Gelukkig vergeven paarden je ook weer vrij snel..roos schreef:Ja idd het kan ook van de ketting komen hoor..daar hebben jullie gelijk in. Ik ben er voorzichtig mee hoor, misschien idd dat hij ervan schrok...zal er op letten! Fouten maken is gelukkig menselijk.
Ik ben Danc gewend..die kan je soms een ruk geven van hier tot...en dat heeft weinig effect...
Ik heb dat ook wel hoor, even omschakelen, hihi..
@ Nancy, volgende keer even om denken dat ze netjes staat!! Op de eerste foto staat ze te veel naar voren en op de tweede foto staat ze van achter te gestrekt.. Ik denk dat je het later leuker gaat vinden als je een nette foto hebt, gewoon voor het overzicht!!
@ Daphne, gewoon net als bij de knipdag. Of lukte dat bij Ewald niet?
Tips, niet de hele tijd opnieuw aanlopen, gewoon voor de klep zetten en dan geen pas weer van de klep weg, je ziet wel mensen honderd keer opnieuw aan komen lopen met het paard, maar daar is een fjord echt te slim voor!! Een longeerlijn eraan, de die om de voorbuis en die strak houden!! Desnoods ook nog een keer achter de kont langs.
Pas belonen als ze daarwerkelijk vast en helemaal in de trailer staan!!
Ik verwacht van Eachann eigenlijk weinig problemen met het trailerladen, daar was hij niet echt moeilijk in te krijgen, al kan hij nu zijn kleine kontje natuurlijk een keer in de krib gooien..
We hebben laatst in Vene een spektakel gehad.. Dat meisje had echt niet door dat die pony haar onwijs in de maling zat te nemen..
Flower, mijn E'tje, en Fjella zijn vriendjes geworden, ze staan vanaf vandaag bij elkaar en staan al lekker te schurken en te doen!! Heerlijk gezicht!!