In de stal,de wei of zomerverblijf, het E'tjes topic deel 5!
Re: In de stal,de wei of zomerverblijf, het E'tjes topic dee
filmpje komt nog, maar daar moet ik even tijd voor maken. Wordt dus volgende week.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Ik zie een talent!!!!
Wat doet ie het goed zeg
Van het water klopt. Hier kan je hem niet vastzetten tijdens het afspuiten.
Ben benieuwd naar het filmpje
Wat doet ie het goed zeg

Van het water klopt. Hier kan je hem niet vastzetten tijdens het afspuiten.
Ben benieuwd naar het filmpje

Ekdal gaat goed 

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Wat doet Ekdal dat goed zeg!
Ik zal vanmiddag ook weer even foto's maken van Emily, dus bereid jullie maar vast voor!
Als het weer lekker blijft zal ik haar even wassen nadat ik haar gelongeerd heb, ook haar manen moeten echt weer geknipt worden; Genoeg te doen vanmiddag dus.
Ik krijg wel kriebels om er zelf op te stappen nu hoor! Zeker als ik Elvis zo braaf zijn best zie doen.
Alleen heb ik nog steeds geen zadel!! Ik vind het zo moeilijk om een keus te maken..
Ben benieuwd naar het filmpje!!
Ik zal vanmiddag ook weer even foto's maken van Emily, dus bereid jullie maar vast voor!
Als het weer lekker blijft zal ik haar even wassen nadat ik haar gelongeerd heb, ook haar manen moeten echt weer geknipt worden; Genoeg te doen vanmiddag dus.
Ik krijg wel kriebels om er zelf op te stappen nu hoor! Zeker als ik Elvis zo braaf zijn best zie doen.
Alleen heb ik nog steeds geen zadel!! Ik vind het zo moeilijk om een keus te maken..
Ben benieuwd naar het filmpje!!
Emily (v. Balony, m. Justy)
Ekdal is vandaag jarig of had ik dat al gezegd

gefeliciteerd!!!roos schreef:Ekdal is vandaag jarig of had ik dat al gezegd![]()
![]()

wat leuk de fjordjes allemaal onder het zadel!!
ben benieuwd naar meer!
mijn edgard krijgt voorlopig nog wel even rust. ik mag nog steeds niet paardrijden.
krijg wel de kriebels als ik jullie E´tjes zie onder het zadel!
Ik mag ook niet rijden hoor, nog 3 weken 

Elvis kan nu ook achterwaarts,vandaag geleerd
Stukje gedraafd voor het eerst ging super!!
Ging zelfs even ontspannen,en jaja alles zonder zadel vandaag.Tweede keer erop
Hij is echt super braaf!!

Stukje gedraafd voor het eerst ging super!!
Ging zelfs even ontspannen,en jaja alles zonder zadel vandaag.Tweede keer erop

Hij is echt super braaf!!

Nou hij staat er inmiddels 1,5 week en is de leider van de groep hihi. Hij is de oudste van het stel, overal waar hij loopt loopt de rest ook. Hij heeft 1 vriendje waar die lekker mee aan 't ravotten gaat, 2 jarig welsh ruintje.Elvis schreef: Eros heeft dus vakantie.Kan me voorstellen dat het niet zo leuk is als hij in zo'n groep gezet word en hij is toch eerst even de pispaal.Maar je zult zien na een week is dat allemaal weer anders.
Toch vind ik koudbloed groepen altijd gezelliger als warmbloed maar misschien is dat mijn idee.
Gister zijn er weer 2 merrie's bij gekomen. Ook jonge beestjes en dat ging gelijk goed. Hij geniet! Heerlijk om te zien.
@Roos; Gefeliciteerd nog met ekdal!
Foto's zien er goed uit! Worden ze dan toch ineens groot he...
@Elvis; Wat gaaf dat hij het zo goed oppakt!
Eros: Topas x Polly (v Halstor)

Voor de liefhebbers er staan fotos van Jasmijn*nieuwe amazone van Ekdal
*bij ZG 

Heb even gespiekt! Wat een knap meisje zeg! 

Eros: Topas x Polly (v Halstor)

Brave Elvis zeg!! fijn dat hij het zo heerlijk oppakt! Lekker spelenderwijs aan het leren of niet??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Zie je met Eros is het dus helemaal goed gekomen..Beetje te goed
Roos,Knap kindje hoor,super lief meisje!!Leuk geboorte kaartje ook!
Esther,Ja het gaat inderdaad spelenderwijs
.Zo doe ik even niks en zo stap ik er weer is op.Vind hij allemaal prima,kijkt nergens van op.Hij leert zo snel joh,dat maakt het echt super leuk.Achterwaarts gaan ook,je probeerd het 2x en de 3e keer snapt hij het al.Hij wil ook graag leren,super gewoon 

Roos,Knap kindje hoor,super lief meisje!!Leuk geboorte kaartje ook!
Esther,Ja het gaat inderdaad spelenderwijs

Ekdal heeft gister zijn verjaardagscadeautje gehad
Tuig op, menhoofdstel in, leidsels er aan en gaan met die banaan. Hij deed het eigenlijk verbazingwekkend snel braaf dat terwijl ik in het begin nog tegen Bart zei: "Wanneer krijg je dat moment dat je zegt 'nu doe ik de kar er aan'?" Bart kan altijd met pakweg een paar rondjes wel zoiets hebben van 'kom maar met die tweewieler'. Op dat moment had ik dat nog even helemaal niet. Ekdal was nog wat aan het klieren op het bit en had nog niet het idee dat ik echt controle had op dat moment. Maar een minuut of wat later leken we elkaar ineens beter te begrijpen en kreeg ik zowaar het idee 'knup m er maar aan'!
Was geen probleem, hup zo kar er achter geschoven, geen krimp...alles vast met behulp van supergrooms (altijd ideaal op de dinsdag menavond
) en daar gingen we...Ekdal zijn allereerste menervaring en dat deed ie keurig. Esther heeft nog wat foto's er van proberen te klikken (werd al wat schemerig in de bak). Brave jongen heeft t weer goed gedaan 
(misschien had ie stiekem vantevoren al even afgekeken bij Dieter hoe het moest
)

Was geen probleem, hup zo kar er achter geschoven, geen krimp...alles vast met behulp van supergrooms (altijd ideaal op de dinsdag menavond

(misschien had ie stiekem vantevoren al even afgekeken bij Dieter hoe het moest

Geluk is de vrucht van intens werk
Zo zie je maar van je broers moet je het leren!
Wat gaaf dat ie het zo braaf doet zeg....hij dacht vast nu ben ik 3 en moet het gebeuren haha. Heeft ie vast van zijn mams(die overigens vandaag jarig is!)
Es; kom maar op met die fotos!
Dees; gaat goed met Elvis he
Wat gaaf dat ie het zo braaf doet zeg....hij dacht vast nu ben ik 3 en moet het gebeuren haha. Heeft ie vast van zijn mams(die overigens vandaag jarig is!)
Es; kom maar op met die fotos!
Dees; gaat goed met Elvis he

- nancy imka
Wat leuk dus Ekdal is nu onder het zadel en voor de wagen dan is hij denk de eerste haha.
Ik was gister zo trots op Emy! Zoals de meeste misschien wel weten ben ik vorige week maandag geopereerd aan mn enkel en daardoor moet ik zes weken gipsrust en mag ik er niet op lopen. Maar ja zes weken naar de paarden dat kan natuurlijk niet. Dus gisteravond werd ik opgehaald scootmobiel mee en op naar de paardjes (was eerder ook al wel mee geweest maar toen nog niks gedaan) Mn vriendin wilde met Imka een stukje de weg op. Dus zijn Dees en ik mee gegaan. Dees met Elvis en ik met Emy. 2½ jaar en zo braaf! Ze liep naast die scootmobiel als of ze het al jaren deed. Nergens bang voor ook niet als we perongeluk tegen elkaar aan botste. Ook als Imka en Elvis wat sneller gingen als wij bleef ze netjes bij me. En een klein stukje zachtjes draven ging ook prima. Kort om ik was zo trots op mn baby poownie! Ze word echt al een grote meid! Die zich keuring weet te gedragen!!! Zo kan ik dus met mn "zere" pootje toch genieten met ze!
Ik was gister zo trots op Emy! Zoals de meeste misschien wel weten ben ik vorige week maandag geopereerd aan mn enkel en daardoor moet ik zes weken gipsrust en mag ik er niet op lopen. Maar ja zes weken naar de paarden dat kan natuurlijk niet. Dus gisteravond werd ik opgehaald scootmobiel mee en op naar de paardjes (was eerder ook al wel mee geweest maar toen nog niks gedaan) Mn vriendin wilde met Imka een stukje de weg op. Dus zijn Dees en ik mee gegaan. Dees met Elvis en ik met Emy. 2½ jaar en zo braaf! Ze liep naast die scootmobiel als of ze het al jaren deed. Nergens bang voor ook niet als we perongeluk tegen elkaar aan botste. Ook als Imka en Elvis wat sneller gingen als wij bleef ze netjes bij me. En een klein stukje zachtjes draven ging ook prima. Kort om ik was zo trots op mn baby poownie! Ze word echt al een grote meid! Die zich keuring weet te gedragen!!! Zo kan ik dus met mn "zere" pootje toch genieten met ze!
Ik had het al gelezen op je hyves Nanc, zo stoer dat Emy zo braaf is. Doen jullie goed zeg!
Hoe gaat het met jezelf?
Hoe gaat het met jezelf?
Ik ben getuige geweest van Ekdal's eerste menervaring. Op een paar eerste communicatiefoutjes na deed hij het idd hartstikke braaf. Als je voort gaat in de lijn van Annabel Roos krijg je er een hartstikke leuk paard aan.
Fijn Nancy, dat Emy zo braaf was.
Fijn Nancy, dat Emy zo braaf was.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

jeetje ik heb weer een hoop gemist
wat stoer van ekdal, wat zal je trots op hem zijn!!!!!!
ik heb vorige week met zadel op sev gezeten en mn vriend liep ernaast, we hebben klein stukje in het bos gelopen en over de weg terug. ik denk dat ik er klein kwartiertje op heb gezeten. hy gaf geen kick dus ook ik ben apen trots
als ik hem zelf probeer aan te zetten in stap gaat ie naar mn schoenen kijken en dan eraan likken en knauwen hahahaha
dus het was een soort ritje voor een euro op de kermis, zitten en iemand anders neemt je paardje mee
zaterdag middag heeft mijn moeder 2 hele zware hartinfarcten gehad en heeft tot vanochtend op de ic gelegen
het is een vreselijk spannend weekend geweest maar gaat nu de goede kant op
het is nog afwachten wat voor schade ze hier aan over houd aangezien het erg heftig was!
hier door heb ik het razend druk, huishouden van mn ouders erby, hond van mn ouders is by ons, oma dr boodschappen en post. rennen vliegen dus
daarnaast is een vriendin van mij ernstig ziek en doe ik 2 dagen in de week haar paard erby
gelukkig staan er een hoop mensen voor me klaar en kan ik ontspannen by seven en april (die van mn vriendin)
ik probeer wel regelmatig het Etjes topic te volgen want ben reuze nieuwsgierig natuurlijk
seven gaat vandaag in een kale wei, want zijn buikje groeit en groeit. de groep waar hy nu in staat gaat komende week in een verse wei met enorm veel gras. en de schijterd die ik ben, kan t er even niet by hebben om zorgen over mn beestje erby te hebben. gelukkig staan in die kale wei nog meer paarden waar die het heel goed mee kan vinden dus ik verwacht een warm welkom voor hem vanmiddag!
wat stoer van ekdal, wat zal je trots op hem zijn!!!!!!
ik heb vorige week met zadel op sev gezeten en mn vriend liep ernaast, we hebben klein stukje in het bos gelopen en over de weg terug. ik denk dat ik er klein kwartiertje op heb gezeten. hy gaf geen kick dus ook ik ben apen trots
als ik hem zelf probeer aan te zetten in stap gaat ie naar mn schoenen kijken en dan eraan likken en knauwen hahahaha
dus het was een soort ritje voor een euro op de kermis, zitten en iemand anders neemt je paardje mee

zaterdag middag heeft mijn moeder 2 hele zware hartinfarcten gehad en heeft tot vanochtend op de ic gelegen
het is een vreselijk spannend weekend geweest maar gaat nu de goede kant op
het is nog afwachten wat voor schade ze hier aan over houd aangezien het erg heftig was!
hier door heb ik het razend druk, huishouden van mn ouders erby, hond van mn ouders is by ons, oma dr boodschappen en post. rennen vliegen dus
daarnaast is een vriendin van mij ernstig ziek en doe ik 2 dagen in de week haar paard erby
gelukkig staan er een hoop mensen voor me klaar en kan ik ontspannen by seven en april (die van mn vriendin)
ik probeer wel regelmatig het Etjes topic te volgen want ben reuze nieuwsgierig natuurlijk
seven gaat vandaag in een kale wei, want zijn buikje groeit en groeit. de groep waar hy nu in staat gaat komende week in een verse wei met enorm veel gras. en de schijterd die ik ben, kan t er even niet by hebben om zorgen over mn beestje erby te hebben. gelukkig staan in die kale wei nog meer paarden waar die het heel goed mee kan vinden dus ik verwacht een warm welkom voor hem vanmiddag!
Mijn Toppers
Jens (v. Drageset)
Seven (v. Baldrian)
Jens (v. Drageset)
Seven (v. Baldrian)