Het A-tjes topic deel 2!
Karev is ook niet de slankste... hoewel ze eigelijk al best wat werk verricht. zowieso 3x per week rijden min. een half uur. Maar betrapte me er laatst op dat ze dan ook niet veel doet zeg maar, ze wordt niet nat van zweet. Dus gister even gelongeerd, puur voor het trainen van de vetrollen, haha. Ik heb besloten dat ze wel wat intensiever mag lopen, en danniet qua oefeningen , dat het lastig wordt in het koppie, maar meer draven, en aan de lijn werken.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
-
ff een update-je
die 2 **** bij mij op stal, gaan ergens anders heen!!! yeah!!
de stal eigenaar heft met iedereen gepraat omdat dat natuurlijk niet kon, hoe wij zijn behandeld.
nu hebben die 2 om naar een andere stal te gaan.
ze zeggen dat ze daar meer kunnen buitenrijden, en dat ze al lang weg wilde, en dat dit de druppel was!! nou ik ben blij!
de stal eigenaar heft met iedereen gepraat omdat dat natuurlijk niet kon, hoe wij zijn behandeld.
ze zeggen dat ze daar meer kunnen buitenrijden, en dat ze al lang weg wilde, en dat dit de druppel was!! nou ik ben blij!
Azalie :: Isabeau
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Annelisa is behoorlijk vet momenteel
Die heeft een tijdje met Damaris op het hoge gras gestaan. Dus die staat sinds vandaag weer thuis, mocht Woudientje d'r taak overnemen.
Rijden ging super vandaag. Ze was wel erg ongeconcentreerd vanwege de vliegen, dus vaak stil staan en met d'r koppie zwaaien. Maar verder ging 't prima. Op een gegeven moment zat er zelfs wat pit in. Ook nog een galopje gedaan met hulp van Douwina
Kijken of we volgend weekend even het zandpad op kunnen (met touwtje eraan natuurlijk).
Af en toe hebben we nog wel wat miscommunicaties, maar ik merk iedere keer dat er weer vooruitgang in zit

Rijden ging super vandaag. Ze was wel erg ongeconcentreerd vanwege de vliegen, dus vaak stil staan en met d'r koppie zwaaien. Maar verder ging 't prima. Op een gegeven moment zat er zelfs wat pit in. Ook nog een galopje gedaan met hulp van Douwina

Af en toe hebben we nog wel wat miscommunicaties, maar ik merk iedere keer dat er weer vooruitgang in zit

Zelfs Alco heeft vandaag iets gedaan.
Ik heb hem geknipt en weer eens gelongeerd.
Het gaat nu toch echt eens tijd worden.
Kom Clau, geef je zelf een schop onder je kont en ga aan de gang met Allie.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- nientje_pjotr
- Contacteer:
@ Fabienne; Super!! straks gebak om het te vieren
Het zal je dag wel goed gemaakt hebben!
Akes gaat goed.
Mag nog wat ronder,maar dat komt met de tijd wel.
Hij ziet er nu al stukken beter uit!
Vandaag weer gesprongen,zal zo bij 'A-tjes onder het zadel' wat plaatsen.
Peter heeft zelfs een filmpje gemaakt

Het zal je dag wel goed gemaakt hebben!
Akes gaat goed.
Mag nog wat ronder,maar dat komt met de tijd wel.
Hij ziet er nu al stukken beter uit!
Vandaag weer gesprongen,zal zo bij 'A-tjes onder het zadel' wat plaatsen.
Peter heeft zelfs een filmpje gemaakt

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Hey Fab, dat is super nieuws.Fabienne-Fotografie schreef:ff een update-je
Het waren ook 2 achterlijke meiden.
Met nogeens zo achterlijke opmerkingen.
Lekker rust.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Thessa Keizer
hihi, hoe vaak heb je dat al gezegd?claudia schreef:Zelfs Alco heeft vandaag iets gedaan.

als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Te vaak.Tamara schreef:hihi, hoe vaak heb je dat al gezegd?claudia schreef:Zelfs Alco heeft vandaag iets gedaan.

Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
vandaag gereden op arin met het nieuwe hoofdstel en zadel, in het begin maakte hij een aantal bokkensprongen
maar ach arin is klein dus die stellen niet veel voor al was het uit al zijn kracht
hij is erg aan het kloten nu, steeds dwars de andere kant op willen rennen etc. dus veel stap, halthouden gedaan zodat hij goed op bleef letten en allert bleef op mijn hulpen. uiteindijk liep hij dus netjes op de volte zonder dat degene met de longeerlijn moest helpen.
als het morgen weer zo goed als aan het einde gaan we een stukje draven. en misschien ook wel even los.
anders blijven we maar op het zelfde niveau zitten..
toen ik arin uit het land haalde liep hij niet goed.. maar na even de hoeven hebben uitgekrabt liep hij oke, dus er zat waarschijnlijk een steentje verkeert.

maar ach arin is klein dus die stellen niet veel voor al was het uit al zijn kracht

hij is erg aan het kloten nu, steeds dwars de andere kant op willen rennen etc. dus veel stap, halthouden gedaan zodat hij goed op bleef letten en allert bleef op mijn hulpen. uiteindijk liep hij dus netjes op de volte zonder dat degene met de longeerlijn moest helpen.
als het morgen weer zo goed als aan het einde gaan we een stukje draven. en misschien ook wel even los.
anders blijven we maar op het zelfde niveau zitten..
toen ik arin uit het land haalde liep hij niet goed.. maar na even de hoeven hebben uitgekrabt liep hij oke, dus er zat waarschijnlijk een steentje verkeert.
-
thnx meiden voor de lieve reacties.
ja het heeft mijn dag zeker goed gemaakt.
zalie zal hun paard wel missen, want het was echt haar vriendje...
maar goed...
zondag ben ik met zalie voor het eerst op buitenrit geweest.
we hadden die trailer toch het hele weekend (zaterdag fjordcup 2e en 1e
) dus even gebruik van gemaakt.
mijn instructrice heeft een proffessor als paard die goed met jonge paarden om kan gaan.
we hadden afgesproken dat ik naar haar toe zou komen en vanaf haar stal naar het bos te gaan. aangezien er bij ons bijna geen bos is en bij haar aan het eind van het fietspad.
zo gezegt zo gedaan... ( lees 30 min laden )
snel gezadeld, en op pad.
zalie was super braaf echt heerlijk.
niks was echt eng, wel wat dingen die nieuw natuurlijk, maar ik heb heerlijk met een half lange teugel door het bos geshokt.
elise had gezegt dat we even door het water gingen... ik dacht aan een rand van een meer... nee hoor, we moesten een "sloot" oversteken.
na 3x vragen of het echt kon en een beetje peptalk zijn we er toch voor gegaan. zalie snapte het niet echt, maar vond het helemaal geweldig! stampen !!!
echt geinig!
toen we het water net uit waren, kwamen er een stel honden achter ons aan.... wij aan de kletter... ik de ene kant op en elise de andere kant op.
gelukkig had ik haar in no time terug... was een even schrikken, maar goede ervaring. ( wil graag weten wat ze doet in zo'n situatie)
daarna had ze wel erg haast en moest elise toch even haar paard zalie terug laten fluiten. echt leuk om te zien hoe hij zalie in de gaten hield, en op haar plaats. ( naast hem en niet voor hem ) ook alsof hij zei "is goed, vertrouw mij maar" vooral bij het water. 2x snuffelen en ze liep mee.
heerlijk ervaring! heb echt genoten!
maar zalie moet wel op trailertraining.
echt een gebrek aan respect!
mijn papa was zo lief om mij het hele weekend heen en weer te rijden. en mama als ... mama. helaas mag ze weer even niet rijden omdat ze veel pijn heeft in haar handen. ( we weten nog niet wat het nou precies is) maar ze ging wel elke keer mee. Manlief naar zn broer in engeland, dus dat kwam mooi uit. ( anders zat hij ook maar thuis te wachten) de foto's van zaterdag komen eraan, maar ik ben zo druk op mn werk. we zijn een kantoor aan het bouwen. 2 jaar geleden zijn we noodgedwongen in het keukentje gaan zitten met onze zooi, nu hebben we eindelijk de tijd gevonden om een mooi kantoor te bouwen in de werkplaats.
( mn ouders hebben het bedrijf aan huis. onder het huis is een hal en erachter nog een wat grotere)
is niet te merken he dat ik weer helemaal blij ben.... hahah meet the real fabienne, die klets je oren van je kop!!
heyueh dames, claudia niet te veel en te hard slaan he!! Allie komt niks te kort, hun tijd komt wel!
Liefs Fabienne
( knuf van Zalie )
ja het heeft mijn dag zeker goed gemaakt.
zalie zal hun paard wel missen, want het was echt haar vriendje...
maar goed...
zondag ben ik met zalie voor het eerst op buitenrit geweest.
we hadden die trailer toch het hele weekend (zaterdag fjordcup 2e en 1e

mijn instructrice heeft een proffessor als paard die goed met jonge paarden om kan gaan.
we hadden afgesproken dat ik naar haar toe zou komen en vanaf haar stal naar het bos te gaan. aangezien er bij ons bijna geen bos is en bij haar aan het eind van het fietspad.
zo gezegt zo gedaan... ( lees 30 min laden )
snel gezadeld, en op pad.
zalie was super braaf echt heerlijk.
niks was echt eng, wel wat dingen die nieuw natuurlijk, maar ik heb heerlijk met een half lange teugel door het bos geshokt.
elise had gezegt dat we even door het water gingen... ik dacht aan een rand van een meer... nee hoor, we moesten een "sloot" oversteken.
na 3x vragen of het echt kon en een beetje peptalk zijn we er toch voor gegaan. zalie snapte het niet echt, maar vond het helemaal geweldig! stampen !!!
echt geinig!
toen we het water net uit waren, kwamen er een stel honden achter ons aan.... wij aan de kletter... ik de ene kant op en elise de andere kant op.
gelukkig had ik haar in no time terug... was een even schrikken, maar goede ervaring. ( wil graag weten wat ze doet in zo'n situatie)
daarna had ze wel erg haast en moest elise toch even haar paard zalie terug laten fluiten. echt leuk om te zien hoe hij zalie in de gaten hield, en op haar plaats. ( naast hem en niet voor hem ) ook alsof hij zei "is goed, vertrouw mij maar" vooral bij het water. 2x snuffelen en ze liep mee.
heerlijk ervaring! heb echt genoten!
maar zalie moet wel op trailertraining.
echt een gebrek aan respect!
mijn papa was zo lief om mij het hele weekend heen en weer te rijden. en mama als ... mama. helaas mag ze weer even niet rijden omdat ze veel pijn heeft in haar handen. ( we weten nog niet wat het nou precies is) maar ze ging wel elke keer mee. Manlief naar zn broer in engeland, dus dat kwam mooi uit. ( anders zat hij ook maar thuis te wachten) de foto's van zaterdag komen eraan, maar ik ben zo druk op mn werk. we zijn een kantoor aan het bouwen. 2 jaar geleden zijn we noodgedwongen in het keukentje gaan zitten met onze zooi, nu hebben we eindelijk de tijd gevonden om een mooi kantoor te bouwen in de werkplaats.
( mn ouders hebben het bedrijf aan huis. onder het huis is een hal en erachter nog een wat grotere)
is niet te merken he dat ik weer helemaal blij ben.... hahah meet the real fabienne, die klets je oren van je kop!!
heyueh dames, claudia niet te veel en te hard slaan he!! Allie komt niks te kort, hun tijd komt wel!
Liefs Fabienne
( knuf van Zalie )
Azalie :: Isabeau
Wou vandaag arco uit het land halen, komt de bijrijdster van een haflinger die bij arco staat met de melding dat ik me pony even moest nakijken (in ze mond) omdat stalin (de haflinger) onder het bloed zat.. en ja hoor hij mist een tand.. hij zou gelukkig morgen al naar de tandarts gaan want hij heeft nog 2 dubbele tanden.. dus eventjes niet rijden enzo.. hoe zit het bij jullie a'tjes met de tandjes? groetjes meggy
- nientje_pjotr
- Contacteer:
meggy schreef: omdat stalin (de haflinger) onder het bloed zat.. en ja hoor hij mist een tand..

Bleek er ook een tand eruit te zijn, maar het was wel schrikken.
Gerrit
Cindy

Mijn Alco wisselde vorig jaar met de hengsten keuring als.
Toen waren er 4 voortanden uit en zijn er 4 doppen van zijn kiezen gehaald en 2 wolfstanden eruit getrokken.
Arm paard maar hij heeft nergens last van gehad.
Toen waren er 4 voortanden uit en zijn er 4 doppen van zijn kiezen gehaald en 2 wolfstanden eruit getrokken.
Arm paard maar hij heeft nergens last van gehad.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.