Foto's volgen nog, ik ben druk druk druk pff
Na morgen eindelijk vakantie!
Aria_zz schreef:Wat een sneeuwhappers hier, bij ons gelukkig nog niet gezien, wel veel sneeuw rollen, dat blijkt ook leuk te zijn.
Ook van mij een zalig kerst voor iedereen!!
Nou he ?! Wow.. breed al zeg die manen kamJilly schreef:Heerlijk, het winterzonnetje bij Cindy op de snoet (ohhh die manen van Garfield!! Ga je ze laten groeien?)
Zo wat is Celony breed zeg, hij moet behalve de buik niet onderdoen voor z'n moeke hihi
Hay heeft vandaag lekker een paar uur buiten in het zonnetje gelopen met paard van stalgenootjes. Veel actie zat er niet in, maar hij genoot er overduidelijk van...
Ik ga me zo laten pijnigen bij schoonzusje (benen waxen) en dan op naar de 2 volgende kerstfeestjes!
Haha, hij is echt het meest identiek aan mama van al haar kinderen. Hoe vaak Jeroen in het donker 's avonds niet de verkeerde aan het halster heeft om binnen te zetten. Meline en Fendora gaan altijd als eerste samen en daarna Celoon en Djambo. Het gebeurt regelmatig dat hij de halsters om heeft en het land uit wil (of er soms al uit is) en dan tot de ontdekking komt Celoon aan het haster hangt in plaats van Meline, hihi.Viv schreef:Hihi ik dacht bij de eerste foto, wie is wie nou.... tot ik de buikjes vergeleek hahahaa.