze het zo braaf doen!!
Ben wel benieuwd naar foto's van Ekdal!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Moet nog steeds op zoek naar het kabeltje en was net in slaap gevallen....echt erg ...
Ik denk dat de fotos pas morgen komen, misschien dat ik dan ook wat nieuwe kan maken...

Ik denk dat de fotos pas morgen komen, misschien dat ik dan ook wat nieuwe kan maken...
Elvis heeft inderdaad ook weleens van dat smeer op ze benen maar was het eraf en verder ziet alles er schoon uit!
We zijn de paardjes lekker aan het afspoelen met dat warme weer leren ze gelijk stil staan onder het afspuiten.Elvis vind alles prima,hij vind het ook erg leuk als je het water op ze lippen spuit lekker er naar happen enzo
.In het land speelt hij met een stuk afgeknipte slang,hij vermaakt zich altijd prima.Ondank het warme weer.
Fijn dat het trailer laden zo goed gegaan is,geeft vast wel weer een leuk gevoel als zoiets beetje vlotjes verloopt.Jeetje Justin had een behoorlijke zweer dan,ik hoop ook voor je dat de ellende dan weg blijft.heb zelf meegemaakt hoe vervelend hoefzweren zijn jakkes!
Ekdal word al een flinke jongen,zal van de week ook weer is gaan meten.We hebben nu een echte meetstok met die rolmaten gaat het nooit echt precies.
En nanc plaats jij anders de foto's maar,voor ik ze heb duurt het weer ff.
We zijn de paardjes lekker aan het afspoelen met dat warme weer leren ze gelijk stil staan onder het afspuiten.Elvis vind alles prima,hij vind het ook erg leuk als je het water op ze lippen spuit lekker er naar happen enzo

Fijn dat het trailer laden zo goed gegaan is,geeft vast wel weer een leuk gevoel als zoiets beetje vlotjes verloopt.Jeetje Justin had een behoorlijke zweer dan,ik hoop ook voor je dat de ellende dan weg blijft.heb zelf meegemaakt hoe vervelend hoefzweren zijn jakkes!
Ekdal word al een flinke jongen,zal van de week ook weer is gaan meten.We hebben nu een echte meetstok met die rolmaten gaat het nooit echt precies.
En nanc plaats jij anders de foto's maar,voor ik ze heb duurt het weer ff.
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Deed hij hier ook altijd, het is net een jonge hond.. Misschien kun je hem leren apporteren, hihi..Elvis heeft inderdaad ook weleens van dat smeer op ze benen maar was het eraf en verder ziet alles er schoon uit!
We zijn de paardjes lekker aan het afspoelen met dat warme weer leren ze gelijk stil staan onder het afspuiten.Elvis vind alles prima,hij vind het ook erg leuk als je het water op ze lippen spuit lekker er naar happen enzo .In het land speelt hij met een stuk afgeknipte slang,hij vermaakt zich altijd prima.Ondank het warme weer.
Hij was altijd bezig met takken, stokken en de waterslang, hihi..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Roos, Hihi, zo bedoel je het, ok.
Elvis, ja, een behoorlijke zweer, vorig jaar 10 dagen met een einschuss been op de kliniek gestaan, de zweer helemaal uitgesneden. Is nu na een maand of tien weer goed, reed weer een paar maanden en alles top. Tot even geleden het weer losbarste, er heeft zich waarschijnlijk toch weer vuil in genesteld, balen!! Het is dan ook wel een hele zweer hoor (vorig jaar ook), het is een heel kanaal van de kroonrand tot aan de zool.
Elvis, ja, een behoorlijke zweer, vorig jaar 10 dagen met een einschuss been op de kliniek gestaan, de zweer helemaal uitgesneden. Is nu na een maand of tien weer goed, reed weer een paar maanden en alles top. Tot even geleden het weer losbarste, er heeft zich waarschijnlijk toch weer vuil in genesteld, balen!! Het is dan ook wel een hele zweer hoor (vorig jaar ook), het is een heel kanaal van de kroonrand tot aan de zool.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Het is soms echt een gedoe met de paardjes. Ik heb rekening 1 al binnen van de dierenarts en laat ik het zo zeggen....had ik veel leuke dingen van kunnen doen. Nu rekening 2 nog van de operatie...
Hoop echt dat die wond het laatste is wat Ekdal ooit krijgt, want ben er nu wel een beetje klaar mee. Ondertussen had ik qua besteed geld al een weiland vol fjorden kunnen hebben...
Ik heb ook geen echte meetstok hoor, maar Danc is gemeten door van Bon en zo op het oog is al flink
Ik ga zo eerst het konijn verschonen, daarna stofzuigen en dweilen*ja lekker met dit weer NOT*en daarna ga ik jullie verblijden met Ekdal en Dancer fotos
Hoop echt dat die wond het laatste is wat Ekdal ooit krijgt, want ben er nu wel een beetje klaar mee. Ondertussen had ik qua besteed geld al een weiland vol fjorden kunnen hebben...

Ik heb ook geen echte meetstok hoor, maar Danc is gemeten door van Bon en zo op het oog is al flink

Ik ga zo eerst het konijn verschonen, daarna stofzuigen en dweilen*ja lekker met dit weer NOT*en daarna ga ik jullie verblijden met Ekdal en Dancer fotos
- nancy imka
Zo zo Roos dan zijn ze snel met het sturen van de rekening! Ik heb Imka toen laten opereren en daar had ik ook aardig wat fjordjes van kunnen kopen. Maar goed ze is het me dubbel en dwars waard!