Het A-tjes topic deel 2!
-
vandaag was Karev kinder pony! ik had geen zin om te rijden, maar bollie moest wel even bewegen, dus wat doe je dan?
Juist dan strik je het 9-jarige dochtertje van de staleigenaar! Smile van oor tot oor toen ik vroeg of ze een echte les op Karev wou rijden(ze rijdt zelf ook, heeft een welshje, dus ze kan het wel).
Bollie opgezadelt en voor de safe ff gelongeerd, was niet nodig, haha, Laure erop, en gaan. Figuren gereden, stappen, draven en zelfs gegallopeerd. Laure vroeg of Karev ook net zo snel ging in galop als haar eigen pony.Dus toen zei ik, dan moet je dat even proberen, en hup, beentjes eraan en galop. Karev snapte het eerst niet zo goed, haar beentjes kwamen net onder het zweetblad uit, maar na een paar x goed drijven gingen ze, en wat mij niet lukt, lukte haar wel: RECHTERGALOP! hoe bestaat het.
Ik ben trots op mijn bollie die super braaf was!
Juist dan strik je het 9-jarige dochtertje van de staleigenaar! Smile van oor tot oor toen ik vroeg of ze een echte les op Karev wou rijden(ze rijdt zelf ook, heeft een welshje, dus ze kan het wel).
Bollie opgezadelt en voor de safe ff gelongeerd, was niet nodig, haha, Laure erop, en gaan. Figuren gereden, stappen, draven en zelfs gegallopeerd. Laure vroeg of Karev ook net zo snel ging in galop als haar eigen pony.Dus toen zei ik, dan moet je dat even proberen, en hup, beentjes eraan en galop. Karev snapte het eerst niet zo goed, haar beentjes kwamen net onder het zweetblad uit, maar na een paar x goed drijven gingen ze, en wat mij niet lukt, lukte haar wel: RECHTERGALOP! hoe bestaat het.
Ik ben trots op mijn bollie die super braaf was!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
haha leuk tamara! grappig dat ze bij haar wel in de rechtegalop ging
ze kan het dus wel haha
met arin gaat het helaas minder, ik heb nu eindelijk mijn zadel en hoofdstel, maar meneer loopt nu dus onregelmatig onder het zadel & met longeren, best sneu want hij doet zo zijn best.
maar meteen afgestapt, en even overlegd met stalgenoten, aangezien onse VA op vakantie is, heb ik besloten om een osteopaat erbij te halen. over 2 weken heeft ze een plekkie, en tot die tijd staat hij vrij te zijn op het land. wel stappen we regelmatig even buiten op de weg.
het is me ook opgevallen dat hij de laatste 3 weken ook in het land scheef galopeerd.
erger dan normaal in elk geval.
ook loopt hij altijd met zijn hoofd in "dressuur" houding, ook los in de wei etc.
best kans dus dat het in zijn rug zit, zijn benen zelf zijn namelijk niet warm, dik, gevoelig of zo, en hij loopt alleen onregelmatig in de bak..
onze bak is ook erg zwaar.
ik hoop dat ze wat kan vinden, en tot die tijd is het even aankijken.

met arin gaat het helaas minder, ik heb nu eindelijk mijn zadel en hoofdstel, maar meneer loopt nu dus onregelmatig onder het zadel & met longeren, best sneu want hij doet zo zijn best.
maar meteen afgestapt, en even overlegd met stalgenoten, aangezien onse VA op vakantie is, heb ik besloten om een osteopaat erbij te halen. over 2 weken heeft ze een plekkie, en tot die tijd staat hij vrij te zijn op het land. wel stappen we regelmatig even buiten op de weg.
het is me ook opgevallen dat hij de laatste 3 weken ook in het land scheef galopeerd.
erger dan normaal in elk geval.
ook loopt hij altijd met zijn hoofd in "dressuur" houding, ook los in de wei etc.
best kans dus dat het in zijn rug zit, zijn benen zelf zijn namelijk niet warm, dik, gevoelig of zo, en hij loopt alleen onregelmatig in de bak..
onze bak is ook erg zwaar.

ik hoop dat ze wat kan vinden, en tot die tijd is het even aankijken.
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ik heb met Annelisa vandaag voor het eerst een stukje over het zandpad gereden
Zou dat eigenlijk een keer met Douwina erbij gaan doen, maar ze was zo braaf dat ik het wel aandurfde. We moesten een auto met een paar vissers voorbij, keek ze wel naar, maar ze stapte netjes door. Toen we weer terug gingen, stoof ze even weg. Maar ik had haar ook zo weer rustig 
Het wordt wel wat met d'r

Het wordt wel wat met d'r

- Senna&Cajra
wat eten jullie a-tjes nu? omdat er een aantal flink aan de maat zijn
qua omvang.
Karev staat van 11 tot 6 op de wei, krijgt s'morgens een handje biks en wat hooi, klein plukje, en sávonds een halve pavo koek en een handje biks, en een plukje hooi. verder doen we 4x per week wat aan de conditie, maar ze blijft aan de maat

qua omvang.
Karev staat van 11 tot 6 op de wei, krijgt s'morgens een handje biks en wat hooi, klein plukje, en sávonds een halve pavo koek en een handje biks, en een plukje hooi. verder doen we 4x per week wat aan de conditie, maar ze blijft aan de maat

als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Foto ?rosalie schreef:het ziet er ook een beetje vreemd uit nu.

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Thessa Keizer
Aike staat overdag ook op de wei, eet voordat hij het land op gaat een 1/2 kilo biks en een pluk kuil, dan eet hij als hij aan het eind van de middag terug komt op stal ook weer een 1/2 kilo biks en een pluk kuil, later op de avond krijgt hij nog een 1/2 kilo muesli. Op het land staat trouwens niet zo heel veel meer hoor. Aike eet dus eigenlijk maar een 1/2 kilo biks per dag minder nu ze op het land staan.
Groetjes Thessa en Aike
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Foto van gisteren: (Arisca)

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Ik kom even melden dat mijn nieuwe liefde ook een A-tje is

Het is dan wel volgens de belgische telling, dus ze is 9 jaar. Het is een halfzus van Bidonja (zelfde moeder).
Na 2 dagen intensiever bezig zijn staat ze me al op te wachten aan de draad en word ik verwelkomd met een hinnik.
A'tjes rules

Het is dan wel volgens de belgische telling, dus ze is 9 jaar. Het is een halfzus van Bidonja (zelfde moeder).
Na 2 dagen intensiever bezig zijn staat ze me al op te wachten aan de draad en word ik verwelkomd met een hinnik.
A'tjes rules

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Hier even een foto:

Ik vind haar niet de allermooiste, maar ze heeft wel iets. Op bepaalde momenten is het echt helemaal Bidonja ook
Gisteren heb ik aan de lange lijnen gewerkt, dat pakte ze supergoed op! (het is alweer 6 jaar geleden dat ze de beste nationale werkproef aflegde)
Ze heeft trouwens ook een mooie maat, 1.49m

Ik vind haar niet de allermooiste, maar ze heeft wel iets. Op bepaalde momenten is het echt helemaal Bidonja ook

Gisteren heb ik aan de lange lijnen gewerkt, dat pakte ze supergoed op! (het is alweer 6 jaar geleden dat ze de beste nationale werkproef aflegde)
Ze heeft trouwens ook een mooie maat, 1.49m
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.