B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??
- kristelhans
Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??
Jaaa ik kan ze zien..ga er morgen wel even een leuk topic van maken! Thanks Marleen!
- kristelhans
jeehjj!

Knappe gymnastiek Beer! Verslagje staat in Pics Plaza!

Knappe gymnastiek Beer! Verslagje staat in Pics Plaza!
Leuke foto's Kristel! Fijn dat het zo gezellig was met Marleen.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Ja ik vind de foto's ook erg geslaagd! En het was echt heel gezellig! Zo grappig hoe verschillend paarden kunnen zijn..vooral als je er van de buitenkant, voor leken dan, hetzelfde uit zien!
Haha die foto is inderdaad echt superleuk, ook de enige die ik precies op het goede moment kon maken... Stom fototoestel! Beer heeft echt talent, ik ben benieuwd wat hij over een tijdje allemaal wel niet kan 
Ja hij is een totaaaaaal ander paard dan Benthe, wel erg grappig om te zien.
Ik kom snel weer langs en jij moet ook langs komen om mij te leren grondwerken!!

Ja hij is een totaaaaaal ander paard dan Benthe, wel erg grappig om te zien.
Ik kom snel weer langs en jij moet ook langs komen om mij te leren grondwerken!!
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- kristelhans
Hahaa! Ik kom wel een keer langs daar! Tis best vlakbij dus we kunnen wel een middagje freestylen en grondwerken! De man smste me net dat het boek van VD binnen is!
Leuk Kristel! Dus dat wordt avonden lezen en oefenen?
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
heej tijdje geleden dat ik nog eens iets gepost heb
ik heb not in pics een topic geopend van onze fjordsels in sneeuw
ben er even uit geweest door de feesten en omdat ik vorige week zondag (niet gisteren 3/1/10) een miskraam heb gedaan en er een serieuze slag door heb gekregen
ik heb not in pics een topic geopend van onze fjordsels in sneeuw
ben er even uit geweest door de feesten en omdat ik vorige week zondag (niet gisteren 3/1/10) een miskraam heb gedaan en er een serieuze slag door heb gekregen
- kristelhans
Oh jeetje wat erg! Wat heftig zeg..hoe voel je je nu? Snap als je er niet teveel over kwijt wil hoor...
Oh wat een verschrikkelijk nieuws... Wat vreselijk voor je! Ik kan me voorstellen dat je daar serieus van slag door bent. Sterkte zeg! 

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
ik begin er nu bovenop te komen
maar vorige week deze tijd liep ik echt maar kwakkel rond, woensdag kon ik zelfs niet meer degelijk verder den op men werk (ik werk in het UZBrussel, ben daar ook op controle geweest omdat ik wist dat er iets scheelde)
had zondags een bloeding terwijl ik normaal de dag erna (als er niets geweest was) een zwangerschapstest zou doen (niet echt meer nodig)
het jammere is dat ik al een goede week doorhad dat ik zwanger was omdat ik iedere namiddag misselijk werd en zo (had dit bij men eerste zwangerschap ook), maar ik wou gewoon wachten tot na het kerstfeest ...
maar vorige week deze tijd liep ik echt maar kwakkel rond, woensdag kon ik zelfs niet meer degelijk verder den op men werk (ik werk in het UZBrussel, ben daar ook op controle geweest omdat ik wist dat er iets scheelde)
had zondags een bloeding terwijl ik normaal de dag erna (als er niets geweest was) een zwangerschapstest zou doen (niet echt meer nodig)
het jammere is dat ik al een goede week doorhad dat ik zwanger was omdat ik iedere namiddag misselijk werd en zo (had dit bij men eerste zwangerschap ook), maar ik wou gewoon wachten tot na het kerstfeest ...
- kristelhans
Jeetje dat is nogal wat zeg...ik kan me niet verplaatsen in je maar ik wens je veel kracht bij het er bovenop komen...
Wat een rot nieuws Sofie! Heel veel sterkte de komende tijd. 

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Nou ik heb de leerlingen aan het werk..ze zijn aan het muiten door allemaal hun boek te zijn 'vergeten'
. Sukkels, ik heb altijd een plan B..schrijf een Engels opstel over de kerstvakantie en draag dit voor aan het einde van de les! Hahaa!

lol
lig kreupel
ik ben aan het mailen dat we mss zaterdag om een testzadel gaan van barefoot, de arizona limited edition amber
we zouden het zadel dan eerst een week kunnen proberen om dan mss tot een koop over te gaan, men vriend wilt geen 2e hands zadels overnemen zolang hij dat zadel niet eerst eens gevoeld heeft in het echt.
is een vriendelijke vrouw die van barefoot, heel vriendelijk, snel antwoord

lig kreupel

ik ben aan het mailen dat we mss zaterdag om een testzadel gaan van barefoot, de arizona limited edition amber
we zouden het zadel dan eerst een week kunnen proberen om dan mss tot een koop over te gaan, men vriend wilt geen 2e hands zadels overnemen zolang hij dat zadel niet eerst eens gevoeld heeft in het echt.
is een vriendelijke vrouw die van barefoot, heel vriendelijk, snel antwoord
- kristelhans
Ha wat leuk! Hier in NL kun je idd ook een week een zadel op test uitproberen..erg fijn dat ze dat doen! Ik wilde een tweedehands om te kijken of ik het echt fijn vond..ja dus en mijn volgende nieuw zadel wordt misschien ook wel weer een boomloos zadel..Beer doet het zo goed en ik vind het lekker rijden..
Heel veel plezier met het testzadel en wel even laten weten hoe het ging!
Ligt er in Belgie nu ook nog zoveel sneeuw?
Heel veel plezier met het testzadel en wel even laten weten hoe het ging!
Ligt er in Belgie nu ook nog zoveel sneeuw?
hie ligt er een 3cm, dus niet zoveel als bij jullie
en dat is al veel te veel
en dat is al veel te veel

Hoe is het met de engelse opstellen gegaan Kristel? Allemaal braaf voorgedragen?
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Ja ze waren heel braaf! Allemaal hebben ze het gedaan en maar 1 huiler! 

Leuke foto's Kristel, mooi dat het zo gezellig was!
Wat erg Keandra, sterkte..
Gisteren weer even bij Basco geweest, menn die begint praatjes te krijgen, halloow hee..
Met de oren in de nak achter de rest aanvliegen, steeds de andere paarden bijten, en als je niet uitkijkt kan je ook nog wel een trap verwachten..
Kan natuurlijk een slechte dag geweest zijn, 'hoop ik', maar sjongejonge wat was die vervelend, tegen mij was hij daarentegen de gewone Basco, nergens last van.. maargoed, ik hou het er maar op dat meneer het weer zat is en wel graag wat wil doen.
Na aanleiding van Kristel's foto's bedacht ik me dat ik ook nog eens foto's moet maken van Basco's trucjes, hier een foto van zijn spaanse pas en van de buiging.

Wat erg Keandra, sterkte..

Gisteren weer even bij Basco geweest, menn die begint praatjes te krijgen, halloow hee..
Met de oren in de nak achter de rest aanvliegen, steeds de andere paarden bijten, en als je niet uitkijkt kan je ook nog wel een trap verwachten..
Kan natuurlijk een slechte dag geweest zijn, 'hoop ik', maar sjongejonge wat was die vervelend, tegen mij was hij daarentegen de gewone Basco, nergens last van.. maargoed, ik hou het er maar op dat meneer het weer zat is en wel graag wat wil doen.

Na aanleiding van Kristel's foto's bedacht ik me dat ik ook nog eens foto's moet maken van Basco's trucjes, hier een foto van zijn spaanse pas en van de buiging.