Het mini topic
Re: Het mini topic
Oh ja marike dat kan ik ook wel doen, je weet nooit.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
- Cindy+Uniek
wat grappig van die herkenning...
al was uniek 2 weken van slag toen dj weg ging en die kwamen na ruim een jaar weer samen, en daar merkte ik weinig herkenning bij haha
maar bertus en dj zeker wel!
al was uniek 2 weken van slag toen dj weg ging en die kwamen na ruim een jaar weer samen, en daar merkte ik weinig herkenning bij haha
maar bertus en dj zeker wel!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
ik heb Lissy te koop staan zoals jullie misschien al gemerkt hebben, ze staat ook op MP.
Vrijdag kreeg ik een berichtje van een meisje, en ze vind Lissy heel leuk om te zien, ze heeft wat dingen gevraagt en is echt geinteressereerd in haar.
Ze heeft zelf al een shet, een merrie die net van haar veulen is, zou dus helemaal leuk zijn voor Lissy.
Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
Vrijdag kreeg ik een berichtje van een meisje, en ze vind Lissy heel leuk om te zien, ze heeft wat dingen gevraagt en is echt geinteressereerd in haar.
Ze heeft zelf al een shet, een merrie die net van haar veulen is, zou dus helemaal leuk zijn voor Lissy.
Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Nou ik hoop voor je dat Lissy een goed tehuis krijgt zou mooi zijn.
Twinkle en Nevada's veulen heb ik zien schoppen het blijft een mooi gezicht.
Twinkle is 12 April uitgerekend en Nevada 25 April dus lekker dicht op elkaar maar ze gooien het er altijd uit als ik er net niet ben wil het zo graag zien dus ik gok op Twinkle want die is de makkelijkste.
Twinkle en Nevada's veulen heb ik zien schoppen het blijft een mooi gezicht.
Twinkle is 12 April uitgerekend en Nevada 25 April dus lekker dicht op elkaar maar ze gooien het er altijd uit als ik er net niet ben wil het zo graag zien dus ik gok op Twinkle want die is de makkelijkste.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Ik heb een alarm te huur hoor!! Als ze niet tegelijk met Tea hoeft is hij beschikbaar..
Is ook prima bruikbaar voor de kleintjes want het is het halstermodel, dus geen singel o.i.d. Heb hem zelfs bij een minipaardjesfokker vandaan..
Is ook prima bruikbaar voor de kleintjes want het is het halstermodel, dus geen singel o.i.d. Heb hem zelfs bij een minipaardjesfokker vandaan..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik weet niet hoe jou alarm werkt maar ik woon 5 kilometer van de stal vandaan, als dat werkt op afstand zou ik het graag willen gebruiken is toch wel een stuk veiliger.
Nu ga ik er s'nachts uit en dan rij ik er naar toe en bij twijvel blijf ik op stal maar tot nu toe ligt het er net steeds achter ze wachten gewoon tot ik weg ben heb bij de fjorden nog nooit een bevalling gemist maar die kleintjes zijn toch heel apart.
Nu ga ik er s'nachts uit en dan rij ik er naar toe en bij twijvel blijf ik op stal maar tot nu toe ligt het er net steeds achter ze wachten gewoon tot ik weg ben heb bij de fjorden nog nooit een bevalling gemist maar die kleintjes zijn toch heel apart.
Ulvy is flink aan het herstellen van haar HB. Ze is alweer twee keer uitgebroken (gelukkig had ze een korf om maar toch zat het hart in mijn keel) Ze staat nu 's nachts op stal, overdag met hooi in een uitloop waarvan de helft tegels en de andere helft modder is. En dan mag ze in de middag een uurtje met graaskorf op bij RB staan. Dit gaat nu goed. Hopelijk kan ik het straks een beetje opbouwen.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Nou Wen, dat is alvast goed nieuws! Ulvy is een sterke pony! Fleur en Floor houden zich op het moment bezig met het troosten (en jennen) van Kjeld. Gaat ze goed af 

- rocky&moby
Misschien vinden de mini houders hier leuk, er word een show evenement georganiseerd door het ICAMH welke ook opengesteld is voor andere mini rassen. ( let wel op het aantal inch. )
Storm gaat ook gezellig mee, de vorige show vond hij erg leuk en hij snapte er helemaal niks van dat er nog zoveel kleine paardjes waren hihi.
http://www.icamh.com/activiteiten/SpringFling2011.html
Storm gaat ook gezellig mee, de vorige show vond hij erg leuk en hij snapte er helemaal niks van dat er nog zoveel kleine paardjes waren hihi.
http://www.icamh.com/activiteiten/SpringFling2011.html
Het lijkt mij wel erg leuk ga mij er even in verdiepen wie weet is het wat heb er totaal geen verstand van.
En ja welke neem je dan mee, bedankt voor de tip.
En ja welke neem je dan mee, bedankt voor de tip.
5 km is te ver weg, dan red je het ook niet meer om te zien, hihi.. Ik moet nu al rennen en ze staan aan huis..
Het is wel onwijs leuk om te zien!!
Waar is die show, De Mortel zegt me niet zoveel..
Het is wel onwijs leuk om te zien!!
Waar is die show, De Mortel zegt me niet zoveel..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- rocky&moby
Het is een hele mooie locatie, kijk eens op internet zou ik zeggen.
De eerder ICAMH benefietshow was daar ook, toen zijn we met 2 paardjes geweest.
Er zijn spelelementen maar ook keuringen, meer uitleg is op bokt uitgebreid gegeven maar als je vragen hebt stel ze zou ik zeggen
De eerder ICAMH benefietshow was daar ook, toen zijn we met 2 paardjes geweest.
Er zijn spelelementen maar ook keuringen, meer uitleg is op bokt uitgebreid gegeven maar als je vragen hebt stel ze zou ik zeggen

-
He wat leuk. De Mortel is niet zo ver van hier vandaan. Het ligt achter Beek en Donk/Gemert, Esther. Dus toch wel een eindje ver voor jou. Ik ga eens even goed lezen.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Dat is inderdaad wat te ver voor een uitje..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bij fjorden zie je het vaak aankomen maar die minies zijn echt erg, 2 jaar geleden ben ik de hele middag op stal geweest zag dat ze weeen had maar er gebeurde niks.
Even gauw naar huis om te eten en ik kwam terug veulen lag er achter, dit jaar wil ik het zo graag zien.
Even gauw naar huis om te eten en ik kwam terug veulen lag er achter, dit jaar wil ik het zo graag zien.
Ik heb de hengsten in geschreven we gaan met Shadow hij heeft al een levensgoedkeuring maar ik wil proberen een 1e premie te halen dan is hij superster.
Jordy gaat ook mee hij gaat voor de 1e keer mee ben heel benieuwd wat hij gaat doen hoop op een 2e premie dan ben ik tevrede.
Jordy gaat ook mee hij gaat voor de 1e keer mee ben heel benieuwd wat hij gaat doen hoop op een 2e premie dan ben ik tevrede.
Wanneer is de hengstenkeuring??
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Cindy+Uniek
oow spannend kaar!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Wel spannend zeg, maar die mooie mannen moeten dat toch wel kunnen halen.
Lissy is vandaag verkocht.
Ze krijgt een heel goed adres.
Ze hebben nog twee shetten en twee welshen waar ze bij komt lopen.
Verder hebben ze nog twee friezen, waar aan gespannen mee gereden word en een kwpner.
Lissy is vandaag verkocht.
Ze krijgt een heel goed adres.
Ze hebben nog twee shetten en twee welshen waar ze bij komt lopen.
Verder hebben ze nog twee friezen, waar aan gespannen mee gereden word en een kwpner.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
9 april in BunschotenEsther schreef:Wanneer is de hengstenkeuring??

Geluk is de vrucht van intens werk