ik ben weer lekker bezig geweest met de meiden.
ik wilde de manen bijwerken voor as zaterdag want dan gaat lyn weer een ererit verzorgen met de huifkar. de mini's (kleuters) zijn voetbalkampioen geworden in het dorp!
Ik heb de blaren weer op mn duim staan, een gevoeloze stijve duim en haren prikken overal in mijn kleding.
Ze ziet er weer iets meer uit als een fjord.
Al baal ik echt van die brede manenkam... het blijft een afrocoupe/ pleeborstel kapsel.. ondanks dat ik het nu weer een stuk korter heb geknipt en het weer iets beter rechtop blijft staan. misschien moet er zaterdag gewoon gel in whahaha
Na het kortwieken ben ik nog even wezen freestylen in de bak met mijn 2 meiden. Wat ging het heeeerlijk!!! Ze waren lekker actief. (kan je toch merken dat het frisser is) ik kon ze in alle gangen laten lopen en overal heen sturen. Super trots! de meiden liepen te briesen. lekker in het zweet gewerkt vandaag. Lynda zette haar beste beentje voor en deed zo serieus haar best. Géline zat haar af en toe flink te plagen, maar lyn liet zich niet uit het veld slaan. wow, wat kan dat paardenfluisteren toch fijn zijn!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!