Alle B-tjes bij de les, we kakelen verder in deel 6!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Elvina

Re: Alle B-tjes bij de les, we kakelen verder in deel 6!

Bericht door Elvina » zo 12 sep 2010, 11:01

Sofie Beauty is de achterste/rechtse merrie.

Haar vriendinnetje is niet zo groot hoor, die is maar 1.39 geloof ik.

Foto van vorig jaar ;)
Afbeelding

Gefeliciteerd met je goede punten Marleen! Ben ook wel benieuwd wat voor punten Beauty zou krijgen op een keuring :P
Bailey

Bericht door Bailey » zo 12 sep 2010, 11:24

Wat een topresultaten Marleen! Gefeliciteerd!!

Danique, jij natuurlijk ook gefeliciteerd! *o/*
Mike

Bericht door Mike » zo 12 sep 2010, 14:54

Tessa heeft toch liever een knotjespaard:
Afbeelding
Beauty
Elvina

Bericht door Elvina » zo 12 sep 2010, 16:09

Omg net een ezel op die foto!

Ga er nog een paar spammen. Die knot is omdat anders die enorme voorpluk vast blijft hangen aan de frontriem ;)

Voor Marleen, om te laten zien dat Beautys veel dikker zijn dan Benthes :P
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mooi zo die manenkam :P
Afbeelding
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 12 sep 2010, 17:38

Pffff onzin! Beauty ziet er woest aantrekkelijk uit in haar prachtige setje! Is dat je nieuwe dekje? Staat goed hoor!!

Afbeelding
Jeeej foto's gekregen van Ivonne. :D
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
!#niekie#!
Contacteer:

Bericht door !#niekie#! » zo 12 sep 2010, 18:55

wauw mooie foto marleen!

Vanmiddag galldur weg gebracht het afscheid viel toch wat zwaarder dan verwacht. |( . ik ga hem echt missen! Met blossem gaat gelukkig alles goed :D. Maakt wat lawaai maar voor de rest valt het reuze mee! Galldur gaf daar al helemaal een kick. jeetje wat was die rustig :+:

:wave:
10 Mei 2010 Galldur geboren!

Stermerrie
A zadelproef 09 :D

B+5
http://www.staldolfing.nl
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 12 sep 2010, 21:22

Rot dat je afscheid moest nemen Danique! Goed dat hij zo rustig was. Hij wordt bij deze dus afgespeent of was hij dat al?
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Elvina

Bericht door Elvina » ma 13 sep 2010, 05:50

Ja nieuw dekje en hoofdstel ;) Heb er ook bandages bij maar daar rijd ik nooit mee :P

Lijkt me wel moeilijk hoor, om afscheid te nemen! Denk dat ik het niet zou kunnen..
Keandra

Bericht door Keandra » ma 13 sep 2010, 07:47

hier ben ik ook nog eens

veel te druk weekend gehad

naar horse event geweest, aantal clinics/demo's gezien
bij de eerste 'loswerken' hadden we zo iets van 'seen that, done that' dus beetje teleurgesteld
wilden we alle2 zien omdat een vroegere stalgenoot laaiend enthousiast is over die Freestyle methode van emiel voest, nou wij dus niet direct
dan wat gaan rondkuieren, veel te snel door alle standjes gegaan, want ja we zijn niet echt geïnterresseerd in een villa of solarium (geen centjes voor) wel biotine gekocht bij Pavo stand, en een banaan voor aan ons barefoot zadel op de stand van barefoot
nog een tof zadel gezien voor Jalenka volgend jaar ,de cherokee van barefoot, ziet er in het echt toch toffer uit dan op foto :=

verder was Leslie heel geïnterresseerd om zo'n mini paardje in de hof te kunnen zetten, hij durfde juist niet gaan vragen hoeveel ruimte die nodig hebben := (zou het niet durven, wonen in een nieuwe verkaveling en rondom ons kunnen ze tegen niks tegen, heb je een hond zitten ze eerst er maanden op te zagen en dan willen ze er nu zelf 1 := en dan nog eens is het een gesloten bebouwing, dus met paard door huis _-:(, netjes dat uit zijn gedachten gehaald (veel te duur, gaat niet, niet verantwoord))
nog verder gelopen langs standjes, wel wat toffe dingen gezien, die ik totaal nutteloos vond _-:( echt weer voor mij om bijna de helft nutteloos of niet interressant te vinden

dan naar de barrel race demo geweest, was op de slechtste plek die ze zich konden veroorloven, in de Paardensporthal, kleine piste, afgezet met laag hekje. Daar gaan ze dan eens barrelracing in demonstreren. Githa kon even snel als zei nu op halve snelheid ...
was beter geweest van dat in een grote piste te doen (Bitpiste mss) wel spectaculaire val gezien, en verder hoe je niet western rijd
reden allemaal (met 1 uitzondering) met stang en dan een contact met bit zoals bij dressuur, dus zware handen en verschrikkelijk veel druk in die mond. de uitzondering reed eerst bitloos, zag er acceptabel uit, maar dan deed ze het hoofdstelloos met een touw. en dat touw hing constant juist aan de keel van dat paard, had er echt compassie mee.

toen nog snel snel een deeltje van de fjorden willen zien, hebben juist dat laatste deeltje gezien met fjord voor menwagen en door de poortjes rijden gezien, mochten er mensen zich kenbaar maken om ook er eens vanachter op te staan, gaat die naar een meisje, stond Leslie er ook |o , hij teleurgesteld. Dan hebben we alle combinaties nog gezien maar niet wat ze voordien gedaan hebben. Tja, je kunt niet alles zien he.
van de fjordjes die er waren, toffe dieren allemaal, die van ons zouden er zo rustig niet bij blijven (stresskippen O:) ), heb ik heel snel een vergelijkingske gedaan met Githa, conclusie: Githa is echt wel mager en fijn van bouw :=

gister gezegd tegen stalbaas, ge moest zijn ogen gezien hebben 8) :? die verstond er hem niet uit, ik heb hem dan gezegd dat de fjordenwereld precies toch een apart wereldje is.

verder heeft Githa dit weekend zaterdag en zondag gewerkt
zaterdag training op neckreining, in draf +:)+ , in galop nog niet, maar het begint te komen, het kwartje begint te vallen
zondag terug hetzelfde maar dan binnen, buiten was het aan het regenen, en had geen zin om zonder jas in de regen te zitten
na een tijdje had ze het goed door wat de bedoeling was van geen druk op de teugels en liep ze redelijk mooi rond
Katrien gaat proberen van haar te leren buigen, gisteren geprobeerd van haar hoofd tussen haar benen te krijgen maar ze gaat nog altijd naar jouw kant en niet tussen haar benen door om het snoepje aan te nemen O:) zal wel komen zeker

en super van de mooie resultaten zeg
(als ik jullie foto's van jullie fjorden zie wou ik dat ik ook in holland woonde om ze daar voor te brengen, maar ja ... mss dat Githa bij jullie sneller geapprecieerd wordt op keuring)

voila lange epistel van deze keer
Elvina

Bericht door Elvina » ma 13 sep 2010, 09:52

Jammer dat ik jullie niet gezien heb! Heb ook wel bij de fjorden demo staan kijken. Mijne zou ook niet zo rustig blijven hoor haha!

Heb superguus ook nog gezien. Zegt m'n stalgenoot: wat een lelijke dikke fjord, is die van jou echt veel mooier.
Ben ik het niet mee eens maar toch een leuk compliment :)) Me :+: Guus.
Keandra

Bericht door Keandra » ma 13 sep 2010, 13:30

was je er ook zaterdag?
heb eigenlijk niet veel gelet, we zaten op de tribune op de zijkant geheel vooraan
Anouska

Bericht door Anouska » ma 13 sep 2010, 17:04

Was wel een leuke dag op Horse Event dus.

Ik had een hele zware dag zaterdag. Blauwe plek heeft nu alle kleuren van de regenboog, hihihi.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 13 sep 2010, 17:17

jullie hebben ook allemaal een druk weekend gehad zo te lezen

ik zit hier voor de verandering weer eens met koppijn, komt uit mijn schouders en nek, dus vanmorgen maar eens op zoek gegaan naar een fysio hier in de buurt, ik kan gelukkig donderdagavond al komen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 13 sep 2010, 18:45

Ja barre druk weekend, zondag heb ik de hele dag plat gelegen haha! En vandaag ook maar niet naar stage gegaan. Morgen maar weer knallen dan ;)
Het heerst volgens mij een beetje, Claudia. Ik heb ook al hoofdpijn en zere spieren

Arme Anouska!! :=

Okee. Nog een paaaaaaar foto's dan, sorry! 8)7 Daarna zijn jullie weer even van me af, hoor!
Afbeelding
Kletsen met Ineke

Afbeelding

Afbeelding
:~ :~ :~ :~

Afbeelding

Afbeelding
Zo krijg je toch nog íets van de gangen mee, heb er helaas geen betere foto van :=

Afbeelding
En de andere kant
Afbeelding
Hier nog nummer 2!!

Afbeelding
Nog steeds nummer 2 :=

Afbeelding
Opstellen als derde :)

Afbeelding
Moe maar voldaan, jut en jul :z Echt woest aantrekkelijk hier :\

Afbeelding
Mijn SUPERgroom!
Bailey

Bericht door Bailey » ma 13 sep 2010, 19:06

Knappe Benthe en Beauty!
Je nieuwe setje is echt heel mooi Tessa, het compliment over Beauty in vergelijking met Superguus kun je mooi in je zak steken ;) D keuringsfoto's van Benthe zijn prachtig Marleen.

Zo te horen is horse-event leuk geweest. Zo'n mini-paardje lijkt mij ook wel wat Sofie, ik vind ze zo grappig! Wat goed dat Githa de neckreining zo goed oppakt.

Wij hebben vandaag een wandeling gemaakt in het natuurgebied hier in de buurt, op zoek naar 'wilde' konikpaarden. Was echt heerlijk! Lekker met je laarzen door de modder baggeren, we voelden ons echte survivaldeskundigen :=
Afbeelding

(meer foto's bij PP)
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 13 sep 2010, 19:30

Ik heb het gezien bij PP, ernstig leuk! :D
Anouska

Bericht door Anouska » ma 13 sep 2010, 20:11

Op die draf foto sta ik ook met Yfke op de achtergrond. Zie het aan de stropdas en aan Yfke. Ga je topic bij PP bekijken Sterre!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 13 sep 2010, 20:48

Ha ik zie het Anouska, grappig! Was me nog niet eens opgevallen.
Keandra

Bericht door Keandra » di 14 sep 2010, 11:15

jep minipaardjes, ze zijn inderdaad wel cute, maar in een wijk is het denk ik toch niet haalbaar he om zo maar een pony te gaan houden in de tuin :=

heb vandaag nog eens een mailtje gestuurd om deze week naar die weide te gaan zien, zou ze daar wel graag staan hebben

dit weekend is er een ruiterroutenetwerk in de omgeving geopend van maar liefst 100km, we zijn gisteren al om de kaart geweest
1 van de lussen passeert onze stal nu praktisch, dus wel handig (natuurlijk niet meer als we zouden verhuizen van stal, maar er is veel kans dat het netwerk in de loop van de jaren nog serieus zal uitbreiden)
zondag wilt Leslie al een stukje van die tour gaan doen
Bailey

Bericht door Bailey » di 14 sep 2010, 17:40

Jammer he Sofie, ik zie het hier al voor me: pony op ons balkon van 2 vierkante meter :=
Wat gaaf dat ze nieuwe ruiterroutes zo dichtbij openen!

Vandaag een nieuwe primeur hier: Bailey heeft in het bos geplast onder het rijden! Staat gek als ik het zo schrijf, haha, voel me net een moeder wiens kind voor het eerst op een potje heeft geplast ;) Maar ben er wel blij mee, eerder hield hij het altijd op tot we thuis waren om het dan snel in de wei te doen.

Heb hem ook uitgebreid TTouch op hem gedaan, hij vond het helemaal geweldig en heeft echt staan genieten.
Plaats reactie