Waar haal ik de tijd vandaan..

Je geeft maar een gil als je eens samen wilt rijden. Cas kent het standaard rondje al uit zijn hoofdViv schreef:yechoeee gister helemaal in mn uppie mn eerste buitenritje gemaakt. Er kon niemand mee en had geen zin om wéér in de bak te rijden dus hup zadel erop, even wat puberale streken bij verlaten van het erf (aan de hand gelukkig), daarna in het bos opgestapt en het smurfenrondje (3km) keurig in stap gereden zonder haperingen
Ben helemaal trots op mn gele smurfje.
Dus dit moeten we maar vaker gaan doen denk ik en dan langzaam uitbreiden (handig bosje hier waar je telkens een extra stukje lus erbij kunt pakken).
GIL!!!skreia schreef:Je geeft maar een gil als je eens samen wilt rijden. Cas kent het standaard rondje al uit zijn hoofd
Eeeh dat ik volgende week zondag ff langskomdees1980 schreef:Ik zit effe met een probleemtje met Hummer en heb een topic gemaakt misschien hebben jullie nog ideetjes voor mij ??
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... 04#p862104
Orion1996 schreef:Wil iemand een 4 jarige kopen? Ziet eruit als een fjord, gedraagt zich als een arabier met stress op de weg, heeft een bord voor dr kop en stuiter als een idioot de weg over
Dat bedoel ik nou maarOrion1996 schreef:Nou vanochtend heb ik er wel even aan gedacht maar nu ze weer lief in dr hokje staat is ze weer te schattig