Heel wat te beleven met onze F-jes in deel 7
Re: Heel wat te beleven met onze F-jes in deel 7
Je omschrijft het goed Ivonne, lijkt. Ik durf nog niet al te hard te juichen, ben zo bang voor een terugval al ziet het daar op 't moment niet naar uit maar eerst zien dan geloven in dit geval.
Fijn dat je zo genoten hebt met Fatoush. Hopelijk kan dat nog heel lang zo blijven.
Fijn dat je zo genoten hebt met Fatoush. Hopelijk kan dat nog heel lang zo blijven.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Anita fijn dat het wat beter gaat met Ferro 
Suze leuke foto's knappe kootemans
.

Suze leuke foto's knappe kootemans

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Hoe gaat het nu met Ferro?
Ik heb mijn kanjer al vanaf zondag niet meer gezien ik heb een behoorlijk griep te pakken en net toen ik wakker werd zat mijn linkeroog dicht.
Ik heb mijn kanjer al vanaf zondag niet meer gezien ik heb een behoorlijk griep te pakken en net toen ik wakker werd zat mijn linkeroog dicht.

Fjellko toen ik hem riep in het land.

Eindelijk is Fjellko wat breder geworden en begint het een echte fjord te worden.
Het is een behoorlijk bakbeest daar ben ik heel blij mee want kleintjes heb ik genoeg.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Hij ziet er super uit hoor, een lekkere body heeft hij nu
Fjellko is echt veranderd sinds van de zomer op de keuring in Vorden. Mooi breed geworden want hoog was ie al, haha.
Ferro lijkt nu toch echt op te knappen. De ballon onder zijn buik is nu echt aan het slinken en met de temperatuur gaat het ook goed. Hij zit nu rond de 38, net iets er boven. We gaan nog een aantal dagen door met spoelen maar met een beetje geluk hoeft hij geen AB meer.
Ferro lijkt nu toch echt op te knappen. De ballon onder zijn buik is nu echt aan het slinken en met de temperatuur gaat het ook goed. Hij zit nu rond de 38, net iets er boven. We gaan nog een aantal dagen door met spoelen maar met een beetje geluk hoeft hij geen AB meer.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Fijn dat Ferro weer opknapt!
Fenna heeft zich weer goed gedragen bij de smid.
Ze staat nu in een vrij kale wei, dus ze krijgt hooi bijgevoerd. Elke dag gaan de paarden een poosje in een weiland waar nog wel veel gras staat, maar mevrouwtje is het er niet mee eens als ze weer terug gezet wordt. Gisteren stond ze te stampvoeten voor het hek
. Ze eet liever grasjes dan hooi.
Fenna heeft zich weer goed gedragen bij de smid.
Ze staat nu in een vrij kale wei, dus ze krijgt hooi bijgevoerd. Elke dag gaan de paarden een poosje in een weiland waar nog wel veel gras staat, maar mevrouwtje is het er niet mee eens als ze weer terug gezet wordt. Gisteren stond ze te stampvoeten voor het hek

Odette&Fenna
Anita wat fijn!!!
.
Mijn knappe kleine baby
... Ik ben zo trots op hem
...

Mijn knappe kleine baby

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Fijn om te horen dat Ferro aan de beterende hand is!! 
Tsja Fjellko...wat een gaaf beest is het toch
Ben zo benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen!!
Jemig Natas wat is Fio toch knap
Hij is echt al enorm ontwikkeld voor een 2-jarige! Ohja hij is natuurlijk al bijna 3 hihi
Hij ziet er echt super uit 

Tsja Fjellko...wat een gaaf beest is het toch

Jemig Natas wat is Fio toch knap

Dank je wel
.
Ik ben zoooo blij met hem, hij is zo'n geweldig paard
.
Hij is inderdaad al "af" maar hij is inderdaad ook al bijna 3
.

Ik ben zoooo blij met hem, hij is zo'n geweldig paard

Hij is inderdaad al "af" maar hij is inderdaad ook al bijna 3

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

En Aiden vandaag

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Ja Reinou ik kan ook niet wachten om erop te klimmen, van het voorjaar had ik nog het idee om te wachten tot 4 maar hij wordt in het voorjaar ligt beleerd en dan weer de wei in dan pakken we het in het najaar weer op.
Te minsten zo denk ik er nu over.
Wat worden alle f-jes toch groot zeg je ziet nu echt dat ze bijna 3 zijn.
Te minsten zo denk ik er nu over.
Wat worden alle f-jes toch groot zeg je ziet nu echt dat ze bijna 3 zijn.
Fio is leuk!
Ik vind Fatoush nog wel erg jeugdig hoor, al zou je dat op de foto's in zijn topic niet zeggen. Maar ik hoef me er niet druk om maken wanneer ik ga beleren, dat gaat toch niet lukken met hem
Ik vind Fatoush nog wel erg jeugdig hoor, al zou je dat op de foto's in zijn topic niet zeggen. Maar ik hoef me er niet druk om maken wanneer ik ga beleren, dat gaat toch niet lukken met hem
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Nee jammer Ivonne, maar jij kan op een andere manier heerlijk van hem genieten als je zijn koppie alleen al ziet dan is dat toch genoeg.
Fio is idd al bijna 3 jaar, Kootje ook trouwens, die is het nog eerder, haha.
Die eerste foto van Fiorano zou prima passen in mijn bestand, mooie standfoto. En ook voor de beginpost vind ik het wel wat.
Die eerste foto van Fiorano zou prima passen in mijn bestand, mooie standfoto. En ook voor de beginpost vind ik het wel wat.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

ik vind het zo moeilijk! een goede standfoto maken.. maar gelukkig is ie toch wel redelijk gelukt tass 
en die laatste vind ik zo lief die moet in een lijstje hoor

en fjellko is gewoon gaaf! kan niet anders met zo'n naam ook hihi

fenna was braaf bij de smid, wat fijn!
en ferro knapt op, gelukkig anita
dat is een zorg minder dan. hoe gaat het met je andere paardjes?
ik vind het soms zo raar te bedenken dat kootje over 5 weekjes gewoon al 3 jaar is.. wat is de tijd voorbij gevlogen zeg
het voorjaar wil ik gaan beginnen met een beetje los longeren met behulp van een longeerhulp en zo de stemhulpen lekker bevestigen en beginnen met wat meer beweging. af en toe even zitten en stukje aan de hand stappen in de bak.. van de zomer wil ik lange teugellessen gaan nemen. en dan in 2013 beetje aan het 'echte inrijden' gaan beginnen.. ow wat heb ik er zin in allemaal
ook fotos!

en die laatste vind ik zo lief die moet in een lijstje hoor

en fjellko is gewoon gaaf! kan niet anders met zo'n naam ook hihi

fenna was braaf bij de smid, wat fijn!

en ferro knapt op, gelukkig anita

ik vind het soms zo raar te bedenken dat kootje over 5 weekjes gewoon al 3 jaar is.. wat is de tijd voorbij gevlogen zeg

het voorjaar wil ik gaan beginnen met een beetje los longeren met behulp van een longeerhulp en zo de stemhulpen lekker bevestigen en beginnen met wat meer beweging. af en toe even zitten en stukje aan de hand stappen in de bak.. van de zomer wil ik lange teugellessen gaan nemen. en dan in 2013 beetje aan het 'echte inrijden' gaan beginnen.. ow wat heb ik er zin in allemaal

ook fotos!

Ze zijn inderdaad echt al bijna 3
.
Anita: Je mag die foto wel pakken hoor
.
Ik wil van het voorjaar/zomer rustig aan beginnen. Gewoon 1 of 2 in de week (niet elke week) er eens op zitten zodat hij langzaam kan wennen aan alles
.

Anita: Je mag die foto wel pakken hoor

Ik wil van het voorjaar/zomer rustig aan beginnen. Gewoon 1 of 2 in de week (niet elke week) er eens op zitten zodat hij langzaam kan wennen aan alles

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

best grappig zo onder elkaar 
de ingeslikte skippybal shetlander

toen was hij 11 maanden

en hier was hij 1,5

en 2,5

wat veranderen ze he