hey het is hier weer stilletjes
jullie hebben het mss al gelezen maar Githa is weer niet drachtig en we gaan de pogingen staken want anders moet het veulentje nog heel kleintjes naar de winter, dus we gaan volgend jaar in april al zeker beginnen (wordt weer een hele heisa met scannen en doen

, want bij Githa is het er niet aan te zien dat ze hengstig staat ze)
we zijn gister weer om gerief voor madam gereden, naar Decathlon deze keer, om hoeven vet en olie, want ze staan poederdroog en dat heb ik niet graag, dus vetten geblazen, want tegen eind deze maand wil ik dat de hoeven toch al wat beter staan dan nu want dan moeten er ijzers onder voor de keuring
we hebben ook deze week onze poortjes op de weide moeten verstevigen want Jalenka loopt er gewoon door, alle, ze kan de poortjes open krijgen en dan onder het extra draadje lopen, nu hebben we er nog een draadje voor gehangen en binden we de poortjes vast met een touw, probeer ze nu maar eens te komen ophalen
gister gingen we ze vasthangen om de hoeven dan te kunnen vetten, wou Githa haar niet laten pakken, leslie erachter, ging ze mooi naar het plaatsje waar haar touw hangt, blijft ze staan, van allee baasje, niet kwaad zijn ik ben er al

, ik lag strijk van het lachen, moet een mooi zich geweest zijn
Morgen heeft Githa weer training, 2 keer in de week een uurtje afzien voor instructrice en pony

, en de instructrice begint steeds maar meer voor ponydier te vallen, ze is echt aangedaan van hoe goed Githa haar best doet voor haar, ze gaat er beter mee vooruit dan met haar eigen 6jarige BWP merrie

, maar ja is goed voor ons dat ze er graag mee rijdt want dan kan ze Githa beter voorstellen met de zadelproef
groetjes