Sneller dan gedacht: C-tjes topic deel 8!
Re: Sneller dan gedacht: C-tjes topic deel 8!
Ik heb een adviesje nodig.
Corner kwijlt als een boxer tijdens het rijden,het groene gras dat sijpelt langs zijn wangen ,
en ook belonings brokjes kwijlt hij eruit.
ik heb een gebroken bitje met zo,n plat stukje in het midden,zou ik dan is een enkel
gebroken bitje moeten proberen?
Corner kwijlt als een boxer tijdens het rijden,het groene gras dat sijpelt langs zijn wangen ,
en ook belonings brokjes kwijlt hij eruit.
ik heb een gebroken bitje met zo,n plat stukje in het midden,zou ik dan is een enkel
gebroken bitje moeten proberen?
Kwijlt hij draden of sopt hij slagroom?:P

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Geef je hem iets te eten met bit in? En van welk metaal is je bit? Heb je een aurigaan, koper, rvs of kunststof bit? Past je bit goed? Is die niet te dik?

Gewoon geen brokjes/snoepjes meer geven met bit in, nergens voor nodig en kan zelfs gaan schuren op de lagen.
Ctje hier staat met een dikke poot sinds zaterdag. Zal ze eigen wel verdraaid hebben ofzo. Vanaaf even kijken hoe hij loopt, zou les hebben maar .... (En andy is er zoals verwacht eigenwijs gewoon mee gaan mennen
)
Ctje hier staat met een dikke poot sinds zaterdag. Zal ze eigen wel verdraaid hebben ofzo. Vanaaf even kijken hoe hij loopt, zou les hebben maar .... (En andy is er zoals verwacht eigenwijs gewoon mee gaan mennen

Zo, ik ben ook weer boven water
heb een heel leuk weekendje gehad in Limburg, hebben ruim 80 km gereden!
Was wel even een teleurstelling dat Limburg niet helemaal bos en gezellige zandpaadjes zijn, we hebben vorig jaar gewoon geluk gehad denk ik. We hebben véél te veel steenpaadjes gehad (erg leuk met een paard op blote voeten!) en hele stukken door dorpen, langs drukke wegen enz. Zo kom ik ook wel een 550 km ruiterroutes
Maar goed, 't was een leuke ervaring en Hay vond het allemaal wel gezellig naast de koeien en op pad met 't vriendinnetje.

Was wel even een teleurstelling dat Limburg niet helemaal bos en gezellige zandpaadjes zijn, we hebben vorig jaar gewoon geluk gehad denk ik. We hebben véél te veel steenpaadjes gehad (erg leuk met een paard op blote voeten!) en hele stukken door dorpen, langs drukke wegen enz. Zo kom ik ook wel een 550 km ruiterroutes

Maar goed, 't was een leuke ervaring en Hay vond het allemaal wel gezellig naast de koeien en op pad met 't vriendinnetje.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Jaaah daar is ze weer... ben je ook nog door beekjes geweest of kon dat niet daar?
Pootje hier was al wat dunner en niet meer warm en hij liep er prima mee dus rustig lesje gehad. Houding en zitles, pffff was weer vermoeiend hihihi.
Pootje hier was al wat dunner en niet meer warm en hij liep er prima mee dus rustig lesje gehad. Houding en zitles, pffff was weer vermoeiend hihihi.
Viv fijn dat zijn been niet meer dik en warm is !!! , nou houding en zitles is echt super vermoeind idd ik moet er ook weer aan gaan geloven
Fijn dat Cadiz zijn been weer beter is Viv!
Klinkt als een prima weekendje weg Jilly!
Super dat Hay zo braaf was.
Ik zou Corner eigenlijk ook gewoon geen eten meer geven met het bit in...
Klinkt als een prima weekendje weg Jilly!
Super dat Hay zo braaf was.

Ik zou Corner eigenlijk ook gewoon geen eten meer geven met het bit in...

Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Hij heeft vanavond idd niet gekwijld.
Les vanavond ging weer een sprongetje vooruit.
Met longeren was hij superbraaf,en het lessen was ook om over naar huis te schrijven.
Fran mag blijven
Hier een foto van vanavond,,zadel ligt iets te hoog hier.

Hij heeft nu niet veel kuif(prikkeldraad)en de staart is ook niet echt vol.
straks weer terug naar een ander weiland.
Les vanavond ging weer een sprongetje vooruit.
Met longeren was hij superbraaf,en het lessen was ook om over naar huis te schrijven.
Fran mag blijven

Hier een foto van vanavond,,zadel ligt iets te hoog hier.

Hij heeft nu niet veel kuif(prikkeldraad)en de staart is ook niet echt vol.
straks weer terug naar een ander weiland.
Oh hier staat nog veel gras hoor, op mn vorige stal stond nog minder en wat er stond was verbrand door de zon 
Ben benieuwd hoe pootje er vandaag uit ziet. Gister heeft Andy gewandeld over het harde met hem (ik had cursus).

Ben benieuwd hoe pootje er vandaag uit ziet. Gister heeft Andy gewandeld over het harde met hem (ik had cursus).
Het lijkt achterover te liggen, dat kan wijzen op een te krappe boom. Even goed kijken hoe het ligt als je het een stuk naar achteren legt (ligt nu ook op de schouder).ing-1970 schreef:Hier een foto van vanavond,,zadel ligt iets te hoog hier.
![]()
Cosimo lijkt uit zijn puberteit te zijn geraakt. Wat is dat dier braaf momenteel

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Hier vel de pubertijd vandaag ook wel mee, ze was weer een engeltje bij de hoefsmid en hij vindt het geen probleem om er in het voorjaar een ijzertje onder te meppen zodra ze meer voor de kar kan.
Toen Orion aan de beurt was heeft ze wel als een mager speenvarken lopen blèren omdat we binnen stonden vanwege de regen.
Had vandaag graag willen rijden maar heb weer een 'ik-ben-moe-dag' en ze staan nu dus lekker op de wei. Hopen dat ze vandaag alleen de achterste akker mais leeg halen, zodra ze hier om de wei en de bak heen gaan hakselen zet ik ze liever een dagje op stal (of in de bak met fototoestel in de aanslag)
Toen Orion aan de beurt was heeft ze wel als een mager speenvarken lopen blèren omdat we binnen stonden vanwege de regen.
Had vandaag graag willen rijden maar heb weer een 'ik-ben-moe-dag' en ze staan nu dus lekker op de wei. Hopen dat ze vandaag alleen de achterste akker mais leeg halen, zodra ze hier om de wei en de bak heen gaan hakselen zet ik ze liever een dagje op stal (of in de bak met fototoestel in de aanslag)

Ing knappe fjord heb je zeg !!! , je zadel ligt inderdaad tever op zijn schoft.
Ja ik weet,fouwtje van mij,Fran wees me er ook al op.
Maar normaal ligt hij wel goed dus,anders had ik dat wel gehoord van haar.
Maar normaal ligt hij wel goed dus,anders had ik dat wel gehoord van haar.
Leuk plaatje Inge. Fijn dat jullie steeds een stapje vooruit gaan.
@ Jilly, flink wat kilometers gemaak! Ook erg leuk om te doen lijkt me; met je paard op vakantie.
Ga ik ook nog eens doen
Vrijdagmiddag komt de tandarts voor Castor... ooooh ben zo benieuwd hoe dat uit gaat pakken..
Hoop dat de tandarts een beetje met een drammerige fjord om kan gaan. Meestal als meneertje iets zat is laat hij dat wel even merken.
Als je dan maar weer even heel streng tegen hem zegt dat dat niet mag is het ook vaak wel weer over, maar dan heeft hij het dus eerst al wel even goed laten merken.
Ik vind het best spannend hoe Castor gaat reageren op een klem in zijn mond. Bijten zal hij dan in ieder geval niet
Ik zit wel echt te popelen dat zijn gebit eens nagekeken gaat worden. Heb steeds meer het idee dat er iets niet helemaal lekker zit. Misschien zijn wolftandjes. Tja ik vind het gewoon spannend
@ Jilly, flink wat kilometers gemaak! Ook erg leuk om te doen lijkt me; met je paard op vakantie.
Ga ik ook nog eens doen

Vrijdagmiddag komt de tandarts voor Castor... ooooh ben zo benieuwd hoe dat uit gaat pakken..
Hoop dat de tandarts een beetje met een drammerige fjord om kan gaan. Meestal als meneertje iets zat is laat hij dat wel even merken.
Als je dan maar weer even heel streng tegen hem zegt dat dat niet mag is het ook vaak wel weer over, maar dan heeft hij het dus eerst al wel even goed laten merken.
Ik vind het best spannend hoe Castor gaat reageren op een klem in zijn mond. Bijten zal hij dan in ieder geval niet

Ik zit wel echt te popelen dat zijn gebit eens nagekeken gaat worden. Heb steeds meer het idee dat er iets niet helemaal lekker zit. Misschien zijn wolftandjes. Tja ik vind het gewoon spannend

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Zijn ze bij jullie al aan het hakselen dan, dat is toch pas over een twee weken ofzo aan de orde..Orion1996 schreef: Had vandaag graag willen rijden maar heb weer een 'ik-ben-moe-dag' en ze staan nu dus lekker op de wei. Hopen dat ze vandaag alleen de achterste akker mais leeg halen, zodra ze hier om de wei en de bak heen gaan hakselen zet ik ze liever een dagje op stal (of in de bak met fototoestel in de aanslag)
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gister weer lekker rondje gewandeld en stukje gedraafd om te kijken hoe hij liep. Nou prima hoor ondanks dat zn been nog steeds niet je van het is. Toch fkes in de gaten houden.
Oh, William had gisteren Coentje buiten gezet en die heeft echt lopen stieren met het paard van de buurman.
En die van de buurman die gaat graven als hij stress heeft dus hij begon en Coen dacht dat hij dat ook wel kon.
Die had werkelijk een gat gegraven waar hij met zijn hele voorbenen in verdween.
toen heb ik hem toch maar even zelf binnen gezet, straks zit hij in china.
Af en toe is het net een varken.
En die van de buurman die gaat graven als hij stress heeft dus hij begon en Coen dacht dat hij dat ook wel kon.
Die had werkelijk een gat gegraven waar hij met zijn hele voorbenen in verdween.
toen heb ik hem toch maar even zelf binnen gezet, straks zit hij in china.
Af en toe is het net een varken.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Whahaha gekke Coen!!!
Ik heb gister met "mijn" inrij-C'tje in de plassen gespeeld..
Het hinderde hem niks!
Zaterdag ga ik er voor het eerst op!
Hij doet het super goed!
Wat een heerlijk dier zeg.. enorm
Ik heb gister met "mijn" inrij-C'tje in de plassen gespeeld..
Het hinderde hem niks!
Zaterdag ga ik er voor het eerst op!
Hij doet het super goed!
Wat een heerlijk dier zeg.. enorm