Time flies.. de F-jes richting 2 jaar in topic deel 5!
Re: Time flies.. de F-jes richting 2 jaar in topic deel 5!
Leuk, weer een F-je erbij. Heel veel plezier met Fayah Nadine, het is je van harte gegund.
Fin dus een zeer ondoordachte actie, gelukkig goed afgelopen. Wat wordt ze volwassen Reinou.
Mooi dat Fjel de Parelli nu toch goed oppakt Es, zo kun je lekker met haar bezig zijn.
Hier krijgt het ene F-je nu echt last van zijn hormoontjes en de andere was volgens mij hengstig.
Fin dus een zeer ondoordachte actie, gelukkig goed afgelopen. Wat wordt ze volwassen Reinou.
Mooi dat Fjel de Parelli nu toch goed oppakt Es, zo kun je lekker met haar bezig zijn.
Hier krijgt het ene F-je nu echt last van zijn hormoontjes en de andere was volgens mij hengstig.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

nadine welkom en gefli met fayah!! willen wel fotos hoor 
ow ow reinou.. Ko heeft dat ook een keer gedaab, doodeng vind ik zulke acties
gelukkig kwam ze goed los. en die laatste foto is echt
bij anita gaan de hormonen opspelen
naja bij de paardjes dan hje

ow ow reinou.. Ko heeft dat ook een keer gedaab, doodeng vind ik zulke acties

gelukkig kwam ze goed los. en die laatste foto is echt

bij anita gaan de hormonen opspelen

@ Nadine, leuk je F-je, gefeliciteerd!
Met Faira naar de knip- en voorbreng middag geweest zaterdag.
Ze was op een aantal punten na braaf !
Ze ging tijdens het knippen een aantal keer de lucht in, had er blijkbaar weinig baad bij !
haha
Verder heeft ze met Fjelle van Noortje in de wei mogen staan, was erg leuk om 2 fjes bij elkaar te zien en te zien spelen.
Ik was erg blij te horen dat ze vonden dat Faira al volwassener leek dan Fjelle.
Met Faira naar de knip- en voorbreng middag geweest zaterdag.
Ze was op een aantal punten na braaf !

Ze ging tijdens het knippen een aantal keer de lucht in, had er blijkbaar weinig baad bij !

Verder heeft ze met Fjelle van Noortje in de wei mogen staan, was erg leuk om 2 fjes bij elkaar te zien en te zien spelen.
Ik was erg blij te horen dat ze vonden dat Faira al volwassener leek dan Fjelle.
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Reinou: Ow ow ow, is Finnea soms Blond?
.
Nadine: Welkom nieuwe F-je eigenaar
.
Anita: Het is weer de tijd van het jaar he
.
Wolkj: Wat fijn dat ze zo braaf was
.
Ik ben vorige week donderdag voor het laatst bij mijn mannen geweest
.
Ben niet helemaal lekker en weinig fut om iets te doen
.

Nadine: Welkom nieuwe F-je eigenaar

Anita: Het is weer de tijd van het jaar he

Wolkj: Wat fijn dat ze zo braaf was

Ik ben vorige week donderdag voor het laatst bij mijn mannen geweest

Ben niet helemaal lekker en weinig fut om iets te doen

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

- nadinefjorden
Ik zal alles goed meelezen hier, kan ik vast wat van leren
Ik wil maandag even een knuffel komen brengen en mijn camera gaat uiteraard mee
Ik wil maandag even een knuffel komen brengen en mijn camera gaat uiteraard mee

- nadinefjorden
Renou, recente foto's van Fjellko heb ik nog niet ga ze gauw maken hij is groter dan Annelisa het is wat he grote slungel.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Nadine: alles maar roze voor het meisje
.

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

- nadinefjorden

mag ook wel bij het kleine prinsesje

heb al helemaal zin om strakjes lekkere wandelingetjes te gaan maken bij ons door het park
Aaaahhh zo leuk he, je bent helemaal blij en gelukkig en in de wolken
.

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

aaah rozeee!!!
keileuk!
Ko heeft een boogje met het zwart langer sinds vanavond
hij was superbraaf en vlgs mijijij is ie best aardig gelukt

Ko heeft een boogje met het zwart langer sinds vanavond

hij was superbraaf en vlgs mijijij is ie best aardig gelukt

Tea even in de andere wei gehad en hier het bewijs dat de andere dames netjes achter het draad zijn gebleven:
Fjella:

Fjella wil graag het plukje van Gerdie hebben, blijkbaar is eten dan toch belangrijker dan mama.. (Gerdie is echt dochter van..)

Fjella:

Fjella wil graag het plukje van Gerdie hebben, blijkbaar is eten dan toch belangrijker dan mama.. (Gerdie is echt dochter van..)

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Welkom in het topic Nadine!
Lieve Finn dacht het eens anders te doen dan vorig jaar, toen hij een deel van zijn wintervacht onderaan zn buik (de lange haren) heeft gehouden. Dit jaar heeft hij zijn jas al uitgetrokken, een dingetje was alleen niet ingecalculeerd. Hij is vergeten een zomerjas te fabriceren. Nu bijna kaal en het enige wat hij als vacht heeft is een beetje onderwol achtig pluis. Gelukkig zie ik sinds 2 weken heel langzaam op een aantal plekken wat zomervacht in aantocht
In tegenstelling tot de witte kleur die hij nu heeft, lijkt hij vrij donker te worden. Ben benieuwd, vorig jaar heeft hij zijn kleurtje niet echt heel duidelijk laten zien.
Lieve Finn dacht het eens anders te doen dan vorig jaar, toen hij een deel van zijn wintervacht onderaan zn buik (de lange haren) heeft gehouden. Dit jaar heeft hij zijn jas al uitgetrokken, een dingetje was alleen niet ingecalculeerd. Hij is vergeten een zomerjas te fabriceren. Nu bijna kaal en het enige wat hij als vacht heeft is een beetje onderwol achtig pluis. Gelukkig zie ik sinds 2 weken heel langzaam op een aantal plekken wat zomervacht in aantocht

Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
wat een leuke wei zo zeg 
poging van Ko op stand met zn nieuwe randjesboog.. alleen had ie wat geschurkt in het midden en lijkt dat nu onregelmatig.. maar dat loopt eeeecht eigenlijk mooi door

poging van Ko op stand met zn nieuwe randjesboog.. alleen had ie wat geschurkt in het midden en lijkt dat nu onregelmatig.. maar dat loopt eeeecht eigenlijk mooi door

Knappe kerel is die Ko toch zo.
Ferro zijn manen zijn vandaag ook weer in model gebracht maar nog wel zonder randje.
Ferro zijn manen zijn vandaag ook weer in model gebracht maar nog wel zonder randje.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Nadine welkom met Fayah hier in dit topic.
Komende week weer even naar Fugo en dan gaat Nienke mee om hem te knippen, hij wordt ook binnenkort weer bekapt en dan zijn ze klaar om de zomer weer de polder in te gaan
Komende week weer even naar Fugo en dan gaat Nienke mee om hem te knippen, hij wordt ook binnenkort weer bekapt en dan zijn ze klaar om de zomer weer de polder in te gaan

Bah wat was Fatoush vervelend met knippen gisteren. Maar ik ben redelijk tevreden over hoe het geworden is. Ik probeer niet eens in 2 lagen te knippen, dat gaat me niet lukken, hij staat maar zo kort stil en hij is al zo groot, ik kan er nauwlijks bij.
Hij is nu weer lekker met opa Apollo aan het donderjagen zie ik. Apollo is zondag 31 geworden, maar gedraagt zich als een veulen.
Hij is nu weer lekker met opa Apollo aan het donderjagen zie ik. Apollo is zondag 31 geworden, maar gedraagt zich als een veulen.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
het valt me alles mee hoe braaf Ko met knippen is 
zn zwart is alleen best dun, dus dat randje kan mooier.. maar over een maand ziet het er vast weer wat mooier uit.. hoop ik

zn zwart is alleen best dun, dus dat randje kan mooier.. maar over een maand ziet het er vast weer wat mooier uit.. hoop ik

Knappe koot
.

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

- nadinefjorden
Vanmiddag ga ik me even inlezen hier...
Maandag ga ik naar faYah dus de fotos komen eraan
Ondertussen stuiter ik van blijdschap
Maandag ga ik naar faYah dus de fotos komen eraan
Ondertussen stuiter ik van blijdschap