Moet dus eerst naar de garage......we blijven bezig zo...
Peter kan ook nog wel op de fiets

Ja, dat denk ik ook wel. Gelukkig heeft hij Fendora nog wel om te plagen. Bij Meline hoeft hij daar niet mee aan te komen, die is daar niet van gedient. Aan haar lijf geen polonaise, hahaha.Jilly schreef:Spannend joh, Celony naar Bart! Ben benieuwd hoe hij dat zal doen!
Zal voor Djambo wel wennen zijn, z'n grote broer weg...
Er worden vast wel foto's gemaakt van de cursus bij Bart. En ik zal Annabel en Janna vragen om foto's te maken van de rest van het beleren. Vind ik zelf ook wel leuk om daar iets van te zien want ik ben er natuurlijk niet iedere keer bij.skreia schreef:@Anita45
Leuk dat jouw C tje beleerd gaat worden voor de wagen, ben nu al benieuwd naar foto's![]()
Dat heeft Bart al wel geopperd om hem ook in 2-span te beleren. Toen ik heel benauwd zei dat ik dat nog nooit gedaan had zei hij dat het niet zoveel anders was dan enkelspan, leidselvoering is hetzelfde.colunder schreef:Leuk Anita!
Gaat hij in de toekomst dan ook in 2 span met Meline??
Ga je hem helemaal niet onder het zadel (laten) beleren of doe je dat later?
Ga je als je buiten bak klaar is ook onder het zadel rijden met Meline?of doe je dat hele maal niet?
pjotr_nientje schreef:Jilly schreef:Ik ben trouwens een lijstje aant bijhouden met al de C'tjes-topic leden. Lijkt me wel leuk om daar een overzichtje van te maken in het nieuwe topic met een mooie foto van elk C'tje erbij?Nieuwe topic titel;Anita45 schreef: Er vallen nu alleen geen mooie foto's te maken van baggerpaarden die zwart zijn ipv geel.
Baggerpaarden op het bordes, in C-tjes topic deel 6![]()
![]()
Nee Coen heeft vakantie(nog steedsJilly schreef:Altijd fijn blubber tussen de oren! Is de laatste dagen een erg bekend fenomeen hier hihi...
Rijd je Coen momenteel ook nog?
Viv schreef:Nien, jesus wat een pech. Jullie weten toch wel dat je het koppelingspedaal in moet trappen voor je schakelt he?
Viv schreef:Nien, jesus wat een pech. Jullie weten toch wel dat je het koppelingspedaal in moet trappen voor je schakelt he?
Ik had altijd al alleen les he, maar elk een half uur. Maar het is niet zo makkelijk om iemand te vinden die voor een half uurtje op locatie wil komen. En een uur vind ik echt nog veel te lang nu...Anita45 schreef:Les voor je alleen is niet verkeerd Jilly, krijg je alle aandacht en dus max. profijt.
Daar heb je gelijk aan, een uur is ook nog te lang voor zo'n jong dier. Is er niemand anders die dat 2e half uur wil vullen zodat het wel de moeite is om iemand te laten komen om les te geven. En anders idd maar stappen ondernemen voor een E rijbewijs (is dat in België net zo geregels als in NL?) en een trailer.Jilly schreef:Ik had altijd al alleen les he, maar elk een half uur. Maar het is niet zo makkelijk om iemand te vinden die voor een half uurtje op locatie wil komen. En een uur vind ik echt nog veel te lang nu...Anita45 schreef:Les voor je alleen is niet verkeerd Jilly, krijg je alle aandacht en dus max. profijt.
Daarvoor zou het ook zo handig zijn als ik een trailer heb, kan ik gewoon in de manege oid gaan lessen.