B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Anouska

Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Bericht door Anouska » wo 30 dec 2009, 22:29

Dat zit er met Martijn vooruitgang in! Op zulke momenten worden bij mij ook meestal de foto's geschoten. Wil ook altijd filmpjes gemaakt hebben, ga ze dan kritisch bekijken. hihihi
Oh ja, dat verhaal kan ik me nog herinneren. Was Linda er toen niet om foto's te maken?
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 30 dec 2009, 22:34

Ja haha..wat een druif he...had ie nog nooit gedaan en daarna gelukkig ook niet meer..ook al ben ik wel extra-alert nu haha!
Anouska

Bericht door Anouska » wo 30 dec 2009, 22:45

Wat een maf kees! Waar is de rest van de B-tjes eigenlijk?

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 30 dec 2009, 22:55

Geeeen idee haha, ohja, Marleen (van Behte) is bij haar zus in Engeland..komt zaterdag misschien bij mij langs.. Verder weet ik het niet Ik heb de laptop altijd aan..kan heel goed multi-tasken! ;) Ga wel naar bed zo..om 11 uur morgenochtend weer les..hoop dat Beer lekker wil lopen..net als afgelopen dagen.. (zal je net zien) ;)
Anouska

Bericht door Anouska » wo 30 dec 2009, 23:05

Ik ook altijd flap aan en dan bij tv. Succes morgen met de les!

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 31 dec 2009, 11:35

Zoo dat was weer een lekker (koud) lesje! Het ging goed! Er viel van alles op z'n plek opeens..heel fijn.. Nu kan ik weer 2 weken gericht aan het werk met Beer! De vage dingen werden vandaag duidelijk en ik kreeg ook meteen reactie van paardlief..braaf! Hij was alleen niet zo lekker aan mijn been dus daar ga ik deze week aan werken...hadden we nog niet eerder gehad.
!#niekie#!
Contacteer:

Bericht door !#niekie#! » do 31 dec 2009, 12:53

leuk dat je les zo goed ging ! :D Blossem die gaat haar kunstjes steeds beter begrijpen. Vandaag ook nog even naar blos geweest maar helaas is ze wel gestrest door het vuurwerk. Ze is bijna door het draad gesprongen en toen heeft jose haar maar op stal gezet. Later toen ik kwam heeft ze nog even in de paddock gestaan maar daar was ze ook niet heel rustig dus nu staat ze lekker op stal met kuil en wortels ben blij als het geknal maar weer voorbij is ! :)

:wave:
10 Mei 2010 Galldur geboren!

Stermerrie
A zadelproef 09 :D

B+5
http://www.staldolfing.nl
Anouska

Bericht door Anouska » do 31 dec 2009, 15:11

Fijn dat de les zo goed ging Kristel!
Hier zijn ze vanaf 10 uur al bezig met carbit. Paardjes zijn maar 1,5 uur buiten geweest en wie was er het rustigst van allemaal? Juist, Bjørn! Die was weer aan het voetballen ipv die gekke sprongen maken en zichzelf opfokken. Hij is eigenlijk altijd heel rustig met vuurwerk, op onze 1e stal gingen ze met oud en nieuw ook altijd met carbit in de weer 2 dagen. Hij stond als ik erbij was gewoon buiten (bak), aan de achterkant van de bak in de wei stonden ze dan carbit te schieten. Hij vond het reuze interesant. Was aan die kant niet weg te slaan, hihihi. Om half 12 krijgen ze een extra voeding vanavond.

www.fitenvitaaldier.nl
Anouska

Bericht door Anouska » do 31 dec 2009, 16:42

Ik heb trouwens toch nog recente foto's van Bjørn, vorige week in de sneeuw. :o

Afbeelding

Afbeelding

Dat koppie :L
Afbeelding

Met z'n 3-tjes :D
Afbeelding

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 31 dec 2009, 19:07

Bjorn is dus letterlijk BOMproof ;). Fijn..geen idee hoe Beer is met vuurwerk..de knallen die we hoorden tijdens les (in de binnenbak) maakten niet heel veel indruk..een keer een oortje naar voren..geloof dat ze vandaag ook alleen even in de paddocks zijn geweest en weer op tijd op stal..ik vind het best. Morgen maar eens even kijken hoe meneer er bij staat..

Heb nu brownies in de oven..mmmjammie! Zo nog even de kattenbak leegscheppen, das minder haha..lijkt wel op chocolade ;)..
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » vr 01 jan 2010, 14:49

Leuke foto's van Bjorn, wat een knapperd! :D

GELUKKIG NIEUWJAAR!! *o/*
Hoe was jullie oudjaarsdag? Hier hebben ze niet zo heel erg veel afgestoken, in een van de weilanden naast basco hebben ze carbit afgestoken en bij ons een beetje siervuurwerk en knalvuurwerk, maar niet denderend veel..
Basco heeft het in elk geval overleefd, die stond vanmorgen heerlijk te slapen.. :z

Pfoee, basco had echt even een 'ik doe alles wat mijn baasje ook doet' dag, onze waterbak was bevroren dus ging ik dat ijs even kapotslaan met een hamer, hmm dat is helemaal niet eng, alleen maar interessant.. hij was zelfs zo vriendelijk om mij ook wat water te geven, hele mond vol met water en dan smeren aan de watertank waardoor ik al het water ik mijn nek kreeg.. grapjurk.. :+
Zelfs nog een paar hele vriendelijk kopstoten van meneer gekregen..
Ga je in het schuilhok staan, moet meneer daar ook persee in staan, ga je er weer uit, moet meneer er ook uit.. stalker.. O:)
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 01 jan 2010, 15:54

Jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar! Hier ook alles rustig..amper vuurwerk en de kroeg was dicht..wij hebben het met z'n tweetjes gevierd..champagne en op tijd naar bed! Vandaag niet naar Beer geweest..zal allemaal wel goed zijn gekomen..morgen weer een dag.
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » vr 01 jan 2010, 21:27

Hoooooi!
Nou ik ben dr weer hoor! Was naar Engeland geweest, op bezoek bij zuslief, die woont daar. Kwam vanmiddag bij Benthe en die was helemaal hyperdepieper!! Heeft wrs hele week op stal gestaan.... :S Dus ik haar losgegooit in de bak en geeeeeek doen! Bokken, huppelen, racen! Ik zag echt een Timor lopen vanmiddag! Jammer dat ik geen fototoestel bij me had want ze liep super te showen. Nog even wat los gelongeerd, ze was wel wat stijfjes. Morgen naar een of ander gehucht in de buurt van Zwolle ( :x ) geel bollie kijken en zondag buitenrit maken. En ik ben nu HEEEEL hard aan het sparen voor mijn E-rijbewijs want mijn aanvraag voor lidmaatschap voor ruitervereniging is op de post! :D

Ohja, HAPPY NEW YEAR allemaaal! :D

Hehe leuke foto's van Bjorn en Basco en Beer :D Basco is echt een grapjurk, leuk!
Bjorn loopt al mooi zeg! En ik ben benieuwd naar Beer morgen, Kristel! :D Kijken of hij echt zo leuk is als jij altijd roept +:)+
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Anouska

Bericht door Anouska » vr 01 jan 2010, 22:30

Jullie ook een gelukkig nieuwjaar!
Thnx Linda en Marleen. Gisteravond op stal niks spetterends, ze stonden allemaal heerlijk te eten. Konden mooi vanuit huis en stal vuurwerk boven het dorp zien. Zat mooi spul tussen. 1 Van de honden lag te piepen en bibberen onder de tafel, arm dier.

Fijn dat je het leuk hebt gehad in Engeland Marleen.

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 02 jan 2010, 09:40

Jeeuuj, Marleen is weer thuus! Zin in vanmiddag! (je moet niet over Zwolle trouwens, dat is om ;) Beter via Balkbrug, Ommen naar Dalfsen)

Ik droomde vannacht dat ik op Beer reed en dat hij opeens maar 3 benen had..hij hobbelde heel gek en ik dacht, wat doet hij nou moeilijk?? Keek ik goed en zag ik dat zijn voorbeen voor de helft weg was..ook gewoon doorgereden..tssss..GEK!
Anouska

Bericht door Anouska » za 02 jan 2010, 12:54

Whahaha Kristel, gelukkig is het maar een droom.

www.fitenvitaaldier.nl
Elvina

Bericht door Elvina » za 02 jan 2010, 13:05

Gelukkig nieuwjaar *o/* :D

Even alles bijgelezen hoor! Zag weer leuke foto's voorbij komen :D

Ik pas op een huis van iemand en daar heb ik geen internet dus liep een beetje achter hier ;) En volgende week weer werken bah :( Dan heb ik ook niet zoveel tijd meer..

Mijn bollie heeft ook een rustig weekje ze heeft meer vrij gehad en in de paddock gestaan dan dat ik heb gereden.. Dinsdag wel gereden, toen ze liep ze best wel fijn. Vooral op het eind :D ze kan het wel! Vanavond weer eens proberen. Ze is op het moment erg speels, zal wel aan het weer liggen ofzo :))
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 02 jan 2010, 16:20

Haa house-sitten, altijd leuk (als het een mooi huis is ;) ) Fijn dat het rijden fijn ging dinsdag..iedere dag rijden hoeft ook niet..helemaal niet met dit weer haha!

Marleen was hier vanmiddag en we hebben een VD beginnetje gemaakt met de buiging..Beer snapte het al heel goed (met een snoepje)..kwam er achter dat meneer toch al heel veel kent door het grondwerk en freestylen. Laten staan en naar me toe roepen zat er in, ook terug (achteruit) zonder aanraken en volgen..besefte niet dat dat ook onder VD viel haha..Hij wilde alles wel doen, braverd

Marleen schrok zich geloof ik een hoedje van Beers formaat hihi..maar ze vonden elkaar wel aardig! Foto's volgen nog!
Anouska

Bericht door Anouska » za 02 jan 2010, 18:56

WB Tessa!
Leuk dat VD zo goed ging Kristel! Als ik dat zo lees mbt grondwerk kan Bjorn dus ook al wat. Ben van de zomer bezig geweest met de buiging, maar meneer vondt dat nodig om te gebruiken met uitbreken, mafkees.

www.fitenvitaaldier.nl
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 02 jan 2010, 20:22

snel berichtje van hier, de fotos! :D

Was gezellig Kris! Ik hoop dat je ze zo kan zien, is via picasa ;)

http://picasaweb.google.nl/marleenverst ... anuari2010#
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Gesloten