Het H-tjes topic deel 1
Re: Het H-tjes topic deel 1
Belofte maakt schuld, Hope en Holly zijn toegevoegd. Ben ik er nog meer vergeten die op de keuring zijn geweest?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja inderdaad Holly is er ook nog, leuk hoor die keurings foto's.
Jammer dat mijn meisje er niet bij kan staan.
Mag de ze foto er misschien bij staan voor de fun.
Is geen keuringsfoto, maar toch wel een beetje een stand foto.
http://i780.photobucket.com/albums/yy89 ... 251238.jpg
Jammer dat mijn meisje er niet bij kan staan.
Mag de ze foto er misschien bij staan voor de fun.
Is geen keuringsfoto, maar toch wel een beetje een stand foto.
http://i780.photobucket.com/albums/yy89 ... 251238.jpg
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Super Anita, dat overzicht nu helemaal.
Mist er nog maar 1, maar dat is niet helemaal een fjord.
Ivonne, grappig dat ze wel ziet dat Hepi een donkere neus heeft, maar ja, laten we eerlijk zijn,
Hepi steekt die neus ook overal bij, in en tussen.
Mist er nog maar 1, maar dat is niet helemaal een fjord.
Ivonne, grappig dat ze wel ziet dat Hepi een donkere neus heeft, maar ja, laten we eerlijk zijn,
Hepi steekt die neus ook overal bij, in en tussen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Aan wie denk je dan Do? Zal wel een 'oh ja, die' gevalletje zijn, haha.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Zie trouwens net op de stamboeksite dat Holly niet meer op naam staat van Engelina.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja klopt ze is verkocht, maar staat inmiddels geloof ik weer te koop, maar Holly staat nog wel bij Engelina als het goed is.
Leuk dat Fimke er ook bij staat en als echt FW paardje
Leuk dat Fimke er ook bij staat en als echt FW paardje

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Leuk overzicht Anita! Ook leuk om te zien hoe de "Balloo" paardjes al weer veranderd zijn.
Leuk zo een overzicht van de veulens
Ze groeien hard..!
Heste word steeds meer een pony ipv een baby!

Ze groeien hard..!
Heste word steeds meer een pony ipv een baby!

Do, mijn eerste eigen paard! ♥
Jipppiieeeee!!!
Ik ga morgen naar de Hepsi, pa nieuwe auto gekocht en in de zijne zit nog diesel te over..
Moet toch op...
Dus even afscheid nemen van mijn oude auto (hij heeft 2 jaar terug de mijne gekregen, dus indirect is hij van mij).
Dag.. klein rood schattig bestelletje...
Hallo Hepsi!!!!
Ik ga morgen naar de Hepsi, pa nieuwe auto gekocht en in de zijne zit nog diesel te over..
Moet toch op...
Dus even afscheid nemen van mijn oude auto (hij heeft 2 jaar terug de mijne gekregen, dus indirect is hij van mij).
Hallo Hepsi!!!!
Aah wat leuk! Hepsi is echt een lieve knuffelSjolvir schreef:Jipppiieeeee!!!
Moet toch op...
Hallo Hepsi!!!!

....en Hallo Hjala, Hattrick, Hilmar, Heros, Hummer....en???? Ik weet niet eens hoeveel veulens er eigenlijk staanSjolvir schreef:Jipppiieeeee!!!
Moet toch op...
Hallo Hepsi!!!!

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Hugo!Nathalie schreef:....en Hallo Hjala, Hattrick, Hilmar, Heros, Hummer....en???? Ik weet niet eens hoeveel veulens er eigenlijk staanSjolvir schreef:Jipppiieeeee!!!
Moet toch op...
Hallo Hepsi!!!!.
Het was enig!!!
Foto's volgen morgen, zit nog bij mijn pa.
Ze liepen aan de andere kant met een meneer mee die daar met zijn hond liep.
Dus geroepen en na wat twijfelen besloot Hepsi van richting te veranderen onze kant op
en de rest volgde.
Denk dat het Hattrick was die ze de hele tijd in haar kielzog had, wat een dotje!
Ze zien er goed uit, wat zanderig dat dan weer wel.
En ahum... moet je eens proberen Hepsi de wei weer in te duwen, dan staat haar vriendje Hattrick
de hele tijd in de weg!
Foto's volgen morgen, zit nog bij mijn pa.
Ze liepen aan de andere kant met een meneer mee die daar met zijn hond liep.
Dus geroepen en na wat twijfelen besloot Hepsi van richting te veranderen onze kant op
en de rest volgde.
Denk dat het Hattrick was die ze de hele tijd in haar kielzog had, wat een dotje!
Ze zien er goed uit, wat zanderig dat dan weer wel.
En ahum... moet je eens proberen Hepsi de wei weer in te duwen, dan staat haar vriendje Hattrick
de hele tijd in de weg!
Hatt plakt idd enorm aan Hepsi en Hjala, ben benieuwd naar de foto. Binnenkort maar weer eens kijken bij het grut 

Ctje 

Was wel grappig, alle paardjes stonden gewoon grasjes te eten, ik wou Hepsi terug doen.
Maar die vond blijbaar de opening het weiland in wat eng? Keer tik gehad van het stroom?
Nou ja, in ieder geval stond Hattrickje dus de hele tijd net in de opening, maar ja, die mocht er natuurlijk niet uit...
Hepsi moest erin...
Mijn vader die niets met paarden heeft moest duwen, proest... als je dat gezien had, heel efficient (NOT!!).
Uiteindelijk ik Hattrickje door geschoven stuk het weiland in, zodat die hem niet kon smeren.
En Hepsi met haar snuit in een voeremmertje de wei in gelokt/sleept.
Viel me op dat de verschillen in maat minder worden? Of is dat schijn?
Het is wel heel leuk clubje, maar ik beken dat ik het herkennen moeilijk vond.
Moest er even onderdoor kijken om te zien of die die ik dacht dat ze Hjala was, ook Hjala was..
Maar die vond blijbaar de opening het weiland in wat eng? Keer tik gehad van het stroom?
Nou ja, in ieder geval stond Hattrickje dus de hele tijd net in de opening, maar ja, die mocht er natuurlijk niet uit...
Hepsi moest erin...
Mijn vader die niets met paarden heeft moest duwen, proest... als je dat gezien had, heel efficient (NOT!!).
Uiteindelijk ik Hattrickje door geschoven stuk het weiland in, zodat die hem niet kon smeren.
En Hepsi met haar snuit in een voeremmertje de wei in gelokt/sleept.
Viel me op dat de verschillen in maat minder worden? Of is dat schijn?
Het is wel heel leuk clubje, maar ik beken dat ik het herkennen moeilijk vond.
Moest er even onderdoor kijken om te zien of die die ik dacht dat ze Hjala was, ook Hjala was..
Ik ga morgen ook maar weer eens langs de ukkies. Hums moet nodig geknipt haha. De verschillen in maat worden volgens mij inderdaad wat kleiner. Hattrick, Hugo en Hums zijn ook wat jonger als de rest natuurlijk (hattrick is van eind juni dacht ik en hugo/hummer van juli). Ben erg benieuwd naar je foto's! Ook foto's van je vader zijn "duw momentje"? 

Hatt is idd van eind juni. Hoop dat ie wat gegroeid is, kon die wel gebruiken iig 
Net zo koppig als zn moeder haha.. Lisa weet je nog int land bij Henk toen we Hatt naar Balloo gingen brengen? Denk dat dat zo'n momentje was als vandaag

Net zo koppig als zn moeder haha.. Lisa weet je nog int land bij Henk toen we Hatt naar Balloo gingen brengen? Denk dat dat zo'n momentje was als vandaag

Ctje 

Nee, geen duw foto's, ik stond met 1 hand Hattrick binnen te houden en met de andere Hepsi naar binnen te wurmen.
Vond ze allemaal gegroeid, maar dat is ook het idee, natuurlijk.
Hi, alleen als ik dan Hattrikje en Hummertje zie dan denk ik agossie.. jullie zijn nu ook jaarlingen.... en het zijn van die knuffels.
Vond ze allemaal gegroeid, maar dat is ook het idee, natuurlijk.
Hi, alleen als ik dan Hattrikje en Hummertje zie dan denk ik agossie.. jullie zijn nu ook jaarlingen.... en het zijn van die knuffels.
Haha ja officieel is hums een jaarling, maar ach hij is nog lang geen 1 :p Hattrick is zeker gegroeid! En dat hele wollige vachtje bij Hatt begint ook wat los te laten. Ben ook benieuwd wat er bij mijn hums onder die dikke vacht vandaan komt, omdat hij zo'n laat veulen was heb ik dat nog niet mogen zien.
Komt gewoon een hele knappe vent onder vandaan straks en de meiden gaan om hem vechten!