hier ben ik ook nog eens
veel te druk weekend gehad
naar horse event geweest, aantal clinics/demo's gezien
bij de eerste 'loswerken' hadden we zo iets van 'seen that, done that' dus beetje teleurgesteld
wilden we alle2 zien omdat een vroegere stalgenoot laaiend enthousiast is over die Freestyle methode van emiel voest, nou wij dus niet direct
dan wat gaan rondkuieren, veel te snel door alle standjes gegaan, want ja we zijn niet echt geïnterresseerd in een villa of solarium (geen centjes voor) wel biotine gekocht bij Pavo stand, en een banaan voor aan ons barefoot zadel op de stand van barefoot
nog een tof zadel gezien voor Jalenka volgend jaar ,de cherokee van barefoot, ziet er in het echt toch toffer uit dan op foto
verder was Leslie heel geïnterresseerd om zo'n mini paardje in de hof te kunnen zetten, hij durfde juist niet gaan vragen hoeveel ruimte die nodig hebben

(zou het niet durven, wonen in een nieuwe verkaveling en rondom ons kunnen ze tegen niks tegen, heb je een hond zitten ze eerst er maanden op te zagen en dan willen ze er nu zelf 1

en dan nog eens is het een gesloten bebouwing, dus met paard door huis

, netjes dat uit zijn gedachten gehaald (veel te duur, gaat niet, niet verantwoord))
nog verder gelopen langs standjes, wel wat toffe dingen gezien, die ik totaal nutteloos vond

echt weer voor mij om bijna de helft nutteloos of niet interressant te vinden
dan naar de barrel race demo geweest, was op de slechtste plek die ze zich konden veroorloven, in de Paardensporthal, kleine piste, afgezet met laag hekje. Daar gaan ze dan eens barrelracing in demonstreren. Githa kon even snel als zei nu op halve snelheid ...
was beter geweest van dat in een grote piste te doen (Bitpiste mss) wel spectaculaire val gezien, en verder hoe je niet western rijd
reden allemaal (met 1 uitzondering) met stang en dan een contact met bit zoals bij dressuur, dus zware handen en verschrikkelijk veel druk in die mond. de uitzondering reed eerst bitloos, zag er acceptabel uit, maar dan deed ze het hoofdstelloos met een touw. en dat touw hing constant juist aan de keel van dat paard, had er echt compassie mee.
toen nog snel snel een deeltje van de fjorden willen zien, hebben juist dat laatste deeltje gezien met fjord voor menwagen en door de poortjes rijden gezien, mochten er mensen zich kenbaar maken om ook er eens vanachter op te staan, gaat die naar een meisje, stond Leslie er ook

, hij teleurgesteld. Dan hebben we alle combinaties nog gezien maar niet wat ze voordien gedaan hebben. Tja, je kunt niet alles zien he.
van de fjordjes die er waren, toffe dieren allemaal, die van ons zouden er zo rustig niet bij blijven (stresskippen

), heb ik heel snel een vergelijkingske gedaan met Githa, conclusie: Githa is echt wel mager en fijn van bouw
gister gezegd tegen stalbaas, ge moest zijn ogen gezien hebben

die verstond er hem niet uit, ik heb hem dan gezegd dat de fjordenwereld precies toch een apart wereldje is.
verder heeft Githa dit weekend zaterdag en zondag gewerkt
zaterdag training op neckreining, in draf

, in galop nog niet, maar het begint te komen, het kwartje begint te vallen
zondag terug hetzelfde maar dan binnen, buiten was het aan het regenen, en had geen zin om zonder jas in de regen te zitten
na een tijdje had ze het goed door wat de bedoeling was van geen druk op de teugels en liep ze redelijk mooi rond
Katrien gaat proberen van haar te leren buigen, gisteren geprobeerd van haar hoofd tussen haar benen te krijgen maar ze gaat nog altijd naar jouw kant en niet tussen haar benen door om het snoepje aan te nemen

zal wel komen zeker
en super van de mooie resultaten zeg
(als ik jullie foto's van jullie fjorden zie wou ik dat ik ook in holland woonde om ze daar voor te brengen, maar ja ... mss dat Githa bij jullie sneller geapprecieerd wordt op keuring)
voila lange epistel van deze keer