Op 1/3 van de rit ongeveer, struikelt Cos en ik zie zo z'n nek rondgaan en het eerste dat ik denk is "oh mijn hemel, hij breekt z'n nek straks"....hij maakte dus een volledige koprol en ik rolde er zo af toen zijn schouders de grond raakten.
Ik keek meteen om en zag zijn kont richting mij liggen, hij was dus volledig rond gegaan. Toen keek ik om en zag Casper er met Wendy vandoor gaan van de schrik waarschijnlijk, zij liet zich er na een paar bokken afglijden omdat ze niet meer in het zadel kwam, maar heeft waarschijnlijk wel een trap meegekregen want haar hele borst pijnlijk en beurs. Casper bleef een stukje verderop staan grazen en Cos kwam, nadat hij was opgestaan, meteen naar me toelopen en legde z'n neus tegen me aan (zag er zo triest uit met 1 helft van zijn gezicht onder het zand)....ik had toen even een "ik stroom over van luv" moment...
Toen zijn we "gewoon" weer opgestegen en hebben de rit uitgemaakt, wel erg dapper van Wendy ook nog veel gedraafd en dat was voor haar toch erg pijnlijk (tussendoor zelfs nog een stukje verdwaald ook) en vervolgens bleek de waterbak ook nagenoeg leeg te zijn. Gelukkig hadden we al gebruik gemaakt van een klein watertje waar de paarden heerlijk in gingen spetteren, Casper ging zelfs met zijn hoofd tot zijn ogen onder water...
Het was dus weer eens wat anders dan een relaxte drafrit in de avond...tjonge... Maar wat ben ik weer trots op die Fjorden, dan gebeurt er dus zoiets wat best aangrijpend is, maar ze doen daarna net of er helemaal niks aan de hand is en er niks gebeurd is. Ze waren daarna helemaal niet extra rillig, of gespannen...nee gewoon weer helemaal relaxed...dat is toch wel bijzonder....voor mij niet anders meer dan een Fjord

@Ilona- dat is nog niet eens zo'n gek idee met een autowasborstel. Ik wil P.C. nodig eens wassen, misschien dat ik hem even mee naar huis neem en het dan idd ook zo doe!