wel ik had dat product vorig jaar al aangeschaft, en wel enkel de lotion, omdat we Githa toen wel al kenden en dat ze vaak een pleeborstel van haar staart maakte. Had het dus enkel uit voorzorg aangeschaft eigenlijk.
ik zou het ook afwachten hoor, want befix is heel duur in aanschaf jammer genoeg
maar vergeet niet dat we ongeveer in hetzelfde schuitje zitten/gezeten hebben met onze pony's
alleja alle2 zorgenkindjes, vorig jaar op de weide schuurde Jalenka nooit, maar toen wou ze ook niet draven of galopperen of zo, was verschrikkelijk om zien zo

en sinds ze is beginnen bijkomen is er veel meer leven in gekomen, exponentieel is dat gegaan
dus kan me nu eigenlijk wel goed voorstellen dat ze actiever is en haar ook effectief sneller verveelt en dus haar pleeborstel onderhoudt
dus ik denk dat het ook zo aan het gaan is met kleine Jack, eerst altijd boxrust en hijzelf die zich toch niet goed voelde, dus zijn ze veel rustiger, maar nu voelt hij zich al een heel pak opgeknapt en heeft hij zelfs energie teveel (wat hier dus het probleem is) en dan krijg je dat hij een kleine stalondeugd krijgt
wees al blij dat het niet luchtzuigen is en bekijk zijn 'schuren' nog eens begin volgende maand
maar ik betwijfel echt of wij wel, ik en jij, nood hebben aan een anti schuur deken
(ik leg wel een zomerdeken op bij Githa als ze op stal staat, dan blijft de poep schuurvrij, lol, maar dit is een simpel katoenen deken dat bij echte eczemers wel heel snel stuk zou zijn, en dat gaat hier niet kapot hoor

)